dacht je dat ie 8 was, of dacht je dattie iets ouder was?quote:
Zegmaar hiet idee waarom je die leeftjid zei ok?quote:Op maandag 10 april 2006 21:09 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
dacht je dat ie 8 was, of dacht je dattie iets ouder was?
quote:Op maandag 10 april 2006 21:10 schreef VASND het volgende:
[..]
Zegmaar hiet idee waarom je die leeftjid zei ok?
Ik ben nogsteeds gebanned daar op actionradio trouwens.
hahaha okequote:Op maandag 10 april 2006 21:10 schreef VASND het volgende:
[..]
Zegmaar hiet idee waarom je die leeftjid zei ok?
Ik ben nogsteeds gebanned daar op actionradio trouwens.
Wat vind je dan wel mooi?quote:Op maandag 10 april 2006 21:11 schreef Zuen het volgende:
Shit er staat dan ook niks bij wat ik echt leuk vind of wat ik niet ken.
PRODIGY, kun je niet mis mee gaan.quote:Op maandag 10 april 2006 21:11 schreef Zuen het volgende:
Shit er staat dan ook niks bij wat ik echt leuk vind of wat ik niet ken.
hey snoppquote:
ALs jij stemt op THe Prodigy stem ik straks op Relaxquote:Op maandag 10 april 2006 21:13 schreef Zuen het volgende:
Oh ik ga stemmen op Relax, dats nog wel goed.
quote:
vooruit dan maarquote:Op maandag 10 april 2006 21:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ALs jij stemt op THe Prodigy stem ik straks op Relax![]()
ja sinds dit jaarquote:Op maandag 10 april 2006 21:14 schreef saaw het volgende:
prodigy
trouwens, zuen, jij zit op t st nicolaas lees ik net?
jaquote:
en dan NOG cancellenquote:
Leve baggeraardquote:
Misschien ik weet niet van een ver verleden, ik ben bo je weet wel maat van ruben :p. Maar jij zit niet meer op snl dus misschien ken je me nietquote:Op maandag 10 april 2006 21:14 schreef saaw het volgende:
prodigy
trouwens, zuen, jij zit op t st nicolaas lees ik net?
wattan?quote:
ik zat te denken aan een neefje van 4 ofzow, zo'n 1 heb ik er ook, die is ook schattigquote:Op maandag 10 april 2006 21:08 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ter informatie voordat er verkeerde dingen gedacht worden, mn neefje is 8
quote:Op maandag 10 april 2006 21:18 schreef snopprinses het volgende:
ohh ik heb op Faithless gestemden hij staat op hoor
verjaardag gaat goedbezoek is net op tijd weg voor fokradio
Op FOK!radioquote:
oooh okay ik weet t wel gloovikquote:Op maandag 10 april 2006 21:17 schreef Zuen het volgende:
[..]
Misschien ik weet niet van een ver verleden, ik ben bo je weet wel maat van ruben :p. Maar jij zit niet meer op snl dus misschien ken je me niet![]()
Ik heb er laatst nog een neefje bij gekregenquote:Op maandag 10 april 2006 21:18 schreef Sloffie het volgende:
[..]
ik zat te denken aan een neefje van 4 ofzow, zo'n 1 heb ik er ook, die is ook schattig
ownee..Faithless heeft best veel lekkere nummers!quote:Op maandag 10 april 2006 21:18 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]Dat is volgens mij het enigste nummer van Faithless wat ik echt goed vind
gefeli, die kleine ukkies zijn eigenlijk best wel coolquote:Op maandag 10 april 2006 21:19 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb er laatst nog een neefje bij gekregen![]()
Ik ken ze dan ook niet allemaalquote:Op maandag 10 april 2006 21:20 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ownee..Faithless heeft best veel lekkere nummers!
NORMAAL?????quote:Op maandag 10 april 2006 21:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ken ze dan ook niet allemaalNormaal heb ik het niet zo op trance
![]()
Jaquote:Op maandag 10 april 2006 21:20 schreef Sloffie het volgende:
[..]
gefeli, die kleine ukkies zijn eigenlijk best wel cool![]()
mn neefjes zijn 12, 8 en 5quote:Op maandag 10 april 2006 21:18 schreef Sloffie het volgende:
[..]
ik zat te denken aan een neefje van 4 ofzow, zo'n 1 heb ik er ook, die is ook schattig
Als ik trance luister is het meestal Goa Psy Trancequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |