Boogerd wint toch niet, hij moet zijn plaats kennen, zeker na zijn blessure. Boogerd gaf ook al aan dat Freire het vandaag moet gaan afmaken. Het is dan te hopen dat Boogerd de tactiek niet gaat frustreren met zijn gebrek aan koersinzicht.quote:Op zondag 16 april 2006 11:33 schreef komrad het volgende:
ik heb er zin in, Thomas Dekker meer kopman dan Boogie, geloof je het zelf
Thomas Dekkerquote:Op zondag 16 april 2006 11:33 schreef komrad het volgende:
Zou alleen maar terecht zijnquote:Op zondag 16 april 2006 11:33 schreef komrad het volgende:
Wat heb je tegen Thomas Dekker?quote:
Ik kan het niet onderbouwen maar als ik hem zie of hoor draait mijn maag om.quote:Op zondag 16 april 2006 11:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wat heb je tegen Thomas Dekker?
Zal Wuyts wel zijn , maar hw zit Dijkstra op de motor.quote:Op zondag 16 april 2006 11:51 schreef komrad het volgende:Dijkstra
wie doen het commentaar voor de VRT??
Dijkstra zal wel op de motor zitten, dus zo vaak zul je 'm niet horen.quote:Op zondag 16 april 2006 11:51 schreef komrad het volgende:Dijkstra
wie doen het commentaar voor de VRT??
Wanneer wordt de aankomst verwacht?quote:Op zondag 16 april 2006 11:50 schreef Ambrosius het volgende:
Van 12.55 tot 13.30 is er op de NOS iig een voorbeschouwing, vanaf 14.00 live met Dijkstra, Ducrot én Smeets.
quote:Op zondag 16 april 2006 11:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wanneer wordt de aankomst verwacht?
quote:Op zondag 16 april 2006 10:46 schreef Ambrosius het volgende:
De finish wordt trouwens iets na 16.30 verwacht.
half 5quote:Op zondag 16 april 2006 11:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wanneer wordt de aankomst verwacht?
Jean is leuk voor de avondetappe, maar is ook geen commentator...quote:Op zondag 16 april 2006 12:13 schreef -skippybal- het volgende:
Ik wil Jean NellisenPrachtig toen die een aantal jaar geleden het parcours niet op mocht
![]()
Smeets zei op de Belgische radio dat het de Nederlanders niets kon schelen of nu Kroon of Rebellin won.quote:Op zondag 16 april 2006 12:15 schreef The_Hives het volgende:
Wat is die Smeets trouwens een duitser. Op Belgische teletekst de eigen Nederlanders af te zeiken en de belgen op te hemelen
. De situatie vergelijken met schaatsen
Wat the fuck heb je dan als commentator op de Nederlandse televisie te zoeken
Dat is echt het probleem ja. " Totschnig, die kent u niet..."quote:Op zondag 16 april 2006 12:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Smeets moet gewoon voor zichzelf spreken. Nog liever heb ik dat hij gewoon helemaal zijn bek dicht houdt de komende 95 jaar.
Ben het helemaal met je eens het Cynisme van Smeets word toch niet begrepen! en daarbij ben ik niet van plan om mijn vanmiddag op te winden met de Smeetshaters hiero, wens jullie veel plezietr allemaal, ik houd mij alleen bij het wielrennen niet bij de commentatorsquote:
wat hij zei over Nederlandse wielrenners en het Nederlandse wielerpubliek was geen cynisme. In zijn wereldje is dat echt zo...quote:Op zondag 16 april 2006 12:55 schreef maril het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens het Cynisme van Smeets word toch niet begrepen!
quote:Op zondag 16 april 2006 12:56 schreef Leatherface het volgende:
Smeets vertelt de laatste tijd wel vaak feitelijke onwaarheden en presenteert zijn mening te vaak als de waarheid.
I rest my case.
Hij heeft ook gewoon gelijkquote:Op zondag 16 april 2006 12:57 schreef The_Hives het volgende:
[..]
wat hij zei over Nederlandse wielrenners en het Nederlandse wielerpubliek was geen cynisme. In zijn wereldje is dat echt zo...
quote:
dat was dan ook inderdaad het enige waar hij gelijk in had.quote:Op zondag 16 april 2006 12:58 schreef -skippybal- het volgende:
Hij had natuurlijk wel gelijk dat de AGR geen echte klassieker is![]()
Wie?Wat?Waar?quote:Op zondag 16 april 2006 13:01 schreef kawotski het volgende:
dus Bettini als eerste over de streep..
16:30 ongeveerquote:Op zondag 16 april 2006 13:04 schreef placebeau het volgende:
hoe laat wordt de aankomst verwacht?
ongeveer
Alweer?? P-R toch ook al?? Hoe mis je die steeds?quote:
PR heb ik gelukkig nog een groot stuk van gezien.quote:Op zondag 16 april 2006 13:05 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Alweer?? P-R toch ook al?? Hoe mis je die steeds?
Juist, dat is de voornaamste irritatie bij Smeets. Hij pretendeert de grote kenner te zijn en dat straalt er ook voortdurend vanaf. De doorsnee tv-kijker weet er echter veel meer vanaf dan Smeets.quote:Op zondag 16 april 2006 12:54 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat is echt het probleem ja. " Totschnig, die kent u niet..."Spreek voor jezelf.
let maar op, net als in Zurich, schiet ff uit z'n pedaal en rijdt alles erafquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |