Ja dat blijkt wel met zo'n kaartjequote:Op dinsdag 11 april 2006 04:30 schreef Andromache het volgende:
maar heeft wel droge humor
Denk eerder andersom. Als je niet eens een meisje in stijl weet mee te vragen naar een galafeest ben je een paupooorrrrquote:Op dinsdag 11 april 2006 07:54 schreef Keerzijde het volgende:
Tjongejonge, het is ook nooit goed bij die vrouwen he:
Constant zeuren ze om aandacht, en dan doet zo'n lieve jonge zijn
uiterste best, is het WEER niet goed.
Ik denk dat hij aan andromache niet veel mist dan.![]()
Als een meisje wordt uitgenodigd betekend dat niet dat ze automatisch daar aan vast zit of dat ze hem leuk vindt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 05:00 schreef Mr-Z het volgende:
Jij voelt je dus te perfect voor hem...
Jij kent de etiquette nietquote:Op dinsdag 11 april 2006 07:57 schreef Lod het volgende:
[..]
Als een meisje wordt uitgenodigd betekend dat niet dat ze automatisch daar aan vast zit of dat ze hem leuk vindt.
Het klinkt wel als een oud wijf zoals hij die uitnodiging heeft verstuurd. Een echte vent belt aan en sleurt haar gewoon aan de haren mee naar dat gala. Dát zijn de mannen waar de vrouwen voor gaan![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 07:54 schreef Keerzijde het volgende:
Tjongejonge, het is ook nooit goed bij die vrouwen he:
Constant zeuren ze om aandacht, en dan doet zo'n lieve jonge zijn
uiterste best, is het WEER niet goed.
Ik denk dat hij aan andromache niet veel mist dan.![]()
Ik ken de etiquette welquote:
Gelukkig is het gevolg van de manier waarop jij omschrijft dat een man een vrouw moet meenemen naar een Gala, de manier waar de vrouw helemaal voor gaat, ook de manier dat er prachtig een natuurlijke selectie plaatsvindt... loser met loserin...quote:Op dinsdag 11 april 2006 08:02 schreef Lod het volgende:
[..]
Ik ken de etiquette wel.
Maar als je eenmaal student af bent weet je dat de etiquette ook niet heiligmakend is
Jah maar die kakkerige studentenwijfjes willen dat het perfect gaat. Jeweettochquote:Op dinsdag 11 april 2006 08:02 schreef Lod het volgende:
[..]
Ik ken de etiquette wel.
Maar als je eenmaal student af bent weet je dat de etiquette ook niet heiligmakend is
Precies, jij snapt hem. De loser van de OP kan dan zijn uitnodiging sturen naar iemand anders, net zolang tot hij de loserin van zijn dromen heeft gevonden. En de TS kan weer hopen op een echte vent.quote:Op dinsdag 11 april 2006 08:05 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Gelukkig is het gevolg van de manier waarop jij omschrijft dat een man een vrouw moet meenemen naar een Gala, de manier waar de vrouw helemaal voor gaat, ook de manier dat er prachtig een natuurlijke selectie plaatsvindt... loser met loserin...
Studenten en etiquette..quote:
FMFquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:23 schreef Dannon het volgende:
Je zal wel niet van studieverenging FMF zijn, waar wij een zusje van zijn. Dus helaas, ik val buiten de boot.
Dat heeft een studievereniging uit Enschede al ruim anderhalf jaarquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:48 schreef dutchmilan het volgende:
in de UK van afgelopen week stond dat de FMF een Meiscie heeft. *PRACHTIG*
Etiquette? Dat zijn toch die dingen op bierflesjes enzo?quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:02 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Studenten en etiquette..
jawel hoor..![]()
Aftershave onder je oksels?quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:32 schreef Seauphie het volgende:
Verschrikkelijk, 'n knutselende student! Snapt ie niet dat dat écht niet kan, 'n kaartje onderspuiten met iets wat ie ook onder z'n oksel spuit?
Heb je ook een zichtbare adamsappel?quote:Op dinsdag 11 april 2006 04:30 schreef Andromache het volgende:
ik ruik naar vieze, vieze aftershave.
quote:ken alleen weinig manvolk buiten de vereniging, althans niet gala-meevraag-waardig.
Moet je wel eerst een kaart maken met zilveren plakkertjes en veel aftershave erop.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:21 schreef postmortum het volgende:
dronken studentes in mantelpakjes = kinky + geil, mag ik mee?![]()
Als ts foto plaatst van kinkymeiden van studentenvereiging wil ik wel proberenquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:31 schreef Lod het volgende:
[..]
Moet je wel eerst een kaart maken met zilveren plakkertjes en veel aftershave erop.
Kinky SM bij Minerva is alleen maar voor Leden....quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:36 schreef postmortum het volgende:
Als ts foto plaatst van kinkymeiden van studentenvereiging wil ik wel proberen![]()
Vooral TS bij Minerva zit![]()
Hoe zou dat nou komen? Omdat je het een beetje hoog in de bol hebt misschien? Wat is dat trouwens voor knorren gedoe met die uitnodigingen!?quote:Op dinsdag 11 april 2006 04:30 schreef Andromache het volgende:
...
Ik ga nu dus maar heel snel een andere date regelen... ken alleen weinig manvolk buiten de vereniging, althans niet gala-meevraag-waardig....
quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:28 schreef Lod het volgende:
[..]
Kinky SM bij Minerva is alleen maar voor Leden....
Hendrikquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:44 schreef Andromache het volgende:
Hey Bar-le-Duc, jij bent het niet!
oh ja en ze vinden me vaak helemaal niet arrogant of weet ik veel wat, ben ook geen kakmeisje, kom op zeg, ik zit bij Hendrik, en meestal ben ik heel erg aardig en lief
![]()
zo he, zelf bedacht?quote:Op woensdag 12 april 2006 13:56 schreef Dirktator het volgende:
TS, pizzaatje en neuken of lust je geen pizza?
Ga ik morgen ook doen! Prima jongen verder, maar hij moet niet opeens extreem de galante heer gaan uithangen.... En dat was mijn punt.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:25 schreef erwinrt het volgende:
zeg die gast gewoon eerlijk dat die kaart een uur in de wind ruikt.. en ga wel met hem uit maar laat duidenlijk weten dat je niets van hem moet verder
Bij Hendrik is niemand galawaardigquote:Op donderdag 13 april 2006 14:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ze vindt hem ook niet galawaardig toch?
Hahaha, hoe verzint ie ze steeds he! Want het klinkt heel bot, wat hij zegt, maar dan verbeterd hij het, maar dan is het 't verkeerde! D:d;;dD::D;dD:d;d:Dquote:
OMGquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:00 schreef SuperPoekie het volgende:
http://gala.utwente.nl/etiquette.htm
*zucht*quote:Op zondag 16 april 2006 00:36 schreef Ofyles2 het volgende:
Galafeesten zijn zo 1932. Dat 'verplicht in pak gaan' is een teken van de verre oudheid.![]()
quote:Natuurlijk wordt er op een gala gedanst. Een heer vraagt een dame ten dans door een lichte buiging zich dan voor te stellen en te vragen: Mag ik deze dans van u? De dame antwoordt bevestigend door een knik. Is de dame in gezelschap van een andere heer, dan moet je eerst aan hem vragen of je de dans mag. De dame mag de dans niet weigeren!
De heer biedt de dame zijn rechterarm en begeleidt haar richting dansvloer. Na afloop van de dans begeleidt de heer de dame weer terug naar haar plaats. Als een dame heeft geweigerd is het niet correct om direct een dame die in de buurt van de eerste dame stond om een dans te vragen, zij kan hierdoor het gevoel krijgen dat ze tweede keus is. Als een dame geweigerd heeft, is het ook niet de bedoeling dat zij meteen met een ander gaat dansen.
Die gast moeten ze gelijk ophangen.....quote:Op zondag 16 april 2006 21:35 schreef SuperPoekie het volgende:
Welke zieke gast zou dat hebben bedacht
Alle mannen buiten een studenten vereniging zijn beterquote:Op dinsdag 11 april 2006 04:30 schreef Andromache het volgende:
Ik ga nu dus maar heel snel een andere date regelen... ken alleen weinig manvolk buiten de vereniging, althans niet gala-meevraag-waardig. Een iemand op het oog, hoop dat 'ie nog kan.
Dat is goed om te weten. Je hebt je voor niets zorgen gemaakt dus?quote:Op zondag 23 april 2006 23:44 schreef Andromache het volgende:
Yup, was erg leuk, de afterparty op de soos nog toffer! En de date rook niet vies, hihi!
Leuk topic voor je:quote:Op zaterdag 29 april 2006 02:15 schreef Andromache het volgende:
Nee daar ben ik allergisch voor, roze polo's
Je bedoelt dat?quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:30 schreef flugeltje het volgende:
Gaat dit eigenlijk nog ergens over?
Niet dus
Waarom kick je em dan? Hij was allang verdwenen uit de lijst...quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Um.. nee hij of zij was bezig met topics op slot jensen.. ik dacht: ik doe eens een suggestie.
Waarom weet ik niet.. hebben voor jou alle dingen altijd een reden?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:21 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Waarom kick je em dan? Hij was allang verdwenen uit de lijst...
Die stond er inderdaad, maar is nu weg. Deze kan overigens wel op slot.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:39 schreef DeSiever het volgende:
Hier stond toch een poll??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |