Ja dat blijkt wel met zo'n kaartjequote:Op dinsdag 11 april 2006 04:30 schreef Andromache het volgende:
maar heeft wel droge humor
Denk eerder andersom. Als je niet eens een meisje in stijl weet mee te vragen naar een galafeest ben je een paupooorrrrquote:Op dinsdag 11 april 2006 07:54 schreef Keerzijde het volgende:
Tjongejonge, het is ook nooit goed bij die vrouwen he:
Constant zeuren ze om aandacht, en dan doet zo'n lieve jonge zijn
uiterste best, is het WEER niet goed.
Ik denk dat hij aan andromache niet veel mist dan.![]()
Als een meisje wordt uitgenodigd betekend dat niet dat ze automatisch daar aan vast zit of dat ze hem leuk vindt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 05:00 schreef Mr-Z het volgende:
Jij voelt je dus te perfect voor hem...
Jij kent de etiquette nietquote:Op dinsdag 11 april 2006 07:57 schreef Lod het volgende:
[..]
Als een meisje wordt uitgenodigd betekend dat niet dat ze automatisch daar aan vast zit of dat ze hem leuk vindt.
Het klinkt wel als een oud wijf zoals hij die uitnodiging heeft verstuurd. Een echte vent belt aan en sleurt haar gewoon aan de haren mee naar dat gala. Dát zijn de mannen waar de vrouwen voor gaan![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 07:54 schreef Keerzijde het volgende:
Tjongejonge, het is ook nooit goed bij die vrouwen he:
Constant zeuren ze om aandacht, en dan doet zo'n lieve jonge zijn
uiterste best, is het WEER niet goed.
Ik denk dat hij aan andromache niet veel mist dan.![]()
Ik ken de etiquette welquote:
Gelukkig is het gevolg van de manier waarop jij omschrijft dat een man een vrouw moet meenemen naar een Gala, de manier waar de vrouw helemaal voor gaat, ook de manier dat er prachtig een natuurlijke selectie plaatsvindt... loser met loserin...quote:Op dinsdag 11 april 2006 08:02 schreef Lod het volgende:
[..]
Ik ken de etiquette wel.
Maar als je eenmaal student af bent weet je dat de etiquette ook niet heiligmakend is
Jah maar die kakkerige studentenwijfjes willen dat het perfect gaat. Jeweettochquote:Op dinsdag 11 april 2006 08:02 schreef Lod het volgende:
[..]
Ik ken de etiquette wel.
Maar als je eenmaal student af bent weet je dat de etiquette ook niet heiligmakend is
Precies, jij snapt hem. De loser van de OP kan dan zijn uitnodiging sturen naar iemand anders, net zolang tot hij de loserin van zijn dromen heeft gevonden. En de TS kan weer hopen op een echte vent.quote:Op dinsdag 11 april 2006 08:05 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Gelukkig is het gevolg van de manier waarop jij omschrijft dat een man een vrouw moet meenemen naar een Gala, de manier waar de vrouw helemaal voor gaat, ook de manier dat er prachtig een natuurlijke selectie plaatsvindt... loser met loserin...
Studenten en etiquette..quote:
FMFquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:23 schreef Dannon het volgende:
Je zal wel niet van studieverenging FMF zijn, waar wij een zusje van zijn. Dus helaas, ik val buiten de boot.
Dat heeft een studievereniging uit Enschede al ruim anderhalf jaarquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:48 schreef dutchmilan het volgende:
in de UK van afgelopen week stond dat de FMF een Meiscie heeft. *PRACHTIG*
Etiquette? Dat zijn toch die dingen op bierflesjes enzo?quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:02 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Studenten en etiquette..
jawel hoor..![]()
Aftershave onder je oksels?quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:32 schreef Seauphie het volgende:
Verschrikkelijk, 'n knutselende student! Snapt ie niet dat dat écht niet kan, 'n kaartje onderspuiten met iets wat ie ook onder z'n oksel spuit?
Heb je ook een zichtbare adamsappel?quote:Op dinsdag 11 april 2006 04:30 schreef Andromache het volgende:
ik ruik naar vieze, vieze aftershave.
quote:ken alleen weinig manvolk buiten de vereniging, althans niet gala-meevraag-waardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |