quote:Op maandag 10 april 2006 21:22 schreef snopprinses het volgende:
kutnummer nu
wat?quote:
m'n broertje van 7 is cool, en dan heb ik ze ook nog in alle soorten en maten (oudste in familie) is wel tof, al die kleine kotertjesquote:Op maandag 10 april 2006 21:22 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
mn neefjes zijn 12, 8 en 5Die jongste is echt een schatje
En mn nichtje van bijna 3 is bijdehand
Rare TTquote:
Mn nichtje zei bijna nooit wat en nu kletst ze je de oren van de kopquote:Op maandag 10 april 2006 21:23 schreef saaw het volgende:
t neefje van mn vriend is net aan t lopen enzo, heel liev
sorry, maar ik ga toch echt wegquote:
quote:Op maandag 10 april 2006 21:25 schreef snopprinses het volgende:
ik wil een naam topic![]()
ohnee die heb ik al
1 is genoeg hoorquote:Op maandag 10 april 2006 21:25 schreef snopprinses het volgende:
ik wil een naam topic![]()
ohnee die heb ik al
Vertelquote:
hij zegt nu steeds 'tijn doen' hij heet martijnquote:Op maandag 10 april 2006 21:25 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Mn nichtje zei bijna nooit wat en nu kletst ze je de oren van de kop![]()
aan de ene kant van de fam zijn ze allemaal 23+ ofzo, en dan ik, mn broertje (12) en mn zusje (9). En aan de andere kant ben ik de oudstequote:Op maandag 10 april 2006 21:24 schreef Sloffie het volgende:
[..]
m'n broertje van 7 is cool, en dan heb ik ze ook nog in alle soorten en maten (oudste in familie) is wel tof, al die kleine kotertjes
Ja hoor, wrom?quote:
quote:Op maandag 10 april 2006 21:26 schreef saaw het volgende:
[..]
hij zegt nu steeds 'tijn doen' [sub] hij heet martijn [/i]
en verde rnog vrij weinig
mn buurmeisje van 3 is ook echt een kletskous. heb haar afgelopen vrijdag meegenomen naar artis
Aan mijn vaders kant heb ik 4 neefjes (3 maanden, 2 jaar, 4 jaar en 9 jaar) en 1 nichtje van 6 jaar.quote:Op maandag 10 april 2006 21:26 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
aan de ene kant van de fam zijn ze allemaal 23+ ofzo, en dan ik, mn broertje (12) en mn zusje (9). En aan de andere kant ben ik de oudsteEn dan die 4 van net nog
Mn nichtje ging laatst kijken op de basisschool, had ze ruzie gemaakt met iemand die haar wilde helpen met puzzelenquote:Op maandag 10 april 2006 21:26 schreef saaw het volgende:
[..]
hij zegt nu steeds 'tijn doen' [sub] hij heet martijn [/i]
en verde rnog vrij weinig
mn buurmeisje van 3 is ook echt een kletskous. heb haar afgelopen vrijdag meegenomen naar artis
Achquote:
dit vind ik ook niks aanquote:
quote:
Geeft niet hoorquote:
daagquote:
Dooeiquote:
Daar heb ik geen last vanquote:Op maandag 10 april 2006 21:25 schreef Zuen het volgende:
[..]
Neen, als ik 3000 euro had was het echt binnen 1 minuut weg.
Voor mijzelf wel meerdere malen op de bankquote:
Check meeting topicquote:
quote:Op maandag 10 april 2006 21:38 schreef TrenTs het volgende:
Nou, het portie geestelijke gehandicaptheid voor 2006 is ook weer binnen gehaald.
x4quote:Op maandag 10 april 2006 21:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daar heb ik geen last vannamelijk:
[..]
Voor mijzelf wel meerdere malen op de bank
Toch altijd blij dat ik niet luister naar dat Fok!Radio, doe mij maar goede muziek en weinig meerquote:Op maandag 10 april 2006 21:43 schreef Zuen het volgende:
Zo dat was ff wat plattelands vermaak. heerlijk.
Ruime 3 keer maar er kan nog meer bijquote:Op maandag 10 april 2006 21:41 schreef hollander76 het volgende:
[..]
x4
Maar geen idee waaraan uit te geven, behalve een nieuwe pc
En rijlessen, als ik dat ooit ga doen![]()
Preciesquote:Op maandag 10 april 2006 21:43 schreef Zuen het volgende:
Zo dat was ff wat plattelands vermaak. heerlijk.
quote:Op maandag 10 april 2006 21:44 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Toch altijd blij dat ik niet luister naar dat Fok!Radio, doe mij maar goede muziek en weinig meer![]()
Tututututuuutuutututtuutquote:Op maandag 10 april 2006 21:44 schreef saaw het volgende:
tuudududududududuududuuu
op deze cutpc kan ik um niet luisterenquote:Op maandag 10 april 2006 21:45 schreef Zuen het volgende:
[..]
. Maar ik vind dit soort dingen wel grappig, voor de muziek moet je idd ergens anders zijn (vind ik)
Lemon Treequote:Op maandag 10 april 2006 21:45 schreef Zuen het volgende:
[..]
. Maar ik vind dit soort dingen wel grappig, voor de muziek moet je idd ergens anders zijn (vind ik)
+ de nodige boetesquote:
Vooruit, toch nog een goed nummerquote:Op maandag 10 april 2006 21:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Lemon Treestaat weer bovenaan de lijst
spot niet met fool's gardenquote:Op maandag 10 april 2006 21:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Lemon Treestaat weer bovenaan de lijst
dat vraag ik me ook af, wat een ongelofelijk irritant kutnummerquote:Op maandag 10 april 2006 21:48 schreef VASND het volgende:
Wat hebben die mensen toch met lemon tree.
quote:Op maandag 10 april 2006 21:49 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
dat vraag ik me ook af, wat een ongelofelijk irritant kutnummer
Maarja, zonder Lemon Tree is het geen Fok! Radio meer
Tja, dat nummer word elke week gedraaid, het is zowat een traditie ofzoquote:
Loeigeilquote:Op maandag 10 april 2006 21:55 schreef snopprinses het volgende:
jaaaaaaaaaaaah Electric Six
ik heb gestemdquote:Op maandag 10 april 2006 21:56 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Prodigy - Smack My Bitch Up
Wie nog niet heeft gestemd, nu doen
Nog steeds ....quote:Op maandag 10 april 2006 21:56 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Prodigy - Smack My Bitch Up
Wie nog niet heeft gestemd, nu doen
ericson gedoequote:
van wie?quote:Op maandag 10 april 2006 21:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Kreeg ik me toch een partij lief smsje
welke thee?quote:
Pussy, thee menquote:Op maandag 10 april 2006 22:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
welke thee?
Ik ga zo lekkere vanille thee zetten![]()
op het werk stage ook lekkere cappechino (o hoe je het ook schrijftquote:
cappucinoquote:Op maandag 10 april 2006 22:24 schreef Sloffie het volgende:
[..]
op het werk ook lekkere cappechino (o hoe je het ook schrijft
vertel...quote:Op maandag 10 april 2006 23:06 schreef spenky het volgende:
James Blunt - good bye my lover.. live
* spenky heeft een dipje
euh me vriendinnetje deed stom..quote:
Hopen dat het weer goed gaat danquote:Op maandag 10 april 2006 23:09 schreef spenky het volgende:
[..]
euh me vriendinnetje deed stom..
maar gaat hoopk weer wat beter.. vanaf morgen.. gewoon nieuwe start
Jouquote:
ik nietquote:
ik zit gewoon op een stoel naast een stopcontact zegmaarquote:Op maandag 10 april 2006 23:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hehe ach ja ik heb ff 12 meter verlengsnoer gehaald voor de dsl verbinding
Leve kamer i'net
is dat echt? hoe enzo?quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
3 Doors Down > After Forever > And You Will Know Us By The Trail of Dead > Arctic Monkeys > Armor for Sleep > Ben Lee > Black Rebel Motorcycle Club > Bloc party > Bloodhound Gang > Clap Your Hands And Say Yeah > Coparck > Danko Jones > Depeche Mode > dEUS > Dillinja > Dresden Dolls > Eels > Flip Kowlier > Gem > Goldfrapp > Green Lizard > Groove Armada > Hooverphonic > Infadels > Junkie XL > Kaiser Chiefs > Kaizers Orchestra > Kasabian > KT Tunstall > Lacuna Coil > Live > Manu Chao > Massive Attack > Ministry > Moloko > Muse > Nickelback > Nine Inch Nails > Opeth > Opgezwolle > Osdorp posse > Ozark Henry > Paul Weller > Photek > Placebo > Radiohead > Skin > Smashing Pumpkins > Snow Patrol > Spinvis > Sparta > Starsailor > System of a Down > The Libertines > The Magic Numbers > The Strokes > Tiga > Tool > T.Raumschmiere > Voicst
Wil ik jullie toch niet onthouden..
Lowlands lekt.
Niks voor mijquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Lowlands lekt.
Ach, geruchten.quote:
Ja voor mij ookquote:
quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:08 schreef Boeman het volgende:
[..]
Die Barât en Doherty hadden toch wel flinke ruzie enzo
Geen idee, en ik gaat lekker slapen morgen gaat het wekkertje weer vroegquote:
heb je nog meer nodig?quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:19 schreef Boeman het volgende:
Ik zit hier met een 4CD box 70's kneiters.
Ben nu bij track 7 van Cd1
boek waarover?quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:58 schreef Maikuuul het volgende:
Mijn boek staat nog steeds te koop like a n00b
je mag je gewonnen Fok! prijzen niet verkopen op Fok zelfquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:58 schreef Maikuuul het volgende:
Mijn boek staat nog steeds te koop like a n00b
ga naar marktplaatsquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:09 schreef Boeman het volgende:
[..]
je mag je gewonnen Fok! prijzen niet verkopen op Fok zelf
Zet er ook ff lolleromfg en roflmao in oid.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:38 schreef Maikuuul het volgende:
Ja het boek staat te koop op marktplaats.nl
In de schaduw van de wind. Met handtekening, mits gevraagd natuurlijk
Voor niks gaat de zon op lollersnop
In de schaduw van de wind, jwt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:51 schreef 14.gif het volgende:
welke boek?
Ik om 22:30 werken en van te voren darten.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:37 schreef B_BOY het volgende:
op wie???
Met mij ook wel goed.
zo weer werken.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben aan het bedenken hoe ik Ashlee kan versieren.. 100 rozen met diamant ingelegde ringen langsbrengen ?
Je maakt mij armquote:
Niks opsturen ik ga langs.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:49 schreef B_BOY het volgende:
je lul fotograferen foto opsturen met de tekst eronder,
what you see, is what you get.
dream on.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je maakt mij arm
Maar dan ga ik bij haar wonenen zij gaat touren en ik ga mee centjes komen binnen en we leven lang en gelukkig.
Je kunt voorstellen of je haar bodyguard mag zijn.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je maakt mij arm
Maar dan ga ik bij haar wonenen zij gaat touren en ik ga mee centjes komen binnen en we leven lang en gelukkig.
en dat is ?quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:52 schreef Zuen het volgende:
Ashlee Simpson, ik vind haar echt een monstruo del gabinete
We gaan trouwen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:52 schreef VASND het volgende:
[..]
Je kunt voorstellen of je haar bodyguard mag zijn.
Aai want joe in maai roemquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:12 schreef the_legend_killer het volgende:
En Boem boem
Moet je nie zoveel lopenquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Hallo
Ik heb vel gelopen en nu heb ik een blaar
Limburg gekquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:18 schreef B_BOY het volgende:
heb nu een project met de harmonie dat we concert hebben met zo'n limburger. die nummers ammelv an die leipe namen gek.
Dat is typenquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:23 schreef Boeman het volgende:
Ik kan vlaai zeggen in het Limburgs
Vloai
Wat ie-j doar typt is ook in't achterhooks uut te sprekkenquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:23 schreef Boeman het volgende:
Ik kan vlaai zeggen in het Limburgs
Vloai
Rijstevloai mê oarbeiënquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Wat ie-j doar typt is ook in't achterhooks uut te sprekken![]()
Riestevloai met eerdbeze, zo zegt wie-j dat hierquote:
Goedquote:
maar jullie zeggen toch ook 'oa' ipv 'áá' ??quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Alleen hebben wij zachte G en jullie harde.
Ons: Vlaai
Jullie: FFlaaii
klankverschil
dewie?quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:31 schreef W8ezel het volgende:
Dit is toch niet TTK?
Alles word door die limburgers op een andere manier gezegdquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:33 schreef Boeman het volgende:
[..]
maar jullie zeggen toch ook 'oa' ipv 'áá' ??
tenminste dat hoor ik altijd
getekend: een achterhoekerquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:34 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Alles word door die limburgers op een andere manier gezegdEcht apart vind ik het klinken
Omdat bijna niemand buiten de Achterhoek Aalten kent denk iedereen dat ik uit Almelo of Enschede komquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:39 schreef Boeman het volgende:
Ach al die dialecten, ik vind het wel grappig
Kun je direct horen waar iemand vandoan komt
We zeggen vlaai maar schrijven vloaiquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:33 schreef Boeman het volgende:
[..]
maar jullie zeggen toch ook 'oa' ipv 'áá' ??
tenminste dat hoor ik altijd
Nee ik hoor wel verschil tussen een Tukker en een Hoekerquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:41 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Omdat bijna niemand buiten de Achterhoek Aalten kent denk iedereen dat ik uit Almelo of Enschede komDas 50km te ver naar het noorden
Gelukkigquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:42 schreef Boeman het volgende:
[..]
Nee ik hoor wel verschil tussen een Tukker en een Hoeker
Het is grappig als je met de trein van Nijmegen naar Maastricht reist. Vanaf Nijmegen hoor je de eerste mensen met een zachte G, en hoe verder je naar het zuiden gaat hoe zwaarder het accent wordquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
We zeggen vlaai maar schrijven vloai
Misschien dat ze het in het Nord-Limburg anders zeggen.
Noord-Limburg is ook saai en nep
Ik zeg ook altijd vlaaiquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
We zeggen vlaai maar schrijven vloai
Misschien dat ze het in het Nord-Limburg anders zeggen.
Noord-Limburg is ook saai en nep
Maastricht is hier een kwatier vandaan... en de accenten verschillen heel erg veelquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:45 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Het is grappig als je met de trein van Nijmegen naar Maastricht reist. Vanaf Nijmegen hoor je de eerste mensen met een zachte G, en hoe verder je naar het zuiden gaat hoe zwaarder het accent word
Maar dat ligt dan ook zo ongeveer in Duitslandquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maastricht is hier een kwatier vandaan... en de accenten verschillen heel erg veel
In Kerkrade spreken ze weer half-duits.
Dat is leukquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maastricht is hier een kwatier vandaan... en de accenten verschillen heel erg veel
In Kerkrade spreken ze weer half-duits.
kleine 20 minuten met treinquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:49 schreef Boeman het volgende:
[..]
Dat is leuk
Ligt Sittard ver van Kerkrade?
Onze stad ligt ook tegen Duitsland aanquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:48 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Maar dat ligt dan ook zo ongeveer in Duitsland
Ik ga in SIttard wonenquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Onze stad ligt ook tegen Duitsland aan
En hier haten ze Duitsers echt
PSVquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:00 schreef Boeman het volgende:
[..]
uh week nie
Maar zeg eens eerlijk: ben jij ook voor Fortuna?
k smakelijkquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
PSV
Kom langs !
Ben effe eten
Komt omdat het Breezer-topic weer open is.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:11 schreef -Marlii- het volgende:
Dit topic heb ik gisteravond nog geopendschiet niet echt op dus
Hoi trouwens
welk breezer topicquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:12 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Komt omdat het Breezer-topic weer open is.
Hoi trouwens Marlii![]()
Stiekem wel. Simpel vermaak.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:14 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
welk breezer topic
ik zie het alDas toch niet leuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |