Is ze dat niet al?quote:Op maandag 10 april 2006 20:11 schreef komrad het volgende:
als ze nu ook nog het WR 500m pakt is de met recht de grootste schaatster ooit
Dat ik dat allemaal gemist heb...quote:Op maandag 10 april 2006 20:29 schreef MiLalaa het volgende:
ik - als echte fan - laat ook maar eens een tvp'tje achter.
En Mirri, nog een voorbeeld, voor een topic, zodat de cindy-adoraties wat minder ondergesneeuwd raken..
Misschien een idee om daar een topic voor te maken?quote:Op maandag 10 april 2006 20:23 schreef Mirri het volgende:
[..]
Is ze dat niet al?![]()
Wat vind je trouwens van de schaatsprono? (om maar weer lekker offtopic te gaan)
ik ben voorquote:Op maandag 10 april 2006 20:23 schreef Mirri het volgende:
[..]
Is ze dat niet al?![]()
Wat vind je trouwens van de schaatsprono? (om maar weer lekker offtopic te gaan)
terugvindpost (dan kun je het topic makkelijk in My Active Topics terugvinden).quote:Op maandag 10 april 2006 20:33 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dat ik dat allemaal gemist heb...![]()
Wel gaaf dat jij de punten hebt bijgehouden Mila!![]()
Wat is een tvp trouwens? Die afkorting ben ik al eerder ergens tegen gekomen.
quote:Op maandag 10 april 2006 20:35 schreef MiLalaa het volgende:
ja jammer hoor.. het was de mooiste tijd uit m'n fok-leven![]()
halleluja
tvp = terugvindpost, dit is ook de eerste maal dat ik dat gebruik![]()
en die punten doen was erg leuk ja![]()
Log je in voordat je post?quote:Op maandag 10 april 2006 20:42 schreef Mirri het volgende:
[..]
Fokleven..
Je bent wel in vorm vandaag!(Hup Cindy
)
Maar van dat terugvindpost wordt ik niet veel wijzer, ik snap ondanks de uitleg hierboven nog niet wat een terugvindpost is. Maar laat maar...![]()
Als je ingelogd ben, dan kun je in My Active Topics zien, wat de topics zijn waarin jij gepost heb, en waarin recent nieuwe posts zijn gemaakt.quote:Op maandag 10 april 2006 20:47 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nee, ik sta permanent ingelogd geloof ik..
Ja, en meer als drie.quote:Op maandag 10 april 2006 21:02 schreef MiLalaa het volgende:
je kan natuurlijk ook gewoon andere letters gebruiken..
Ah idd was iets te enthousiast ff veranderdquote:Op maandag 10 april 2006 20:19 schreef Mirri het volgende:
Remzz you are the best!![]()
1 correctie: de 6.48 op de 5000 m is geen WR.Die is nog in handen van Claudi...
![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 20:34 schreef komrad het volgende:
[..]
ik ben voor
heel onbescheiden: ik was ook de initiator van de OWS prono, die met grote dank aan Milalaa een groot succes geworden is
Die OWSmutsjes!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |