quote:Op maandag 17 april 2006 01:38 schreef El_Rolando het volgende:
Heeft iemand foto's van Judge?
Ik ookquote:Op maandag 17 april 2006 18:20 schreef golfer het volgende:
Ik verheug me alweer op de uitzending van straks.
quote:Op maandag 17 april 2006 18:20 schreef golfer het volgende:
Ik verheug me alweer op de uitzending van straks.
Dank je.quote:Op maandag 17 april 2006 02:13 schreef pos het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
grote kans van wel...quote:Op maandag 17 april 2006 20:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik hoop dat Douwe nog niet exit is na vandaag..![]()
als ze de proef verliezen, dan kunnen we daar wel vanuit gaanquote:Op maandag 17 april 2006 20:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
quote:Op maandag 17 april 2006 20:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
als ze de proef verliezen, dan kunnen we daar wel vanuit gaan
jammer voor de kijkers, maar zo begrijpelijk![]()
maar met een beetje mazzel verliest Noord weer, zodat Lydia eruit gegooid kan worden
hoop ik ook niet... maar vrees het ergste voor hemquote:Op maandag 17 april 2006 20:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
hij is gewoon aartsluiquote:Op maandag 17 april 2006 20:38 schreef rubbereend het volgende:
ik snap niet waarom Douwe niets doet, als hij in dat gezelschap sn handen uit de mouwen steekt zal hij echt gewaardeerd worden
quote:Op maandag 17 april 2006 20:40 schreef rubbereend het volgende:ja vlees..... altijd handig als je geen vuur hebt
ik denk dat ze dondersgoed wisten dat ze tegen Jennifer moesten, en dus beter niet voor de beste prijs konden gaan [aangezien de kans op vuur ook al verkeken is]quote:Op maandag 17 april 2006 20:40 schreef rubbereend het volgende:ja vlees..... altijd handig als je geen vuur hebt
je mag steeds voor hetzelde strijden hoor, vorige keer hebben ze toch ook om vuur verloren.quote:Op maandag 17 april 2006 20:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik denk dat ze dondersgoed wisten dat ze tegen Jennifer moesten, en dus beter niet voor de beste prijs konden gaan [aangezien de kans op vuur ook al verkeken is]
echt waar?? ik dacht alles maar 1x....quote:Op maandag 17 april 2006 20:45 schreef rubbereend het volgende:
je mag steeds voor hetzelde strijden hoor, vorige keer hebben ze toch ook om vuur verloren.
Ze kozen er voor daar niet voor te strijden, omdat ze er alle vertrouwen in hadden dat ze zelf vuur konden makenquote:Op maandag 17 april 2006 20:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
echt waar?? ik dacht alles maar 1x....
anders zouden ze nu toch wel alsnog voor 't vuur gaan??
Normaal gesproken wordt bij dit spel rekening gehouden met je gewicht, dan wordt 'ie zwaarder gesteld, je moet een bepaald deel van je eigen lichaamsgewicht aan kunnen.quote:Op maandag 17 april 2006 20:50 schreef golfer het volgende:
Trouwens, met deze proef was het gewicht van Ernestine wel goed van pas gekomen.
Ik geloof niet dat ze dat dit keer hebben gedaan, of het is er uit geknipt.quote:Op maandag 17 april 2006 20:52 schreef BVO het volgende:
Normaal gesproken wordt bij dit spel rekening gehouden met je gewicht, dan wordt 'ie zwaarder gesteld, je moet een bepaald deel van je eigen lichaamsgewicht aan kunnen.
Zou wel zo eerlijk zijn.quote:Op maandag 17 april 2006 20:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Normaal gesproken wordt bij dit spel rekening gehouden met je gewicht, dan wordt 'ie zwaarder gesteld, je moet een bepaald deel van je eigen lichaamsgewicht aan kunnen.
en terecht dusquote:Op maandag 17 april 2006 20:49 schreef MissX het volgende:
[..]
Ze kozen er voor daar niet voor te strijden, omdat ze er alle vertrouwen in hadden dat ze zelf vuur konden maken
de hele spelvoorbereing wordt er altijd afgeknipt.quote:Op maandag 17 april 2006 20:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze dat dit keer hebben gedaan, of het is er uit geknipt.
Dat is toch normaal op een survivaltocht in de rimboe.quote:
Er is weinig meer over van de man die hij was in zijn eigen expeditie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |