Eind augustus meestalquote:Op woensdag 12 april 2006 21:16 schreef Mirri het volgende:
Weet iemand wanneer de summer classics zijn?![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 22:58 schreef Bruce117 het volgende:
Mirri,
in de downtime net maar weer even gestemd op je site.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:57 schreef Mirri het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik heb zojuist een email ontvangen van Cindy's broer Cary, die haar site beheert. Ik had gevraagd of hij ervoor kan zorgen dat Cindy een dagboek gaat schrijven, want op haar site staat al 56 jaar: coming soon..en iedere dag checkte ik het, maar nee.![]()
Hij zou er ook voor zorgen dat Cindy weet dat heeeeel veel mensen verlangend uitkijken naar haar dagboek. En volgens mij gaat hij haar ook vertellen dat ik een email heb gestuurd...![]()
![]()
![]()
Ik ben zooo blij met die nieuws, dat ik niet kon wachten om dit even te melden in dit weggezakte topic over Cindy. Laat ik ook maar gelijk even een fotootje erbij doen alsof we die nog niet genoeg hebben hier![]()
[afbeelding]
Cary staat er ook op, die jongen achter Cindy, hij ziet er best leuk uit.![]()
Ze zal er niet ver van afzitten(vorm van WK Allround vorig jaar)quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:46 schreef Bruce117 het volgende:
Uiteraard.
Al doen sommige of het de beste sportster ter wereld is.
Wie? Ken ik die?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:46 schreef Bruce117 het volgende:
Uiteraard.
Al doen sommigen of het de beste sportster ter wereld is.
Ik denk dat het wk allround niet te vroeg is, als je dit weekend ziet hoe snel ze in 1 weekje al vooruit is gegaan.. dat belooft veel!quote:Op zondag 28 januari 2007 20:11 schreef Wombcat het volgende:
Ze is weer aardig op de weg terug. Misschien is het WK allround nog wat te vroeg, maar op het WK afstanden zal ze zeker weer scoren.
Ik denk dat ze op de langere afstanden nog wat te kort komt, maar is waarschijnlijk wel de enige die Friesinger echt partij kan geven.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:39 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik denk dat het wk allround niet te vroeg is, als je dit weekend ziet hoe snel ze in 1 weekje al vooruit is gegaan.. dat belooft veel!
Friesinger heeft ook nog geen 3000 geschaatst..quote:Op zondag 28 januari 2007 22:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op de langere afstanden nog wat te kort komt, maar is waarschijnlijk wel de enige die Friesinger echt partij kan geven.
Friesinger wil nog weleens erg wisselvallig zijn op de lange afstanden....... ik denk dat Cindy weleens een enorme stunt kan gaan uithalen.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op de langere afstanden nog wat te kort komt, maar is waarschijnlijk wel de enige die Friesinger echt partij kan geven.
Op het Duits kampioenschap allround won Friesinger alle afstanden, met redelijk grote voorsprong op Pechstein en Anschutz...quote:Op zondag 28 januari 2007 22:28 schreef Mirri het volgende:
[..]
Friesinger heeft ook nog geen 3000 geschaatst..
We moeten nog een weekje wachten tot Turijn![]()
Pechstein is niet in vorm en Anschütz is sowieso een paar graadjes minder. Zegt niks over tov Klassen dus.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Op het Duits kampioenschap allround won Friesinger alle afstanden, met redelijk grote voorsprong op Pechstein en Anschutz...
Klopt, maar Friesinger heeft in ieder geval wel al lange afstanden gereden dit seizoen...quote:Op maandag 29 januari 2007 13:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Pechstein is niet in vorm en Anschütz is sowieso een paar graadjes minder. Zegt niks over tov Klassen dus.
Idd. En als ze dan met redelijke voorsprong op Pechstein en Anschutz wint, dan rijdt ze daarop ook nette tijden terwijl ze niet eens onder druk staat. De niet in vorm zijnde Pechstein was bv. wel 3e op de 5000 meter op het EK.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Klopt, maar Friesinger heeft in ieder geval wel al lange afstanden gereden dit seizoen...
Klassen ook, in Canada. Daar werd ze wel telkens 2e achter Hughes, maar dat is geen schande.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Klopt, maar Friesinger heeft in ieder geval wel al lange afstanden gereden dit seizoen...
ligt eraan hoe lang ze gelanglauft heeftquote:Op dinsdag 30 januari 2007 08:09 schreef Mirri het volgende:
[..]
Klassen ook, in Canada. Daar werd ze wel telkens 2e achter Hughes, maar dat is geen schande.
Ik denk dat ze aan elkaar gewaagd zijn. Maar dat langlaufen wat ze gedaan heeft moet toch ook zorgen voor een langer uithoudingsvermogen, denk ik.
Het heet niet voor niets langlaufenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ligt eraan hoe lang ze gelanglauft heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |