Waar heb je ze besteld?quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:31 schreef kratjuh het volgende:
Tja ik heb vorige week maandag led-lampjes besteld .. Kheb nog geen bericht gehad met een verwachte leverdatum terwijl alles op voorraad zou zijn ...
pinkersquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:17 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Waar heb je ze besteld?
Moet ook nog steeds andere pinkers hebben.![]()
Jij moet je olie nog verversen toch?quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:17 schreef hollander172 het volgende:
[..]
En in je pannen blijven kijken.Heb ook een keer aardappels gekookt.Ging wel even duren,dus richardgie TV kijken.Gevolg:hele kamer blauw van de rook,en vervolgens toch maar patat gehaaldquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
Wat een strontweer..
Eten was wel lekker![]()
Alleen volgende keer niet vergeten zout bij de piepers te doen![]()
Motozoom ...quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:17 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Waar heb je ze besteld?
quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:59 schreef richardgie het volgende:
[..]
En in je pannen blijven kijken.Heb ook een keer aardappels gekookt.Ging wel even duren,dus richardgie TV kijken.Gevolg:hele kamer blauw van de rook,en vervolgens toch maar patat gehaald.Had vandaag een opwarm prak voor in de magnetron,gaat een stuk beter
.
Een eitje koken of patat bakken,dat horen mannen te doenquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:01 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mannen horen niet te koken![]()
![]()
![]()
Ben wel anderhalf uur bezig geweest, steeds alles checken enzo.. was ook schijtbenauwd dat het aan zou branden![]()
ik zwaai alleen in de zomer naar luchtig geklede vrouwen....vooral op race fietsenquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:01 schreef nevetS het volgende:
Topicje voor de motorrijders onder ons, allemaal dus.. toch?
Groeten motorrijders elkaar nog?
Gewoon bij de motorzaak halen heb ik ook gedaan. Als je de verzendkosten erbij telt is het verschil niet meer zo groot.quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:17 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Waar heb je ze besteld?
quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:21 schreef Gawaine het volgende:
ik heb net besloten dat het aankomend weekend tussen de 15 en 20 graden wordt.![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:42 schreef hicham het volgende:
Suzuki GSR [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Word [afbeelding]
Dat ziet er verdomd leuk uitquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:42 schreef hicham het volgende:
Suzuki GSR [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Word [afbeelding]
Wigger - modusquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:42 schreef hicham het volgende:
Suzuki GSR [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Word [afbeelding]
quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:08 schreef richardgie het volgende:
[..]
Een eitje koken of patat bakken,dat horen mannen te doen.Heb echt een bloedhekel aan koken.Je bent ik weet niet hoe lang bezig en in een kwartier is het op,en dan kan je vervolgens nog een half uur gaan staan te afwassen
.Zo is barbequen ook een van m'n "lievelings"bezigheden.Probeer het altijd uit te besteden,dan eet ik het wel op
.Ben dan ook meestal drukker met bier drinken en ouwehoeren bij zo'n barbeque,dan me met m'n vlees bezig te houden.En vervolgens natuurlijk eerst het zwart er af krabben voor je het daadwerkelijk op gaat eten.
Best leukquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:42 schreef hicham het volgende:
Suzuki GSR [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Word [afbeelding]
Tzal wel door het weer komenquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:27 schreef kratjuh het volgende:
Snelheid is weer drastisch omlaag vergeleken met gister ..
't is niet altijd feest hoor....quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:27 schreef kratjuh het volgende:
Snelheid is weer drastisch omlaag vergeleken met gister ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |