maak nou geen onderscheid tussen ongestelde en gestelde wijven, ze deugen allemaal niet!quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:21 schreef maartena het volgende:
[..]
En aan de andere kant, ik ken ook dames die het ongesteld zijn goed misbruiken door deze periode zelf de schuld te geven van hun "niet zo schattige" () gedrag.
![]()
English is nicer to express feelings!quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:40 schreef Adurothiel het volgende:
Ze sprak toch perfect nederlands?
Wat loopt ze dan interessant te doen met engelse e-mails
Hmmm ik heb jaren in een engelssprekende werkomgeving rondgewandeld, zij komt uit Thailand en haar beider Thai ouders hebben hier eerst engels gesproken, das blijven hangen bij haar.quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:45 schreef Adurothiel het volgende:
Dat vind ik zo'n onzin altijd.
Het kan best mooi klinken in liedjes of gedichten, maar om nou gewone conversaties in een andere taal te gaan voeren...
En hier stopte ik met lezen, wat een labiel wijf zeg beter laat je haar of neuk je haar maar praten moet je niet doen. En je moet je al helemaal niet aan het lijntje gehouden worden ofzo.quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:37 schreef roedeledokie het volgende:
[quote]Op dinsdag 11 april 2006 00:29 schreef MrSASO het volgende:
[..]
goed idee
[/quote
Denk je?? hieronder een letterlijke tekst uit haar mail!
Hi ..., just read your sms and i'm still trying to answer the question you asked me.....
Not sure if the flame has become smaller..
I only know that I'm scared...
Om deze zin: Ik krijg de neiging om alle wijven naar Elba te verbannen en mezelf vrijwillig chemisch te laten castreren.quote:
meteen iedereen over 1 kam scherenquote:Op maandag 10 april 2006 22:17 schreef roedeledokie het volgende:
Drie weken lang heeft een ''leuke'' meid me aan het piekeren gemaakt over een toekomst met haar, 3000 smsesjes over en weer, 100 emails, telefoonrek van 180 euro, plots krijg ik een simpel smsje dat ze dr huidige vriend toch niet alleen wil laten?????
Dat ze plots ons contact als vreemd gaan ziet?????
Werkelijk! hoe emotioneel labiel ben je dan als je plots omklapt als een blad aan een boom???
Ik krijg de neiging om alle wijven naar Elba te verbannen en mezelf vrijwillig chemisch te laten castreren.![]()
![]()
![]()
Vrouwen zijn in een woord: ONMOGELIJK!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Joh, vertel ff wat nieuws.quote:Op maandag 10 april 2006 22:17 schreef roedeledokie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jessica Elba eiland?quote:Op maandag 10 april 2006 22:17 schreef roedeledokie het volgende:
Ik krijg de neiging om alle wijven naar Elba te verbannen en mezelf vrijwillig chemisch te laten castreren.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Cheating on two people? Dus je hebt zelf ook nog een vriendin? Of zij heeft twee vrienden?quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:37 schreef roedeledokie het volgende:
[quote]Op dinsdag 11 april 2006 00:29 schreef MrSASO het volgende:
Denk je?? hieronder een letterlijke tekst uit haar mail!
...
It feels as if, when we get together and start talking and dreaming together about all sorts that we are already cheating on two other people...
....
Weet je zeker dat die Hollandse trutten je niet gewoon niet moesten? Vrouwen uit het buitenland "kopen"quote:Op maandag 10 april 2006 22:49 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Sja, hield van aziatische vrouwen, nu niet meer!![]()
Hollandse trutten hadden bij mij allang afgedaan!
Amenquote:Op maandag 10 april 2006 22:55 schreef maartena het volgende:
[..]
Mannen willen best praten. Over voetbal, computers, sport, auto's, films, muziek, en allerhande dingen waar mannen in geintresseerd zijn.
Waar mannen NIET over willen praten is over de gevoelens die loskomen na een hevige vrij partij, of over waarom de man niet eens wat gevoeliger kan zijn als de 4-wekelijkse hormonen weer eens op dreef zijn.
Tis gewoon een kwestie van het juiste onderwerp vinden.
[..]
Waarom is dat irritanter dan de WC bril omlaag laten staan zodat wij em iedere keer weer op moeten tillen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |