Ik heb trouwens liever niet dat u de heer Pronk bij zijn voornaam noemtquote:Op woensdag 12 april 2006 16:14 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Prachtig ik heb hier ook een hoeveelheid aan die gesprekken. Jan als voorlichter van Jan Pronk is ook lachen
leedvermaak is zo cheap en not-donequote:Op dinsdag 11 april 2006 18:30 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Wel leuk als herman er is ofzo. Of een van die omgebouwde wijven. Dan is de aflevering altijd opeens een stuk leuker.
quote:Op woensdag 12 april 2006 16:28 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik heb trouwens liever niet dat u de heer Pronk bij zijn voornaam noemt
![]()
Geweldige radioquote:Op woensdag 12 april 2006 12:34 schreef tralalala het volgende:
Of bassie die die prelude van zo'n gozer wil kopen, heb me kapot gelachen![]()
Deze dus
De afgelopen maanden was het ook niet zoveel met Jensen op de radio. Het tijdperk voor de overstap naar Noordzee FM, toen hij nog in de ochtend zat. Dat waren pas tijdenquote:Op woensdag 12 april 2006 16:49 schreef tralalala het volgende:
Yorin fm heeft nooit de luistercijfers gekregen die ze verdient hebben![]()
krijg toch ijzersterke metaalmoeheidquote:
Mylene de la Hayequote:Op woensdag 12 april 2006 16:51 schreef Urquhart het volgende:
[..]
De afgelopen maanden was het ook niet zoveel met Jensen op de radio. Het tijdperk voor de overstap naar Noordzee FM, toen hij nog in de ochtend zat. Dat waren pas tijden
Dat doen ze bij iedere show, ff iedereen laten klappen. Heb je dat iig op band. Verder staan er altijd en overal bij iedere show mensen die een bord hoog houden 'Nu klappen' of andere aanwijzingen geven, dusse das niet alleen bij Jensen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:35 schreef JaWi het volgende:
De optredens nemen ze van te voren op, die krijg je zelf niet te zien.
Je mag op commando klappen.
Voor de show mag je een keer met z'n allen hard klappen wat ze opnemen.
De grappen verzinnen ze niet zelf maar jatten ze overal vandaan.
Verder een leuk programma! Veel plezier.
STRONTKOP!! tuuttuuttuuttuuttuuttuuttuuttuuttuutquote:Op woensdag 12 april 2006 12:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Staat gewoon op de site van jensen.
http://www.jensenindemidd(...)_buurtveiligheid.mp3
Whehehe mooier werd het gewoon niet!!quote:Op woensdag 12 april 2006 16:43 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Geweldige radio..
Een mooi fragment is ook met de 2 bassie's....als de neppe Bassie, dan opeens Froger wordt
![]()
![]()
Dat is geen kattenpis
Die tweede isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |