Smeets zei op de Belgische radio dat het de Nederlanders niets kon schelen of nu Kroon of Rebellin won.quote:Op zondag 16 april 2006 12:15 schreef The_Hives het volgende:
Wat is die Smeets trouwens een duitser. Op Belgische teletekst de eigen Nederlanders af te zeiken en de belgen op te hemelen
. De situatie vergelijken met schaatsen
Wat the fuck heb je dan als commentator op de Nederlandse televisie te zoeken
Dat is echt het probleem ja. " Totschnig, die kent u niet..."quote:Op zondag 16 april 2006 12:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Smeets moet gewoon voor zichzelf spreken. Nog liever heb ik dat hij gewoon helemaal zijn bek dicht houdt de komende 95 jaar.
Ben het helemaal met je eens het Cynisme van Smeets word toch niet begrepen! en daarbij ben ik niet van plan om mijn vanmiddag op te winden met de Smeetshaters hiero, wens jullie veel plezietr allemaal, ik houd mij alleen bij het wielrennen niet bij de commentatorsquote:
wat hij zei over Nederlandse wielrenners en het Nederlandse wielerpubliek was geen cynisme. In zijn wereldje is dat echt zo...quote:Op zondag 16 april 2006 12:55 schreef maril het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens het Cynisme van Smeets word toch niet begrepen!
quote:Op zondag 16 april 2006 12:56 schreef Leatherface het volgende:
Smeets vertelt de laatste tijd wel vaak feitelijke onwaarheden en presenteert zijn mening te vaak als de waarheid.
I rest my case.
Hij heeft ook gewoon gelijkquote:Op zondag 16 april 2006 12:57 schreef The_Hives het volgende:
[..]
wat hij zei over Nederlandse wielrenners en het Nederlandse wielerpubliek was geen cynisme. In zijn wereldje is dat echt zo...
quote:
dat was dan ook inderdaad het enige waar hij gelijk in had.quote:Op zondag 16 april 2006 12:58 schreef -skippybal- het volgende:
Hij had natuurlijk wel gelijk dat de AGR geen echte klassieker is![]()
Wie?Wat?Waar?quote:Op zondag 16 april 2006 13:01 schreef kawotski het volgende:
dus Bettini als eerste over de streep..
16:30 ongeveerquote:Op zondag 16 april 2006 13:04 schreef placebeau het volgende:
hoe laat wordt de aankomst verwacht?
ongeveer
Alweer?? P-R toch ook al?? Hoe mis je die steeds?quote:
PR heb ik gelukkig nog een groot stuk van gezien.quote:Op zondag 16 april 2006 13:05 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Alweer?? P-R toch ook al?? Hoe mis je die steeds?
Juist, dat is de voornaamste irritatie bij Smeets. Hij pretendeert de grote kenner te zijn en dat straalt er ook voortdurend vanaf. De doorsnee tv-kijker weet er echter veel meer vanaf dan Smeets.quote:Op zondag 16 april 2006 12:54 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat is echt het probleem ja. " Totschnig, die kent u niet..."Spreek voor jezelf.
let maar op, net als in Zurich, schiet ff uit z'n pedaal en rijdt alles erafquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |