abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 april 2006 @ 18:56:50 #1
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36830962

Welkom in de Truth chat

Een nieuw vers deel, deel 82. De 8 en de 2. Het verschil is 6. Maar dat is logisch. Verder met het gebeuren, richting de toekomst. Een nieuwe toekomst. Een toekomst vol feest en plezier. Bouwen en opbouwen. Dromen die uitkomen. Vet feesten. Geld in overvloed. Zonnig weer. Geen vallende bladeren meer. Alles pico bello in orde.

Hand in hand kameraden!!!!!

Eerst woorden en dan daden!!!!!!

Lang leve het leven en zo gaan we alles verklaren. Want de waarheid ligt binnen handbereik.

"Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing had happened."
"Winston Churchill"

Vorige delen ?

01 Truth ouwehoer topic
81 Thruth ouwehoer 81: Let's push the limits....

OP ?
klik

We hebben vandaag en zolang deze topic duurt een beschermer in ons midden, die ons beschermt overdag en in onze dromen. Deze leeuw bijt niet, hij is beschermer van ons. Je mag hem gerust aaien en voeren. Tis een sterke lieve leeuw. Zonder een enkele geeuw.

Game on

[ Bericht 21% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 10-04-2006 19:03:16 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_36831318
Leeuwen zijn heel okay
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  maandag 10 april 2006 @ 19:12:29 #3
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36831503
Zeker

Sterke beesten, ik zou best mijn hoofd durven te steken in de bek van een leeuw. Heb ik geen moeite mee

Heb altijd een goede band met dieren
pi_36831654
Mijn dochter is een leeuw....
nouja..Leeuwin dan
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_36831713
quote:
Op maandag 10 april 2006 19:18 schreef vamperotica het volgende:
Mijn dochter is een leeuw....
nouja..Leeuwin dan
van welke datum?

Ik ook en EW ook trouwens
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36831767
quote:
Op maandag 10 april 2006 19:12 schreef Dromenvanger het volgende:
Zeker

Sterke beesten, ik zou best mijn hoofd durven te steken in de bek van een leeuw. Heb ik geen moeite mee

Heb altijd een goede band met dieren
Na die daad heb je iig wel een sterke band met de eeuwige jachtvelden.

het zijn idd mooie en sterke dieren maar er kan bij tijden een enorme dreiging vanuit gaan.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36831965
quote:
Op maandag 10 april 2006 19:20 schreef nokwanda het volgende:

[..]

van welke datum?

Ik ook en EW ook trouwens
08-08
  maandag 10 april 2006 @ 19:30:57 #8
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36832056
quote:
Op maandag 10 april 2006 19:21 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Na die daad heb je iig wel een sterke band met de eeuwige jachtvelden.

het zijn idd mooie en sterke dieren maar er kan bij tijden een enorme dreiging vanuit gaan.
Ik weet zeker dat ik meteen een band opbouw met een leeuw, nu misschien niet, maar zodra ik een betere band heb met de natuur kan ik alle dieren aaien.

Geen enkel dier is kwaadaardig van nature.

En dood ga ik nooit

Wil ooit een tuin hebben vol wilde dieren, en dan geen kooi om de dieren heen.
  maandag 10 april 2006 @ 19:33:14 #9
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36832129
Ik ga even zoeken naar zaken, ik wil mijn troon nog verder innemen. Heb mijn troon terug maar mijn troon kan nog steeds afgepakt worden. Ik zal mijn troon moeten opbouwen en steviger maken.

Ben er nog niet, maar het gaat de goede kant op

De troon innemen heeft niet alleen te maken met aardse zaken. Dat ik koning ben van de mensen is een ding, maar ik sta ook boven andere wezens die misschien proberen om boven mij te staan.

De dreiging die uitgaat van niet aardse zaken moet ik verder onderzoeken nog

Gaat goed maar kan beter, kan altijd beter zeg ik altijd. Het is nog lang niet zoals het zijn moet. Maar het is 10000 procent beter dan voorheen. Maar het kan 100101010010 procent beter dan nu.

De wereld en de mensheid moet krachtiger worden. Mensen die prinsen en prinsessen zijn zullen kracht gaan krijgen nog. Geen enkel mens zal zwak meer zijn in de toekomst. Zwakte en labiliteit bestaat in de toekomst niet meer.

En armoede ook niet

Ik weet 1 ding zeker, ik ga er echt werk van maken Af en toe moet ik werken aan dreigementen maar het bouwen moet nog naar voren komen. Werken tegen dreigementen is gewoon klote, je bouwt niets op. Je bent continu bezig met dreiging aan te pakken en kan niet eens iets constructiefs opbouwen.

Hoewel dreiging aanpakken natuurlijk ook zinnig kan zijn. Maar het is genoeg geweest met al die dreiging die van alle kanten kwam. Tijd om daar eens definitief korte metten mee te maken ook. Maar dat komt nog wel

Alle dreiging gaat nog eraan, de kleinste dreigementen daar maak ik korte metten mee

En dan is het eindelijk zo dat alles verlost is van het kwade. En dan kun je pas echt aan de slag gaan.

Die signature is ook voor wezens die niet aards zijn, en voor mensen die denken dat ze mij kunnen afkraken en breken. Ik ben niet te breken, in ieder geval zorg ik ervoor dat ik niet meer te breken zal zijn.

Maar goed, genoeg geschreven, af en toe schrijf ik het van me af wat ik van plan ben. Ik ga dit universum regeren nog dus. En er valt wellicht nog wezens aan te pakken. Vandaar laat ik die wezens ook door het stof kruipen. Ik maak er gewoon korte metten mee.

[ Bericht 18% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 10-04-2006 19:41:01 ]
pi_36832197
quote:
Op maandag 10 april 2006 19:27 schreef vamperotica het volgende:

[..]

08-08
Midden tussen ons in
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36833298
quote:
Op maandag 10 april 2006 19:34 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Midden tussen ons in
dan heb ik nogeen schorpioentje ( 02-11)
een weegschaal ( geloof ik....) 926-09
En mezelf als ram 922-03) in de aanbieding
pi_36833618
quote:
Op maandag 10 april 2006 20:02 schreef vamperotica het volgende:

[..]

dan heb ik nogeen schorpioentje ( 02-11)
een weegschaal ( geloof ik....) 926-09
En mezelf als ram 922-03) in de aanbieding
En een die een tweeling dreigt te worden
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36834040
quote:
Op maandag 10 april 2006 20:10 schreef nokwanda het volgende:

[..]

En een die een tweeling dreigt te worden
zolang ie dat maar in zn 1tje doet dan!!!
pi_36834287
quote:
Op maandag 10 april 2006 20:21 schreef vamperotica het volgende:

[..]

zolang ie dat maar in zn 1tje doet dan!!!
Weet je trouwens al wat het wordt?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 10 april 2006 @ 20:38:37 #15
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36834750
Tweeling zijn is geen makkie kan ik je zeggen. Ik ben ook tweeling maar ik word een eenling, ik wil een eenling zijn. En dat komt nog wel. Dat ik tweeling blijf is dan waar, maar ik zal heel worden.

Tweeling zijn heeft ook voordelen, maar de nadelen van tweeling zijn die bestrijdt ik dus wel.

Ben even roken.

Heb inzichten opgedaan weer. Over dreiging van buitenaf. Door hier actief op fok! te blijven posten kom ik steeds dichter bij de waarheid te staan. Ik werk echt naar de waarheid toe en richting verlossing.

En dan ben ik geen Christus ofzo, ik verlos alles met mijn verstand en gevoel.

Verlossing komt eraan, en ik doe het via fok! en in het schrift. Alle dreiging gaat eruit. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen maar ik ga deze wereld redden
  maandag 10 april 2006 @ 20:52:16 #16
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36835271
Een algemene mededeling nog even Ik zet het ff hier neer, maakt niet uit of wel. Tis nog altijd ouwehoeren, ik moet het luchtig houden allemaal.

Hoe verder ik mezelf ontwikkel en richting de waarheid ga, des te dichter ik bij het gevaar kom. En ik ben totaal niet bang Ik durf alles recht in de ogen aan te kijken. Er komt een tijd dat ik oog in oog kom te staan met de vijand. En dan is het een gevecht dat ik win op sloffen, ik hoef straks niet eens een stap te verzetten en ik versla die bedreiging. Ik hoef maar woorden uit te spreken nog en die wezens gaan pijn leiden. Die wezens gaan huilen van pijn en smeken om genade, maar ik geef geen genade. Ik slacht ze echt af dus. Ik heb genade voor mensen van vlees en bloed. Maar voor die wezens heb ik totaal geen greintje respect. Ieder mens krijgt mijn zege tot gelukkig leven. Maar die wezens die vermoord ik stuk voor stuk. En zijn er meerdere rassen en komen er nieuwe vijanden dan versla ik die ook 1 voor 1. Alles versla ik dus Ik ga echt nog helemaal uitwerken hoe ik ze ga verslaan Dit wordt krachtig werk daar zeg je echt U tegen Ik ga het spelletje spelen dat willen jullie niet weten

Dat is het mooie, ik speel het tactisch en strategisch.

Ik zat net buiten en ik voelde gewoon dat de vijand dichtbij was, ik kon hem bijna ruiken en proeven en voelen. Hij zat gewoon dichtbij. En dan kan ik die vijand lokken

Ik kan de vijand lokken. Ik ben het spel nu aan het spelen. Altijd hebben ze mij gelokt en opgejaagd en de vijand gaat vanaf nu opgejaagd worden

En echt, als ik de vijand kan vastleggen op foto ooit, dan doe ik dat. En dan moet iedereen geloven waar ik het over heb. Ik denk echt dat ik foto's kan maken ervan nog. En als ik dan de vijand vermoord heb, dan lijst ik die foto in en hang ik die op in huis. Net zoals Bush dat deed met het wapen van Saddam Hoessein.

Ik heb geen enkele vijand op aarde rondlopen, ieder mens is een vriend. De vijand ligt daarbuiten en was altijd onzichtbaar. Maar ik lok de vijand gewoon naar me toe en dan maak ik hem wel zichtbaar. Of ik gebruik mijn ogen beter zodat ik hem alsnog kan zien.

It's a winning game.

Ik sta op match-point. Het is nog een paar zetten verzetten in het schaakspel en dan is het game over, I win en dan wint de hele mensheid het gevecht.

Weet niet hoelang het nog duurt voordat ik de vijand schaakmat zet en het schaakstuk vernietig. Maar dat moment komt zeker in zicht

En dan lees ik mijn geschreven tekst na, en dan krijg ik een lach op het gezicht en dan lach ik gewoon dat ik het allemaal goed voor elkaar heb gekregen

Ik lach me dan kapot gewoon hoe ik het voor elkaar heb gekregen, dat ik het uberhaupt voor elkaar heb gekregen ook. Snap het soms zelf niet hoe het allemaal nu precies ging. Maar het was vanaf de geboorte al zo

Dan kom ik dus over alsof het voorbij is allemaal. En het is nu ook voorbij. Ik ga nog door totdat alles voorbij is, maar dat gaat vanzelf. Hoewel ik nog moet oppassen voor enige dreiging maar het lukt ze niet meer.

Af en toe nog eens flink met de zweep slaan en dan krijg ik ze vanzelf wel klein. Ik doe hier op fok! nog een aantal goede zetten, ik schrijf op papier nog een aantal zaken neer. En dan ga ik sowieso nog verder met andere zaken om het werk dus helemaal af te ronden.

Tijd voor de hangmat is het nog niet, en dat zal het nooit worden. Ik heb een hekel aan luieren

[ Bericht 9% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 10-04-2006 20:58:40 ]
  maandag 10 april 2006 @ 21:01:34 #17
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36835597
Dat moest eruit dus, opgelucht en over en uit

Wederom een hoofdstuk afgesloten, iedere post is een hoofdstuk an sich

Ik ga weer ff buiten zitten, kijken of ik de vijand verder kan lokken of opjagen

I love this game

Echt, ik ga het die wezens zuur maken!!!!!!!
pi_36835715
quote:
Op maandag 10 april 2006 20:38 schreef Dromenvanger het volgende:
Tweeling zijn is geen makkie kan ik je zeggen. Ik ben ook tweeling maar ik word een eenling, ik wil een eenling zijn. En dat komt nog wel. Dat ik tweeling blijf is dan waar, maar ik zal heel worden.

Tweeling zijn heeft ook voordelen, maar de nadelen van tweeling zijn die bestrijdt ik dus wel.....Kinderen voo rkinderen!

Ben even roken.

Heb inzichten opgedaan weer. Over dreiging van buitenaf. Door hier actief op fok! te blijven posten kom ik steeds dichter bij de waarheid te staan. Ik werk echt naar de waarheid toe en richting verlossing.

En dan ben ik geen Christus ofzo, ik verlos alles met mijn verstand en gevoel.

Verlossing komt eraan, en ik doe het via fok! en in het schrift. Alle dreiging gaat eruit. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen maar ik ga deze wereld redden
pi_36835728
quote:
Op maandag 10 april 2006 20:27 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Weet je trouwens al wat het wordt?
nope
  maandag 10 april 2006 @ 21:12:04 #20
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36836014

Vrolijke muziek nu

Marianne Rosenberger - Ich bin wie du

Straks Duitse Schlagers luisteren.

Tijd voor een feestje

Dus ik zet me nog een pot koffie. Mijn pa zegt altijd dat ik gek ben dat ik zo laat koffie drink nog, maar goed, ik doe toch waar ik zin in heb. Als ik niet in slaap val neem ik me gewoon een slaappil

Heb zin in het leven

De vijand gaat tussen kop en schouders weg, ik was aan het lokken maar hij komt niet dichterbij

Volgens mij druipt hij af als een vaatdoek en komt hij nooit meer terug

Dan maar geen slacht-partij, jammer dat ie niet op de foto wilt.
  maandag 10 april 2006 @ 21:16:12 #21
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36836182

Zo, en nu.....nu...nu....nu.

Met de scepter zwaaien

Ik ga nog een keer een toverstaf ontwikkelen, kijken of ik hout gebruik of wat anders. Komt allemaal vanzelf wel

Ik ga echt beginnen nu. Ik ga keihard beginnen

Keihard. En die vijand die word gek van mij nu Daarom ben ik ff hier bezig.

De vijand is gek aan het worden Knetter-gek

Het schrijven gaat nog rare vormen aannemen en de vijand gaat helemaal gek worden

Komt ie dan..nog een keer

Ik lach me kapot, de vijand is gek

Ik kan de vijand laten dansen en zingen

Is echt waar De vijand heb ik in de macht

De vijand is geen vijand meer

Ik bestuur de vijand met mijn touw

En ik sla met de zweep

Ik sla hem met de zweep als hij niet luisterd
  maandag 10 april 2006 @ 21:32:50 #22
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36836924
Nog 1 ronde, mag dat???? Jullie mogen ook nog rondes doen.

Ik ga spelen, ik ga het spel spelen.

Spelen jullie mee???

Het spel gaat vanaf nu echt gespeeld worden

In de toekomst wordt het spel nog leuker.

Als mensen niet in orde zijn op dit moment dan is dat ff klote, komt allemaal goed nog, neem dat van mij aan. Maar iedereen gaat op een speelse manier spelen vol plezier nog.

Iedereen gaat fun en plezier maken nog

Want door te spelen met plezier, kun je de vijand echt gek maken. En wie weet wordt de vijand wel aardig en speels, misschien wordt de vijand een vriend. Ik heb geleerd dat je beter vrienden kunt maken dan vijanden, dus wie weet is het verstandig om ook van die grote vijand een vriend te maken.

De enige manier om van je vijanden vrienden te maken is door vrede te sluiten.

Ik weet verder niet wat ik wil zeggen. Maar ik zal zeker doorgaan.

Ik moest net aan een stuk door lachen Ik moest gewoon lachen Ik bleef maar lachen

Een lach-kick

En dat maakt niet uit, want het leven is om te lachen

En geloof maar, in de toekomst wordt er alleen nog maar gelachen

Als mensen spontaan in lachen uitbreken op straat omdat ze iemand zien wegvliegen in de lucht zonder vliegtuig, dan moet je niet raar gaan opkijken

Als je straks Tom en Jerry ziet rennen op straat zoals ze op tv verschijnen, dan is dat zo. Dan is dat een nieuwe wereld.

Als er straks games komen waar alles mee mogelijk is, dan is dat zo. Alles is straks mogelijk.

Ik merk nu ff stress maar dat komt ergens door, wie weet is er iets mis nog. Ergens zit nog een storing maar dat gaat wel weg. Dan zet ik gewoon ff muziek op en dan hersteld zich dat wel.

Wie weet is de vijand bezig met veranderen nu, de vijand wilt los breken denk ik. De vijand wilt los en wilt iets anders gaan doen volgens mij. Ik schat de situatie zo in. Dat de vijand er genoeg van heeft op dit moment.

En dan is het ff een storing omdat de vijand bij mij wilt losgaan en weggaan. Hij mag gerust blijven maar dan op een hele andere manier. Wilt hij verdwijnen in het niets dan laat ik hem vrij daarin.

Dan zet ik nu Schlager muziek op, dan help ik de vijand een handje met loskoppelen

Hij gaat verdwijnen dus

Is het niet vandaag, dan is het morgen

Ik denk nu dus dat de vijand niet als vriend gemaakt moet worden, de vijand moet oplossen en verdwijnen volgens mij. Losgekoppeld helemaal. Zodat hij weg is. Helemaal weg van het venster.

Ik weet dat ik gelijk heb want het voelt goed. En als het bij mij goed voelt, dan is het waarheid. Omdat ik niet gek ben

[ Bericht 8% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 10-04-2006 21:39:04 ]
pi_36837214
Ik moet heel erg vaak lachen om de dingen die ik om me heen zie gebeuren. Andere mensen zien dat niet. Niet opmerkzaam of zo. Of ze zien de humor niet in van een situatie.
Maar ik he echt dagen dat ik zoveel grappigs om me heen zie dat ik de hele dag ik een deuk kan liggen. Vaak hou ik me maar in omdat men anders denkt uitgelachen te worden.

Het grappige is dat EW hetzelfde heeft. Die ziet alles en meer. Daar kan ik mee door de stad lopen en echt samen van alles opmerken waar anderen doorgaans aan voorbij gaan.

Ik verzamel ook steeds meer mensen om me heen die opmerkzaam zijn en vrijwel overal humor in zien.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36837315
Maar spelen zal ik nu vanavond niet meer doen. Als ik een kussen zie val ik al in slaap.

Heb straks in 3 kwartier tijd een muurschildering op een tuinmuur gekwakt. Een van die foto's die ik ooit nog wel post.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 10 april 2006 @ 21:44:33 #25
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36837418

Is toch okey, lachen en dingen zien. Volgens mij kijken sommige mensen helemaal niet om zich heen. Soms heb ik het idee dat mensen blind zijn. Maar dat heeft te maken met dat wezen dat zich vast heeft gebeten in het bewustzijn van die mensen.

Er zijn gelukkig genoeg mensen die wakker blijven en alert. Maar er zijn genoeg mensen die helemaal niet levend zijn.

Maar goed, die mensen die nu niet levend zijn, de zombies, die komen vanzelf nog tot leven een keer.

Als de vijand gaat dansen dus

De wereld is vaak veels te dood en saai en grijs. En dat gaat veranderen. De algehele spirit zal gaan toenemen nog.

Ik heb tijden gehad dat ik in de bus zat en bijna in lachen uit moest barsten. Ik moest op de tong bijten en zeek bijna in de broek. Het hele scenario in de bus was voor mij te lachwekkend voor woorden. Hoe mensen zich aan het gedragen waren en nog meer.

Wilde toen bijna op de stop-knop drukken om uit te stappen. Ik hield het niet meer. Helemaal bezweet was ik.

Achteraf denk ik van, je had gewoon moeten lachen keihard. Maar goed, dan denken mensen ook van. Die is gek. Maar het is juist zo dat de anderen gek zijn. Veel mensen houden zich geforceerd in, bang om op te vallen.

Omdat het de norm is in deze wereld. Doe maar normaal dan doe je gek genoeg, hoe vaak wordt dat niet gezegd.

En doe je dan eens anders, dan kijken sommigen je raar aan. Omdat ze zelf te saai voor woorden zijn. Van die kasplantjes, van die geraniums.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')