Maar je had haar nog niet geneukt?quote:Op maandag 10 april 2006 22:17 schreef roedeledokie het volgende:
3000 smsesjes over en weer, 100 emails, telefoonrek van 180 euro,
Was nog! niet mijn bedoeling neequote:Op maandag 10 april 2006 22:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar je had haar nog niet geneukt?
Boeit niet als het maar te ver is om terug te zwemmen!quote:
Dan kun je lachen als ik haar naaktfoto's online zet!quote:Op maandag 10 april 2006 22:19 schreef Camplo het volgende:
Zo, stuur die SMSjes en mails door naar haar vriend nerd. Staat ze zo op straat.
Zij kwam bij mij klagen dat ze het niet meer uit hield met hem!!!quote:Op maandag 10 april 2006 22:19 schreef sjors_boomschors het volgende:
Moet je maar niet tussen een relatie in proberen te komen
Dus waar wacht je nog op?quote:Op maandag 10 april 2006 22:21 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Dan kun je lachen als ik haar naaktfoto's online zet!
I.d.d. dat is mijn eindconclusie na vandaag. ik ga vanaf nu alleen nog maar voor betaalde seks, weet ik tenminste wat ik krijg!!quote:Op maandag 10 april 2006 22:21 schreef Frankie79 het volgende:
[..]
Jij zegt dat vrouwen onmogelijk zijn![]()
![]()
Geeft jou nog niet het recht om de relatie nog meer kapot te makenquote:Op maandag 10 april 2006 22:22 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Zij kwam bij mij klagen dat ze het niet meer uit hield met hem!!!
That was last week!quote:
Doe maar hebben de nerds op een ander forum van mij weer wat te genietenquote:Op maandag 10 april 2006 22:21 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Dan kun je lachen als ik haar naaktfoto's online zet!
Een SOAquote:Op maandag 10 april 2006 22:23 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
I.d.d. dat is mijn eindconclusie na vandaag. ik ga vanaf nu alleen nog maar voor betaalde seks, weet ik tenminste wat ik krijg!!
vrouwen doen zo vaak de 180 graden routine. kwestie van rekening mee houden.quote:Op maandag 10 april 2006 22:17 schreef roedeledokie het volgende:
Drie weken lang heeft een ''leuke'' meid me aan het piekeren gemaakt over een toekomst met haar, 3000 smsesjes over en weer, 100 emails, telefoonrek van 180 euro, plots krijg ik een simpel smsje dat ze dr huidige vriend toch niet alleen wil laten?????
Dat ze plots ons contact als vreemd gaan ziet?????
Werkelijk! hoe emotioneel labiel ben je dan als je plots omklapt als een blad aan een boom???
Ik krijg de neiging om alle wijven naar Elba te verbannen en mezelf vrijwillig chemisch te laten castreren.![]()
![]()
![]()
Vrouwen zijn in een woord: ONMOGELIJK!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of jij..quote:Op maandag 10 april 2006 22:24 schreef Camplo het volgende:
[..]
Doe maar hebben de nerds op een ander forum van mij weer wat te genieten![]()
deed ik niet, zij wenste met hem te breken omdat ze mij leuker vond???quote:Op maandag 10 april 2006 22:24 schreef almeersmeisje het volgende:
[..]
Geeft jou nog niet het recht om de relatie nog meer kapot te maken![]()
nee, ben niet pappie culo!quote:
O ja? vraag me af in welk opzicht? om haar relatie wat op te spicen?quote:
welke raad je me aan?quote:Op maandag 10 april 2006 22:27 schreef JoPiDo het volgende:
en neem een betere belbundel
Wat kost bellen naar Elba?quote:
Liever lekker geneu... en een soa dan 3 weken kutten en niks!quote:
KANSLOOSquote:Op maandag 10 april 2006 22:30 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Liever lekker geneu... en een soa dan 3 weken kutten en niks!
Je klinkt verrastquote:Op maandag 10 april 2006 22:17 schreef roedeledokie het volgende:
Werkelijk! hoe emotioneel labiel ben je dan als je plots omklapt als een blad aan een boom???
Nee dus, mijn inbox heb ik 4 keer leeg moeten maken omdat er geen sms meer bij kon!quote:Op maandag 10 april 2006 22:29 schreef JoPiDo het volgende:
ik heb zo het idee dat je niet 1000 keer over en weer hebt gesmst, maar dat jíj haar 1000 keer hebt gesmst en zij jou misschien 10 keer
mannen zijn zo triest
quote:Op maandag 10 april 2006 22:32 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Nee dus, mijn inbox heb ik 4 keer leeg moeten maken omdat er geen sms meer bij kon!
Vrouwen zijn artiest! en ziek in hun labiele hoofd![]()
Ben jij niet zo? wil je een beurt?quote:
Niet generaliserenquote:Op maandag 10 april 2006 22:32 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Nee dus, mijn inbox heb ik 4 keer leeg moeten maken omdat er geen sms meer bij kon!
Vrouwen zijn artiest! en ziek in hun labiele hoofd![]()
elektrocuteren?quote:
Sla wel een beurt over..quote:Op maandag 10 april 2006 22:33 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Ben jij niet zo? wil je een beurt?
DIT als je niet uitkijkt....quote:Op maandag 10 april 2006 22:23 schreef roedeledokie het volgende:
I.d.d. dat is mijn eindconclusie na vandaag. ik ga vanaf nu alleen nog maar voor betaalde seks, weet ik tenminste wat ik krijg!!
Das de mijne!quote:Op maandag 10 april 2006 22:42 schreef maartena het volgende:
[..]
DIT als je niet uitkijkt....
(plaatje niet voor gevoelige mensen)
quote:Op maandag 10 april 2006 22:43 schreef roedeledokie het volgende:
Das de mijne!
Thai & indoquote:
Sja, hield van aziatische vrouwen, nu niet meer!quote:
Welnee, gewoon collect call's maken. Een goede vriend(in) betaal jouw telefoontjes toch, of niet soms?!?quote:Op maandag 10 april 2006 22:27 schreef JoPiDo het volgende:
en neem een betere belbundel
Ze was vrij gezellig, nu niet meer opeens???? en dat stoort me enoooooormquote:Op maandag 10 april 2006 22:48 schreef Snoezepoesje het volgende:
wat is dat toch de hele tijd met mannen die zich irriteren aan vrouwen?!
alsof mannen ook maar iets beter zijn.
met jullie valt gewoon niet te praten, vind je het gek dat vrouwen dan altijd alles 100 keer moeten zeggen/vragen?!
en de wc-bril omhoog laten staan IS gewoon irritant!
en ja, als je weet dat zo'n meisje een vriend heeft, kun je dit soort dingen verwachten natuurlijk, das vragen om problemen, zoek dan gewoon iemand die WEL vrijgezel is!
Tjah dan ga je toch lekker het klooster in?quote:Op maandag 10 april 2006 22:49 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Sja, hield van aziatische vrouwen, nu niet meer!![]()
Hollandse trutten hadden bij mij allang afgedaan!
Mannen willen best praten. Over voetbal, computers, sport, auto's, films, muziek, en allerhande dingen waar mannen in geintresseerd zijn.quote:Op maandag 10 april 2006 22:48 schreef Snoezepoesje het volgende:
met jullie valt gewoon niet te praten
Waarom is dat irritanter dan de WC bril omlaag laten staan zodat wij em iedere keer weer op moeten tillen?quote:en de wc-bril omhoog laten staan IS gewoon irritant!
quote:Op maandag 10 april 2006 22:53 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Zie je nu! wijven zijn gewoon getikt!![]()
gelijk heb je!
nog zoiets, die 4-wekelijkse hormomen, waarom gevan mannen die hormonen overal de schuld van...quote:Op maandag 10 april 2006 22:55 schreef maartena het volgende:
[..]
Mannen willen best praten. Over voetbal, computers, sport, auto's, films, muziek, en allerhande dingen waar mannen in geintresseerd zijn.
Waar mannen NIET over willen praten is over de gevoelens die loskomen na een hevige vrij partij, of over waarom de man niet eens wat gevoeliger kan zijn als de 4-wekelijkse hormonen weer eens op dreef zijn.
Tis gewoon een kwestie van het juiste onderwerp vinden.
[..]
Waarom is dat irritanter dan de WC bril omlaag laten staan zodat wij em iedere keer weer op moeten tillen?
quote:Op maandag 10 april 2006 22:55 schreef maartena het volgende:
[..]
Mannen willen best praten. Over voetbal, computers, sport, auto's, films, muziek, en allerhande dingen waar mannen in geintresseerd zijn.
Waar mannen NIET over willen praten is over de gevoelens die loskomen na een hevige vrij partij, of over waarom de man niet eens wat gevoeliger kan zijn als de 4-wekelijkse hormonen weer eens op dreef zijn.
[..]
Waarom is dat irritanter dan de WC bril omlaag laten staan zodat wij em iedere keer weer op moeten tillen?
Nou, mijn vrouw geeft zelf toe dat ze rond die periode prikkelig is, vaak chagerijnig, en vaak een kutheumeur heeft van hier tot ginder. En ze word tijdens die week ook om het minste of geringste geirriteerd.quote:Op maandag 10 april 2006 22:57 schreef Snoezepoesje het volgende:
nog zoiets, die 4-wekelijkse hormomen, waarom gevan mannen die hormonen overal de schuld van...
hm... misschien geef ik je gelijk, maar dat veranderd niks aan het feit dat mannen net zo erg kunnen zeuren als vrouwen...quote:Op maandag 10 april 2006 23:03 schreef maartena het volgende:
[..]
Nou, mijn vrouw geeft zelf toe dat ze rond die periode prikkelig is, vaak chagerijnig, en vaak een kutheumeur heeft van hier tot ginder. En ze word tijdens die week ook om het minste of geringste geirriteerd.
Het is gewoon een vastgesteld feit, en niet onterecht. Mannen hebben goede neuzen, maar niet zo goed dat we direct dat bloed kunnen ruiken, dus als de vrouw weer eens een pokke humeur heeft, is er zo een 25% kans dat het in die foute week valt.....
En OH WEE als je dan vraagt: Ben je soms ongesteld? - en het blijkt niet zo te zijn..... berg je dan maar, dat word ingraven in een betonnen bunker!
quote:Op maandag 10 april 2006 22:55 schreef maartena het volgende:
[..]
Dat is toch ook logisch dat ze kwaad worden om zo'n opmerking?quote:Op maandag 10 april 2006 23:03 schreef maartena het volgende:
[..]
En OH WEE als je dan vraagt: Ben je soms ongesteld? - en het blijkt niet zo te zijn..... berg je dan maar, dat word ingraven in een betonnen bunker!
Dat komt omdat die twee belangrijke zaken waar jullie het per jaar over hebben verstopt zitten tussen alle bulk. Het meeste gaat nergens over, is verbale diarree en bevat geen informatie.quote:Op maandag 10 april 2006 22:48 schreef Snoezepoesje het volgende:
met jullie valt gewoon niet te praten, vind je het gek dat vrouwen dan altijd alles 100 keer moeten zeggen/vragen?!
Ik wou net zeggen.. Payback!quote:Op maandag 10 april 2006 22:19 schreef Camplo het volgende:
Zo, stuur die SMSjes en mails door naar haar vriend nerd. Staat ze zo op straat.
quote:Op maandag 10 april 2006 23:36 schreef vbmot het volgende:
[..]
Dat komt omdat die twee belangrijke zaken waar jullie het per jaar over hebben verstopt zitten tussen alle bulk. Het meeste gaat nergens over, is verbale diarree en bevat geen informatie.
Gratis tip: gebruik het keyword Bier om belangrijke zaken aan te stippen.
Gefeliciteerd je bent bij deze geslaagt voor de man van het jaarquote:Op maandag 10 april 2006 23:40 schreef STAIRWARES het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen.. Payback!
En ze is al vreemd gegaan he. Ze wou een relatie beginnen alvorens haar huidige te beindigen.
ik zou zeggen wees een manen laat je niet kisten.
Vertel het die vriend. via email. zet data erbij enzo.
En report he! Lache man.
Die snollen moet je leren.
tsss.quote:Op maandag 10 april 2006 23:41 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Gefeliciteerd je bent bij deze geslaagt voor de man van het jaar![]()
Nee dat is een man die bij voorbaat alle vrouwen over een kam scheert behalve zichzelfquote:Op maandag 10 april 2006 23:53 schreef STAIRWARES het volgende:
[..]
tsss.![]()
een man van het jaar is er één die dag en nacht kruipt voor een vrouw.
Zo eentje die altijd alleen maar ja-kniikt omdat ie er toch niks van begrijpt.
Dan ben je man van het jaar.
gatver.![]()
Deze opmerking bevestigd in ieder geval dat de boze rode periode toch valt onder het "niet normale" gedrag.quote:Op maandag 10 april 2006 23:23 schreef zhe-devilll het volgende:
Het zou impliceren dat zij zich niet normaal gedraagt en dat vindt niemand leuk om te horen.![]()
sommige mannen gooien ermee te pas en onpasquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:08 schreef maartena het volgende:
[..]
Deze opmerking bevestigd in ieder geval dat de boze rode periode toch valt onder het "niet normale" gedrag.
De reden doet er ook niet toe. Een broedmachine heeft nooit een goede reden, en dus ook niet het recht, om kwaad te zijn, ook niet als ze op dat moment een bloedmachine is.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:09 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
sommige mannen gooien ermee te pas en onpas
dus is zij kwaad dan zal zij wel..
dat is natuurlijk niet correct
niet elke vrouw heeft daar last van he?!
..eh let me guess....quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:16 schreef vbmot het volgende:
[..]
De reden doet er ook niet toe. Een broedmachine heeft nooit een goede reden, en dus ook niet het recht, om kwaad te zijn, ook niet als ze op dat moment een bloedmachine is.
En aan de andere kant, ik ken ook dames die het ongesteld zijn goed misbruiken door deze periode zelf de schuld te geven van hun "niet zo schattige" (quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:16 schreef vbmot het volgende:
De reden doet er ook niet toe. Een broedmachine heeft nooit een goede reden, en dus ook niet het recht, om kwaad te zijn, ook niet als ze op dat moment een bloedmachine is.
quote:Op maandag 10 april 2006 22:19 schreef Camplo het volgende:
sommigen gooien hun durf liever op die periodequote:Op dinsdag 11 april 2006 00:21 schreef maartena het volgende:
[..]
En aan de andere kant, ik ken ook dames die het ongesteld zijn goed misbruiken door deze periode zelf de schuld te geven van hun "niet zo schattige" () gedrag.
![]()
maak nou geen onderscheid tussen ongestelde en gestelde wijven, ze deugen allemaal niet!quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:21 schreef maartena het volgende:
[..]
En aan de andere kant, ik ken ook dames die het ongesteld zijn goed misbruiken door deze periode zelf de schuld te geven van hun "niet zo schattige" () gedrag.
![]()
English is nicer to express feelings!quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:40 schreef Adurothiel het volgende:
Ze sprak toch perfect nederlands?
Wat loopt ze dan interessant te doen met engelse e-mails
Hmmm ik heb jaren in een engelssprekende werkomgeving rondgewandeld, zij komt uit Thailand en haar beider Thai ouders hebben hier eerst engels gesproken, das blijven hangen bij haar.quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:45 schreef Adurothiel het volgende:
Dat vind ik zo'n onzin altijd.
Het kan best mooi klinken in liedjes of gedichten, maar om nou gewone conversaties in een andere taal te gaan voeren...
En hier stopte ik met lezen, wat een labiel wijf zeg beter laat je haar of neuk je haar maar praten moet je niet doen. En je moet je al helemaal niet aan het lijntje gehouden worden ofzo.quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:37 schreef roedeledokie het volgende:
[quote]Op dinsdag 11 april 2006 00:29 schreef MrSASO het volgende:
[..]
goed idee
[/quote
Denk je?? hieronder een letterlijke tekst uit haar mail!
Hi ..., just read your sms and i'm still trying to answer the question you asked me.....
Not sure if the flame has become smaller..
I only know that I'm scared...
Om deze zin: Ik krijg de neiging om alle wijven naar Elba te verbannen en mezelf vrijwillig chemisch te laten castreren.quote:
meteen iedereen over 1 kam scherenquote:Op maandag 10 april 2006 22:17 schreef roedeledokie het volgende:
Drie weken lang heeft een ''leuke'' meid me aan het piekeren gemaakt over een toekomst met haar, 3000 smsesjes over en weer, 100 emails, telefoonrek van 180 euro, plots krijg ik een simpel smsje dat ze dr huidige vriend toch niet alleen wil laten?????
Dat ze plots ons contact als vreemd gaan ziet?????
Ik krijg de neiging om alle wijven naar Elba te verbannen en mezelf vrijwillig chemisch te laten castreren.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Joh, vertel ff wat nieuws.quote:Op maandag 10 april 2006 22:17 schreef roedeledokie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jessica Elba eiland?quote:Op maandag 10 april 2006 22:17 schreef roedeledokie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Cheating on two people? Dus je hebt zelf ook nog een vriendin? Of zij heeft twee vrienden?quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:37 schreef roedeledokie het volgende:
[quote]Op dinsdag 11 april 2006 00:29 schreef MrSASO het volgende:
Denk je?? hieronder een letterlijke tekst uit haar mail!
...
It feels as if, when we get together and start talking and dreaming together about all sorts that we are already cheating on two other people...
....
Weet je zeker dat die Hollandse trutten je niet gewoon niet moesten? Vrouwen uit het buitenland "kopen"quote:Op maandag 10 april 2006 22:49 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Sja, hield van aziatische vrouwen, nu niet meer!![]()
Hollandse trutten hadden bij mij allang afgedaan!
Amenquote:Op maandag 10 april 2006 22:55 schreef maartena het volgende:
[..]
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |