quote:De Saleen S7 staat sins 2002 bekend als de snelste Amerikaanse straatauto. De afgelopen tijd zijn merken als Ferrari, Lamborghini, Mercedes-Benz en Porsche de Saleen voorbijgestoken. Nu is het antwoord van de Amerikanen klaar: de Saleen S7 Twin Turbo.
quote:De ´oude´ Saleen S7 heeft een vermogen van 500 pk en een maximale trekkracht van 500 Nm. De Twin Turbo, die werd gepresenteerd op de Auto Show in Los Angeles, gaat daar ruim overheen: 750 en 949 Nm is de nieuwe norm. De prestaties van de S7 Twin Turbo zijn spectaculair: sprint in 2,8 seconden van 0 naar 100. De 160 km/u wordt in 6,0 seconden bereikt. De topsnelheid heeft Saleen nog niet vrijgegeven, maar een snelheidsmeter die loopt tot 390 km/h, belooft veel. De S7 Twin Turbo heeft in de VS een prijs van 555.000 dollar.
quote:De 7,0-liter V8 is door Saleen zelf ontwikkeld en in het midden van de auto geplaatst, zo is het gewicht in de auto optimaal verdeeld. Leuke bijkomstigheid is dat de S7 een luchtinlaat op het dak heeft. Voor het 2005-model van de S7 zijn de diffusor en de achterspoilers aangepast, ook de voorzijde is opnieuw ontworpen. Volgens de fabrikant is door deze wijzigingen de luchtweerstand flink afgenomen.
De remmen behoren tot de grootste exemplaren die op een productieauto worden aangetroffen. Aan de voorzijde zitten schijven met een diameter van 15 inch; achteraan zijn die 14 inch. De bandenmaat van de Saleen S7 Twin Turbo is 275/35R19 aan de voorzijde en 335/30R20 aan de achterzijde.
mini-beetjequote:Op maandag 10 april 2006 17:54 schreef Youp het volgende:
hmmz is dr hier iemand met verstand van electrotechniek?![]()
hangt af van de vraagquote:Op maandag 10 april 2006 17:54 schreef Youp het volgende:
hmmz is dr hier iemand met verstand van electrotechniek?![]()
Misschien de lokale sloperijquote:Op maandag 10 april 2006 17:56 schreef PeuRac het volgende:
weet jij nog iemand die interesse heeft in een 155 1.8 TS uit 93?
als ik jou een datasheet laat zien van een LM3914 (IC met meerdere comparator schakelingen) met een hele berg gegevens en verhalen er bij... kan je me dan wat voor weerstandjes ik moet plaatsen om de signaal/ingangsspanning te veranderen?quote:
met een multi-meter en de schema's kom je een heel eind, lijkt mequote:Op maandag 10 april 2006 17:58 schreef Youp het volgende:
[..]
als ik jou een datasheet laat zien van een LM3914 (IC met meerdere comparator schakelingen) met een hele berg gegevens en verhalen er bij... kan je me dan wat voor weerstandjes ik moet plaatsen om de signaal/ingangsspanning te veranderen?
Je kende de Saleen nog niet?quote:Op maandag 10 april 2006 17:58 schreef Alexxxxx het volgende:
succes M5
@OP: een gave moderne amerikaan. zeldzaam.
nou... t moet gewoon simpel te berekenen zijn maar ik vat t nietquote:Op maandag 10 april 2006 18:01 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
met een multi-meter en de schema's kom je een heel eind, lijkt me
zover gaat m'n kennis dus niet helaas.quote:Op maandag 10 april 2006 17:58 schreef Youp het volgende:
[..]
als ik jou een datasheet laat zien van een LM3914 (IC met meerdere comparator schakelingen) met een hele berg gegevens en verhalen er bij... kan je me dan wat voor weerstandjes ik moet plaatsen om de signaal/ingangsspanning te veranderen?
quote:Op maandag 10 april 2006 17:03 schreef Estolan het volgende:
ghehe ja ok
nadeel van veel geld hebben, je wilt altijd het beste, en dan is het geld op en voel je je klote
no shit sherlockquote:Op maandag 10 april 2006 18:13 schreef Sunrise het volgende:
De motor van de Saleen is in het midden geplaatst...
quote:Op maandag 10 april 2006 18:13 schreef Sunrise het volgende:
De motor van de Saleen is in het midden geplaatst...
Lijkt me ook niet zo heel gek als je een achterkant van 2 meter hebWel vette bak overigens
de/een nieuwe lamborghini? die komt voorlopig nog niet. ze zijn net begonnen met het ontwerpen.quote:Op maandag 10 april 2006 18:20 schreef Sunrise het volgende:
Iemand al wat meer info over de nieuwe lamborghini die deze Saleen en daarbij ook de Bugatti Veyron gaat overtreffen?
ja maar dat zit er niet opquote:Op maandag 10 april 2006 18:35 schreef Sunrise het volgende:
Trouwens... de OP moet eigenlijk worden aangepast, want dit ding gaat over de 1000 PK met de 'Performance Package'
bron:
http://www.nu.nl/news/640(...)_breekt_records.html
Niet.quote:Op maandag 10 april 2006 18:35 schreef Sunrise het volgende:
Trouwens... de OP moet eigenlijk worden aangepast, want dit ding gaat over de 1000 PK met de 'Performance Package'
bron:
http://www.nu.nl/news/640(...)_breekt_records.html
quote:Zij leveren een ´Performance Upgrade´ voor de S7 Twin Turbo, die standaard 750 pk heeft.
tuurlijk kende ik die welquote:Op maandag 10 april 2006 18:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je kende de Saleen nog niet?
Oi
Vertel nog eens over jouw eerste 155quote:
Waarom laat je die foto niet zien dan?quote:Op maandag 10 april 2006 18:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: Maserati 422 Quattroporte
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 10-04-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Ik kwam vandaag nog de luxe versie van de 155 tegen
quote:Op maandag 10 april 2006 18:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waarom laat je die foto niet zien dan?
Zijn hart leeft verder in een andere 155, alleen plaatwerk en chassis is niet meer onder onsquote:
Zooooo gaafquote:Op maandag 10 april 2006 18:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: Maserati 422 Quattroporte
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 10-04-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Ik kwam vandaag nog de luxe versie van de 155 tegen
1.8 is al meer waard als een 1.7, die krijg je echt voor een habbekrats. Een 2.0 8v is zeldzaam, maar gelukkig is een 1.8 16v niet al te duur, als ik morgen op tijd klaar ben met werken ga ik er een bekijken.quote:Op maandag 10 april 2006 18:54 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Zijn hart leeft verder in een andere 155, alleen plaatwerk en chassis is niet meer onder ons![]()
Een 1.7 / 1.8 is geen reet waard.
Beide zijn geen reet waard........quote:Op maandag 10 april 2006 18:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1.8 is al meer waard als een 1.7, die krijg je echt voor een habbekrats. Een 2.0 8v is zeldzaam, maar gelukkig is een 1.8 16v niet al te duur, als ik morgen op tijd klaar ben met werken ga ik er een bekijken.
Bruine ridderquote:Op maandag 10 april 2006 19:23 schreef Hugster het volgende:
Ugh. rode krijger.
Remember Happycore - Happy Rave Whehehehquote:Op maandag 10 april 2006 19:23 schreef Hugster het volgende:
Ugh. rode krijger.
verder lezen dan je neus lang is....quote:
Wel heel klein stukjequote:Op maandag 10 april 2006 19:31 schreef ook_gek het volgende:
http://www.car-vids.com/index.php?x=53
He hugster hier zit een heel klein stukje in van dennis
quote:Op maandag 10 april 2006 19:40 schreef Sunrise het volgende:
[..]
verder lezen dan je neus lang is....
De Saleen S7 Twinturbo is met zijn 750 pk sterke 7,0-liter V8 biturbo het krachtigste wat Amerika te bieden heeft. Nu is de auto ook leverbaar met een Performance Upgrade. Daarmee wordt het vermogen opgeschroefd tot 1000 pk.
Daar is ie man voorquote:
quote:Op maandag 10 april 2006 20:20 schreef PeuRac het volgende:
Heeft iemand een doekje? Ik zit de Sandtler catalogus door te bladeren![]()
Sandtler is nog een klein beetje haalbaarquote:
Dan behoor je ook tot de doelgroep chica'squote:Op maandag 10 april 2006 20:36 schreef Sjoem het volgende:
Mijn naam is Hugo.
Ik ben meestal wel eerlijkquote:Op maandag 10 april 2006 20:37 schreef M5 het volgende:
[..]
"als een vrouw nee zegt, bedoelt ze eigenlijk ja."
kijk, dan klopt dat ook weer
Hoezo dat?quote:Op maandag 10 april 2006 20:38 schreef lipje het volgende:
[..]
Dan behoor je ook tot de doelgroep chica's
Wel leuk, maar niks voor mij, is te kleinquote:Op maandag 10 april 2006 20:30 schreef lipje het volgende:
Oh peu om je doekje echt vol te krijgen ....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[poundit.gif]
quote:Op maandag 10 april 2006 20:38 schreef lipje het volgende:
[..]
Dan behoor je ook tot de doelgroep chica's
Hugo is volledig in touch met zijn vrouwelijke kantquote:
Waaaar heb je het over?quote:Op maandag 10 april 2006 20:40 schreef lipje het volgende:
[..]
Hugo is volledig in touch met zijn vrouwelijke kant![]()
over de top patsen is zooo vrouwelijk
nergensquote:
ideale manier om vrijgezel te blijvenquote:Op maandag 10 april 2006 20:43 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Oh, maar ik val op homo's. Wist je nog niet?
Je vergeet over de broekriem hangende zwembandquote:Op maandag 10 april 2006 20:46 schreef Fugie het volgende:
je valt toch op dikke armen + korte shirtjes en dogtags
en geen SOA's/zwangerschap op te lopenquote:
Daar hoef je niet perse vrijgezel voor te blijven..quote:Op maandag 10 april 2006 20:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
en geen SOA's/zwangerschap op te lopen
maakt het wel een stuk makkelijkerquote:Op maandag 10 april 2006 20:49 schreef M5 het volgende:
[..]
Daar hoef je niet perse vrijgezel voor te blijven..
nee, sex zonder condoom is gewoon 100x beterquote:
Homo's dusquote:Op maandag 10 april 2006 20:46 schreef Fugie het volgende:
je valt toch op dikke armen + korte shirtjes en dogtags
daar spreekt een man met ervaringquote:Op maandag 10 april 2006 20:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
en geen SOA's/zwangerschap op te lopen
het 1e deel niet, het 2e deel wel sterke vermoedens, later bleek gelukkig ook nietquote:
Dat zeker, kan wel zeggen dat ik al leuke (en minder leukequote:
ik neem liever risico's op een ander vlak.quote:
^^ wat hij zegtquote:Op maandag 10 april 2006 20:56 schreef vlad het volgende:
[..]
moet er niet aan denken om nu al opgescheept te zitten met een koter zeg![]()
* Alfisti zet hoog stemmetje op en roept: "Papa Vlad, ikke bah daan!"quote:Op maandag 10 april 2006 20:56 schreef vlad het volgende:
[..]
ik neem liever risico's op een ander vlak.
moet er niet aan denken om nu al opgescheept te zitten met een koter zeg![]()
opa Alfist is weer incontinent !!!quote:Op maandag 10 april 2006 20:57 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti zet hoog stemmetje op en roept: "Papa Vlad, ikke bah daan!"
* vlad roept: daar heb je een moeder voorquote:
en nog dement ookquote:
dement zijn is coolquote:
en je eigen paaseieren verstopenquote:Op maandag 10 april 2006 21:13 schreef vlad het volgende:
[..]
dement zijn is coolelke dag nieuwe vrienden
![]()
![]()
Daar kan nog een supercharger op.quote:Op maandag 10 april 2006 21:12 schreef vlad het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat ligt in:
[afbeelding]
voor als je van kleuren houdt![]()
pauperquote:
Ik zie alleen een snelle bandwidth chargerquote:
heb er ooit in het verleden eens een topic over geopend, maar werd gelijk met de grond gelijk gemaaktquote:
ik ook nuquote:Op maandag 10 april 2006 21:27 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik zie alleen een snelle bandwidth charger
Dan liever een onboard M.A.N. V10 Dieselquote:Op maandag 10 april 2006 21:30 schreef vlad het volgende:
[..]
heb er ooit in het verleden eens een topic over geopend, maar werd gelijk met de grond gelijk gemaakt![]()
hier nog een leuke. 900 pk achter een boot![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
nog inefficienter dan een andere supercharger al is.quote:
Ik denk dat die heel graag in het alfa topic op BB wil staanquote:Op maandag 10 april 2006 20:30 schreef lipje het volgende:
Oh peu om je doekje echt vol te krijgen ....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[poundit.gif]
niet helemaal waar. een roots bouwt een druk op van rond de 40 tot 50 kpa. dat is genoeg voor een benzinemotor. zeker een buitenboordmotor.quote:Op maandag 10 april 2006 21:40 schreef M5 het volgende:
[..]
nog inefficienter dan een andere supercharger al is.Het is dat ie meer lucht naar binnen pompt dan dat een blok zelf aanzuigt, maar anders had je er niets aan. (met wat technischere omschrijving, een roots supercharger heeft geen interne compressie)
Op de AMG blokken van MB zit een twin-screw met magnetische koppeling.quote:Op maandag 10 april 2006 22:09 schreef vlad het volgende:
[..]
niet helemaal waar. een roots bouwt een druk op van rond de 40 tot 50 kpa. dat is genoeg voor een benzinemotor. zeker een buitenboordmotor.![]()
het voordeel van het ontbreken van de interne compressie is dat je minder koppelverliezen hebt. Dus het is niet zo'n verkeerd systeem.
Het nadeel is dat ie nogal lawaaig is, maar dat wordt minder naarmate het toerental hoger wordt.![]()
en het werd in het verleden iig toegepast door MB. weet niet of ze deze nog steeds gebruiken
Dan mag je je mailbox morgen legen en de foto's ergens hostenquote:Op maandag 10 april 2006 22:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik denk dat die heel graag in het alfa topic op BB wil staan![]()
komt dat goed uit, meneer heeft net z'n eigen luxe domeinquote:Op maandag 10 april 2006 22:23 schreef lipje het volgende:
[..]
Dan mag je je mailbox morgen legen en de foto's ergens hosten![]()
Foto's hosten is tegenwoordig niet zo'n probleem meerquote:Op maandag 10 april 2006 22:23 schreef lipje het volgende:
[..]
Dan mag je je mailbox morgen legen en de foto's ergens hosten![]()
http://alexmiedema.com/images/gastfotos/lipje komen ze te staan inderdaadquote:Op maandag 10 april 2006 22:26 schreef Hugster het volgende:
[..]
komt dat goed uit, meneer heeft net z'n eigen luxe domein [afbeelding]
Nee, vandaag komen de verhalenquote:
Nee, niet op internetquote:
Ouwe roddeltantequote:
Zoon van (groente)boer zoekt vrouwquote:Op maandag 10 april 2006 22:45 schreef ook_gek het volgende:
mensen mensen ik heb weer wat
Na wat stappen kwam ik er achter dat ik een tel nummer heb staan in mijn mobiel die ik niet kende.
Nee zeg belt ze me om half 11 op afgelopen zondag ochtend. DUs ik had gezegt van. EY gek het is vroeg ik heb een kater als het belangrijk is bel je vanmiddag maar laat terug. Niks meer gehoord natuurlijk.
Dus ik denk weet je wat ik ga een smsje sturen. Dus zo gezegt zo gedaan. Met de vraag van, en jij bent????
Krijg ik het volgende terug
ik ben 21 jaar heb een dochter, een vriend, een tweede kleine op komst.
Mooi daar ga ik dus geen aandacht meer aan besteden![]()
Heb ik dat![]()
quote:
soort zoekt soortquote:Op maandag 10 april 2006 22:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]ik heb altijd van dit soort debiele dingen
![]()
kan best wel eens kloppenquote:
Zo debiel vind ik het nietquote:Op maandag 10 april 2006 22:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]ik heb altijd van dit soort debiele dingen
![]()
Ach, je kunt het wel zeggen. Je kunt zoveel zeggen. Maar waarom zou je het zeggen?quote:Op maandag 10 april 2006 22:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kan best wel eens kloppen![]()
Maar hey ik kan niet zeggen dat mijn leven saai is![]()
Dat kan ik ook echt niet meer ontkennen na dit weekendquote:Op maandag 10 april 2006 22:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kan best wel eens kloppen![]()
Maar hey ik kan niet zeggen dat mijn leven saai is![]()
Negatiefquote:
Tjha als je in de korte tijd kijkt welke gekke dingen ik mee maak.....quote:
Wil je het delen met onsquote:Op maandag 10 april 2006 22:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat kan ik ook echt niet meer ontkennen na dit weekend![]()
Ik denk dat het tussen je oren zitquote:Op maandag 10 april 2006 22:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tjha als je in de korte tijd kijkt welke gekke dingen ik mee maak.....
valtentijn dat hart wat dat wijf breekt dat ik gegeven heb.
opeens na een tijdje bellen en smsen met een meisje opeens een smsje krijgen van. Ik lig naast mijn vriend en ik verveel me. Dus ik sms jou maar schat
Nu dit weer met een vriend en een kind
En zo heb ik nog wel meer gekke dingen![]()
Eyquote:
Ga je een keer mee op stap mag je het zelf mee maken. Tot nu toe maken we altijd wel iets geks mee. En altijd leuk dat voor op gesteldquote:
Nee dankjequote:Op maandag 10 april 2006 22:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ga je een keer mee op stap mag je het zelf mee maken. Tot nu toe maken we altijd wel iets geks mee. En altijd leuk dat voor op gesteld![]()
Ik zit er weer aan te denken om morgen weer even op stap te gaan![]()
Whehe over een paar weken misschienquote:
jha en kut dat het wasquote:Op maandag 10 april 2006 23:00 schreef Alexxxxx het volgende:
ja oetlul je gaat elke dinsdag op stap
(en ja we weten wel dat je twee weken geleden één keertje over hebt geslapen)
Hoezo niet dan?quote:
Ik wacht rustig afquote:
uhm WTF heeft dat te maken met stappen?quote:Op maandag 10 april 2006 23:02 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Omdat ik het bovenstaande niet echt interessant vind.
Dat zei je zelfquote:Op maandag 10 april 2006 23:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
uhm WTF heeft dat te maken met stappen?
quote:Ga je een keer mee op stap mag je het zelf mee maken.
quote:Op maandag 10 april 2006 23:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je kunt Herman wel uit Benschop halen, maar je kunt Benschop niet uit Herman halen.
Bosjosti'squote:Op maandag 10 april 2006 23:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar als je een doorsnee bosjosti wilt zijn vind ik dat ook OK hoor
quote:Op maandag 10 april 2006 23:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Prachtig
Al voel ik me IJsselsteiner
Identiteitscrisis
Maak jij nooit iets mee dan als je op stap bent?quote:
Ik maak leuke dingen mee ja. Dus daarom hoef ik niet met jou meequote:Op maandag 10 april 2006 23:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maak jij nooit iets mee dan als je op stap bent?
Ik maak altijd grappige dingen mee in het algemeen.
Overgens gebeurd me dit ook overdag maar goed.
Mooitjequote:Op maandag 10 april 2006 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
[[url=http://www.xepo.nl/webicon/Citypendel.gif[/img
[img]http://www.xepo.nl/webicon/DDAR.gif]afbeelding[/url]]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
M'n ma had er pas 1 gehaald voor 6 euro, nog zieligerquote:Op maandag 10 april 2006 23:09 schreef Hugster het volgende:
M'n pa heeft vandaag 5 dvd-rw's gekocht voor ¤13
Ander laat je je ff tillen
digibeten en hongerige verkopersquote:Op maandag 10 april 2006 23:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
M'n ma had er pas 1 gehaald voor 6 euro, nog zieliger
mja wat doe je eraanquote:Op maandag 10 april 2006 23:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Echt te kansloos vind ik dat
Dat moet ik voor die van mij doenquote:Op maandag 10 april 2006 23:14 schreef Sjoewe het volgende:
Mijn ouders kunnen gelukkig nog net een cardridge kopen, maar daar blijft het dan ook wel bij
Dat laten ze doenquote:Op maandag 10 april 2006 23:14 schreef Sjoewe het volgende:
Mijn ouders kunnen gelukkig nog net een cardridge kopen, maar daar blijft het dan ook wel bij
lukt de mijne wel, maar het erin zetten nietquote:Op maandag 10 april 2006 23:14 schreef Sjoewe het volgende:
Laten we het normaal noemen heb ik ook altijdquote:Op maandag 10 april 2006 23:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maak jij nooit iets mee dan als je op stap bent?
Ik maak altijd grappige dingen mee in het algemeen.
Overgens gebeurd me dit ook overdag maar goed.
Achja, je pa belt je tenminste niet op om te vragen of er wel een CD-laatje in z'n nieuwe laptop zitquote:Op maandag 10 april 2006 23:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
lukt de mijne wel, maar het erin zetten niet
overgewaardeerde kutbakquote:Op maandag 10 april 2006 23:22 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ga morgen met iemand proefrit maken in Focus ST
in Delluf?quote:Op maandag 10 april 2006 23:22 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Laten we het normaal noemen heb ik ook altijd
Ga morgen met iemand proefrit maken in Focus ST
Ben ook heel benieuwd of het wat is eigenlijk Ford heeft nogal een zure smaak vind ik...quote:
quote:Op maandag 10 april 2006 23:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Achja, je pa belt je tenminste niet op om te vragen of er wel een CD-laatje in z'n nieuwe laptop zit
Omdat hij wilde bridgenquote:
Kankeroffice ook altijdquote:Op maandag 10 april 2006 23:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Omdat hij wilde bridgen
En hij kon zich niet voorstellen dat er geen MS Office bij geleverd werd dus heeft hij alle boekjes en cd'tjes opengemaakt om te kijken of het erbij zat![]()
![]()
Tevergeefs uiteraard
OMGquote:Op maandag 10 april 2006 23:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Omdat hij wilde bridgen
En hij kon zich niet voorstellen dat er geen MS Office bij geleverd werd dus heeft hij alle boekjes en cd'tjes opengemaakt om te kijken of het erbij zat![]()
![]()
Tevergeefs uiteraard
Idd, je typt 1 letter en hij begint al te huilen over spellingscontroles enzoquote:Op maandag 10 april 2006 23:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Kankeroffice ook altijdJe kan dat niet in één keer goed geinstalleerd krijgen, je mist altijd 10298 updates en talenpakketten
Ik heb hem vriendelijk doch dringend verzocht overal met z'n poten vanaf te blijven in het vervolg en gewoon even te wachten tot ik weer thuiskomquote:
ach we hebben samen al wat gekke dingen mee gemaakt niet danquote:Op maandag 10 april 2006 23:22 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Laten we het normaal noemen heb ik ook altijd
Ja zulke mensen kunnen er beter even vanaf blijvenquote:Op maandag 10 april 2006 23:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb hem vriendelijk doch dringend verzocht overal met z'n poten vanaf te blijven in het vervolg en gewoon even te wachten tot ik weer thuiskom
waarom doe je altijd zo suggestiefquote:Op maandag 10 april 2006 23:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ach we hebben samen al wat gekke dingen mee gemaakt niet dan![]()
Zoals een brief van de gemeente apeldoorn over vervuiling vanuit een zwarte peugeot 307...quote:Op maandag 10 april 2006 23:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ach we hebben samen al wat gekke dingen mee gemaakt niet dan![]()
Dan bezoeken ze niet genoeg pr0n-sitesquote:Op maandag 10 april 2006 23:38 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja zulke mensen kunnen er beter even vanaf blijven
Hier is trouwens het windows lappie nog nooit opnieuw geïnstalleerd (2 jaar)![]()
En er werken 2 gigantische prutsers op
Geen spyware niks
Nee ik verwacht zelfs 0,0quote:Op maandag 10 april 2006 23:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan bezoeken ze niet genoeg pr0n-sites![]()
waarom loopt hij 's nachts vaak door de Haagse Bosjes met alleen een lange regenjas en een string aan?quote:
Iddquote:Op maandag 10 april 2006 23:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee ik verwacht zelfs 0,0
Dat is dus echt DE reden voor spyware
Maare, XP of 2000? Met 2000 zie ik ook nooit gezeik maar dan weer wel met XPquote:Op maandag 10 april 2006 23:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee ik verwacht zelfs 0,0
Dat is dus echt DE reden voor spyware
Is ook_gek String Emil?quote:Op maandag 10 april 2006 23:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarom loopt hij 's nachts vaak door de Haagse Bosjes met alleen een lange regenjas en een string aan?
Xpquote:Op maandag 10 april 2006 23:42 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Maare, XP of 2000? Met 2000 zie ik ook nooit gezeik maar dan weer wel met XP
vriend van me moest de laptop van zn moeder repareren, was vastgelopen door de enorme hoeveelheid spywarequote:Op maandag 10 april 2006 23:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Idd
Daarom zit de PC van m'n huisgenoot dus altijd zo vol![]()
dacht ik het nietquote:Op maandag 10 april 2006 23:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarom loopt hij 's nachts vaak door de Haagse Bosjes met alleen een lange regenjas en een string aan?
Kinky moederquote:Op maandag 10 april 2006 23:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vriend van me moest de laptop van zn moeder repareren, was vastgelopen door de enorme hoeveelheid spyware
Dan weet je genoegquote:Op maandag 10 april 2006 23:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vriend van me moest de laptop van zn moeder repareren, was vastgelopen door de enorme hoeveelheid spyware
kazaa en dat soort kzooi doet ook veel goeds NOTquote:
Jouw moeder zit vol passie met Kazaa te downloadenquote:Op maandag 10 april 2006 23:45 schreef Ballebek het volgende:
[..]
kazaa en dat soort kzooi doet ook veel goeds NOT
Die hadden ze ook midden in de woestijn bij een soort van kakhok (was niks in de buurt te bekennen maar was electrisch licht en een toilethoofddoekquote:
Mijn moeder kan niet eens een computer bedienen of snapt het woord computer dus dat gaat um niet worden...quote:Op maandag 10 april 2006 23:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jouw moeder zit vol passie met Kazaa te downloaden
Heerlijk met veel glijmiddelquote:Op maandag 10 april 2006 23:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hoe was de sportdag afgelopen weekend?
quote:Op maandag 10 april 2006 23:40 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Zoals een brief van de gemeente apeldoorn over vervuiling vanuit een zwarte peugeot 307...
Dat bedoel ikquote:Op maandag 10 april 2006 23:47 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Mijn moeder kan niet eens een computer bedienen of snapt het woord computer dus dat gaat um niet worden...
Ja ligt hierbinnenquote:Op maandag 10 april 2006 23:48 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]
Iemand een inlognaampje voor me?
Ik kan je anders wat ranzige verhalen vertellen over Frambozen die neit weten hoe een Plee werktquote:
Betaal je dan ook ff die 45 euro voor me?quote:
Ander keertjequote:Op maandag 10 april 2006 23:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kan je anders wat ranzige verhalen vertellen over Frambozen die neit weten hoe een Plee werkt
Ja hihihihiquote:Op maandag 10 april 2006 23:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
Daar haal jij wel de sicke shit vandaan ja![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |