Afgelopen vrijdagquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:30 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Wel leuk als herman er is ofzo. Of een van die omgebouwde wijven. Dan is de aflevering altijd opeens een stuk leuker.
Wie was die gozerquote:
Ben Gadellaaquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:49 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Wie was die gozer...hij was echt weirdo
...was grappig toen hij moest optreden, maar naar de rode bank liep
![]()
Hahaha, kankerkachel. Beter doettie dat. Wel te laat nu denk ik.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:59 schreef AffenStrudel het volgende:
Kan je niet keihard iets roepen?
KankerKachel! ofzo?
In het regelement dat je voor de tijd krijgt staat nadrukkelijk:quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:07 schreef Pido het volgende:
[..]
Hahaha, kankerkachel. Beter doettie dat. Wel te laat nu denk ik.
quote:Op woensdag 12 april 2006 09:31 schreef RedFever007 het volgende:
Kick![]()
TS hoe was het bij Jensen? Wie waren de gasten? waneeer wordt het uitgezonden?
![]()
Jan hoort gewoon op de radio telefoonterreur te makenquote:Op dinsdag 11 april 2006 08:15 schreef Robar het volgende:
Waarom voor Jan?
Ik kan ook wel als een soort madamme tussaud pop op die bank gaan zitten hoor?!?!?!!?
Ik ookquote:Op woensdag 12 april 2006 11:23 schreef RedFever007 het volgende:Dat waren nog eens tijden
![]()
Heb thuis een paar honderd MB aan Jensen telefoonterreur en bellen met Bassie![]()
verkapte-kijk-mij-eens-cool-zijn, ik weet het soory![]()
wouw, de allereerste aflevering, uiteraard hebbne ze daarna nooit meer het programma aangepastquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:03 schreef KcA het volgende:
Ben er geweest bij de aller eerste aflevering!! Was Hennie Huisman te gast.(2002)
Wat is Jensen 1 neppe rotzooi..zat naast Reinoud Oerlemans (arnie voor de gtst historie psycho's)
Als Reinoud gaat lachen, moet iedereen lachen..die gast heeft een irritant lach en lachte hard in me linker oor telkens..had hem verzocht om wat valium in te nemen, anders op te schuiven naar de andere kant vd zaal!
Zijn iri gelach wordt eruit geknipt..Reinoud speciaal voor jou:
Reinoud is btw de producer (eyeworks)
Ja Foster Parentsquote:Op woensdag 12 april 2006 11:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik ookVerzekering, Collectcall & Foster Parents zijn me favoriete
![]()
Staat gewoon op de site van jensen.quote:Op woensdag 12 april 2006 12:07 schreef Backhander het volgende:
Iemand die mij Buurtveiligheid en NUON wil sturen?
HEERSCHENDquote:Op woensdag 12 april 2006 12:34 schreef tralalala het volgende:
Of bassie die die prelude van zo'n gozer wil kopen, heb me kapot gelachen![]()
Deze dus
Jamie Oliver? Niet gezien, de zanger van Live wel, of was dat nou eergisterenquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jamie Oliver is er vanavond.
en was er idd een lachband? Ben wel benieuwd naar kort verslagje van achter de schermen eigenlijkquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:32 schreef _Liquid_ het volgende:
Ik zal is kijken of er een lachband is, was wel zo toen ik ooit bij 1 of andere show van Beau was.
Op het moment weet ik niet wanneer het wordt uitgezonden, dat hoor ik daar denk ik wel. Of ik moet nog even goed mn emails doorlezen maar ik hoor het wel
Heb ik bij Jensen nooit gezien, maar zo te horen is dat afgekeken van "Late Night with Conan O'Brien"quote:..net zoals die superslechte photoshops bij Het Kind Van.. (mixen ze 2 bekende mensen).
Ja die kerel was mega irritant, maar er floten genoeg mensen.. was wel lache alleen je moet superrrrvaak klappen , mn handen deden serieus pijn. EN DIE STOELEN.. WELKE STOELEN, er zijn kussentjes waar je op zit .. ik had teringpijn aan mn rug en mn knieen!quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:57 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Let maar eens op, elke keer als het publiek begint te klappen / juichen etc dan hoor je ook altijd iemand fluiten en doen, dat is hij.![]()
Die apparaten noemen ze in de film- en televisiewereld camera'squote:Op woensdag 12 april 2006 14:44 schreef _Liquid_ het volgende:
Is trouwens echt superklein daarzo, lijkt heel wat maar is het niet. Ze gaan ook heel vaak voor het publiek staan met allemaal apparaten e.d. zodat de helft van het publiek Jamie niet eens gezien heeft..maarja gaat om de mensen thuis he![]()
Ik vind sowieso dat Jan een grotere rol moeten krijgen, die man is zo fok!king geniaalquote:Op woensdag 12 april 2006 15:25 schreef Breemz het volgende:
die klapmensen, die lopen bijna bij elke tvshow, animators heten die mensen
maar ik vind dat Jan een keer op de bank moet komen, gewoon als gast niet als side-kick!
vond Jensen één keer in de week ook mooier dan elke dag..
Staat wel op de jensen site, zoekt en vindtquote:Op woensdag 12 april 2006 15:41 schreef Gelderland het volgende:
iemand linkje naar telefoonterreur - foster parentsplan?
Bedankt voor de algemene omschrijving van élk tv-programma.quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:31 schreef Gelderland het volgende:
er wordt geloof ik wél met een lachband gewerkt ja.... én er wordt heel veel uitgeknipt... Verder staan er mensen die het publiek 'sommeren' te klappen etc....
Hmm kan hem zelf ook vinden.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:43 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Staat wel op de jensen site, zoekt en vindt![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 15:47 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Hmm kan hem zelf ook vinden.![]()
Als ik vanavond thuis ben zal ik hem wel ergens uploaden als tegen die tijd nog niemand hem gevonden heeft
Vraagje van Gelderlandquote:
Ik kon hem niet vinden maar heb hem wel op de thuis pc staanquote:iemand linkje naar telefoonterreur - foster parentsplan?
In 10 seconde gevondenquote:Op woensdag 12 april 2006 16:10 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Vraagje van Gelderland
[..]
Ik kon hem niet vinden maar heb hem wel op de thuis pc staan![]()
Vandaar, duidelijk![]()
Prachtig ik heb hier ook een hoeveelheid aan die gesprekken. Jan als voorlichter van Jan Pronk is ook lachenquote:Op woensdag 12 april 2006 11:41 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ja Foster Parents![]()
En 'Buurtveiligheid' als die gast Jan gaat uitschelden Vieze jan lul, ik hoop dat je een verzakking krijgt, dikke mongool
En 'NUON' over het water verspillen Zeg het DANN!!!!, ik verspil geen water meer en Kent u de film The Godfather, dat die man s'morgens wakker wordt met naast hem in z'n bed een paardenkop
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |