Afgelopen vrijdagquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:30 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Wel leuk als herman er is ofzo. Of een van die omgebouwde wijven. Dan is de aflevering altijd opeens een stuk leuker.
Wie was die gozerquote:
Ben Gadellaaquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:49 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Wie was die gozer...hij was echt weirdo
...was grappig toen hij moest optreden, maar naar de rode bank liep
![]()
Hahaha, kankerkachel. Beter doettie dat. Wel te laat nu denk ik.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:59 schreef AffenStrudel het volgende:
Kan je niet keihard iets roepen?
KankerKachel! ofzo?
In het regelement dat je voor de tijd krijgt staat nadrukkelijk:quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:07 schreef Pido het volgende:
[..]
Hahaha, kankerkachel. Beter doettie dat. Wel te laat nu denk ik.
quote:Op woensdag 12 april 2006 09:31 schreef RedFever007 het volgende:
Kick![]()
TS hoe was het bij Jensen? Wie waren de gasten? waneeer wordt het uitgezonden?
![]()
Jan hoort gewoon op de radio telefoonterreur te makenquote:Op dinsdag 11 april 2006 08:15 schreef Robar het volgende:
Waarom voor Jan?
Ik kan ook wel als een soort madamme tussaud pop op die bank gaan zitten hoor?!?!?!!?
Ik ookquote:Op woensdag 12 april 2006 11:23 schreef RedFever007 het volgende:Dat waren nog eens tijden
![]()
Heb thuis een paar honderd MB aan Jensen telefoonterreur en bellen met Bassie![]()
verkapte-kijk-mij-eens-cool-zijn, ik weet het soory![]()
wouw, de allereerste aflevering, uiteraard hebbne ze daarna nooit meer het programma aangepastquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:03 schreef KcA het volgende:
Ben er geweest bij de aller eerste aflevering!! Was Hennie Huisman te gast.(2002)
Wat is Jensen 1 neppe rotzooi..zat naast Reinoud Oerlemans (arnie voor de gtst historie psycho's)
Als Reinoud gaat lachen, moet iedereen lachen..die gast heeft een irritant lach en lachte hard in me linker oor telkens..had hem verzocht om wat valium in te nemen, anders op te schuiven naar de andere kant vd zaal!
Zijn iri gelach wordt eruit geknipt..Reinoud speciaal voor jou:
Reinoud is btw de producer (eyeworks)
Ja Foster Parentsquote:Op woensdag 12 april 2006 11:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik ookVerzekering, Collectcall & Foster Parents zijn me favoriete
![]()
Staat gewoon op de site van jensen.quote:Op woensdag 12 april 2006 12:07 schreef Backhander het volgende:
Iemand die mij Buurtveiligheid en NUON wil sturen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |