Weet je wat ik daarvan vind?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:15 schreef Mirri het volgende:
[..]
Weet je wat ik van jou vind?
Ik vind jou een hypocriet ventje, net als Mitt overigens. Hier zit je zo autoritair te doen, mij de les te lezen en redenen te zoeken om mij af te zeiken en bovenal: heel ernstig en serieus, terwijl jij weet dat je vroeger altijd fucking irritant deed tegen mij en je weet zelf wel waar. Dus houd alsjeblieft op met je achterlijke gezeik, dat deed ik destijds bij jou ook niet.
Ik heb toch laatst een foto van Cindy Klassen gepost joh, je weet niet waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Nee, probeer het ons dus maar niet meer uit te leggen.
Cindy in de bocht
[afbeelding]
Ik denk het wel.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:10 schreef Bruce117 het volgende:
Zou Cindy voldoende in vorm zijn om dit en volgend weekend weer op het fenominale niveau te presteren wat ze in het verleden heeft laten zien ?
Ik hoop het eigenlijk wel, al zal het niet gunstig zijn voor ireen.
Erg hypocriet.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:20 schreef mitt het volgende:
Doe ff normaal Mirri
Dit is wat mij betreft jou laatste waarschuwing over dit topic, en trouwens ook voor de anderen. Wie zo geinteresseerd is in deze 'soap', gaat maar lekker via de PM verder.
Vanaf hier gaat het gewoon weer normaal, inhoudelijk over Klassen, niet over Mirri of haar randgebeuren.
Had jij dan ook een keer normaal kunnen doen tegen mij, Mitt?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:20 schreef mitt het volgende:
Doe ff normaal Mirri
Dit is wat mij betreft jou laatste waarschuwing over dit topic, en trouwens ook voor de anderen. Wie zo geinteresseerd is in deze 'soap', gaat maar lekker via de PM verder.
Vanaf hier gaat het gewoon weer normaal, inhoudelijk over Klassen, niet over Mirri of haar randgebeuren.
Zijn computer was gecrashed, en daarom duurde het 11 dagen voordat hij wat stuurde, en in die tussentijd had ik al een brief gestuurd naar de Olympic Oval.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar het "probleem" was toch al van eerder?
Wat denk je dan dat ik ga doen, het vliegtuig pakken naar Calgary?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:23 schreef Arcee het volgende:
Rustig, Mirri. We willen je er wel bij hebben dit weekend.
Dat zijn er hier vanavond wel meer, denk ik.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:27 schreef Brahimov het volgende:
* Brahimov gaat maar eens naar echt schaatsen kijken
Dat ga ik ook doen hoor.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:27 schreef Brahimov het volgende:
* Brahimov gaat maar eens naar echt schaatsen kijken
Ik denk van nietquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:47 schreef BVO het volgende:
Ze gaat straks een WR rijden.
Denk 't niet, die 1000m dames staat te scherp.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:47 schreef BVO het volgende:
Ze gaat straks een WR rijden.
Ze reed he vorige week al bijna.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Denk 't niet, die 1000m dames staat te scherp.Het kán wel.
Maar ik denk 't niet.
Bij de mannen wel.
Nouja, 9 tienden, das een hoop. Maar toch.quote:
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:56 schreef BVO het volgende:
Nouja, 9 tienden, das een hoop.
Ik had hem in m'n hoofd nog op 1.13 hoog staanquote:
doe dan dezequote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:42 schreef Mirri het volgende:
Cindy op het podium met Ireen Wust en Anni Friesinger
[afbeelding]
Die is meer voor het Wust-topic.quote:
hoezo hier staat Klassen net zo goed op 3 als op die andere fotoquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die is meer voor het Wust-topic.
Doet Wust daar nu trouwens een (mislukte) poging om Friesinger van hazenoortjes te voorzien?
Klassen hoort in het midden te staan natuurlijkquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoezo hier staat Klassen net zo goed op 3 als op die andere foto
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |