Modelkind!quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:24 schreef morgane het volgende:
blowen, andere soorten drugs en roken mag niet en wil ik niet, drinken mag wel maar dat wil ik zelf niet. Prima zo dus![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 14:55 schreef RemcoW85 het volgende:
Mijn pa wil altijd dat ik GHB neem, waarom weet ik ook niet. Voel me sochtends alleen een beetje apart, maar dat went.
Jah, waar vind je zulke ouders nouquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:11 schreef Hypnotick het volgende:
zoiets bespreek je niet met je ouders ik heb echt werkelijk alles gedaan zonder iets aan me ouders te zeggen de onderwerpen sex en drugs dat is taboe om met je ouders over te praten praat er gewoon met je vrienden over
PS: je hebt echt chille ouders dat die al die shit gewoon goedkeuren.
Die vind je niet, die maak je.quote:
Dus jij hebt ze gemaakt ?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:58 schreef mg794613 het volgende:
[..]
Die vind je niet, die maak je.
Mijn ouders waren eerst ook Anti-drugs
en met anti bedoel ik ook echt ANTI
Dat is een lange weg, gewoon laten zien dat je verantwoordelijk met spullen om kan gaanquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:38 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dus jij hebt ze gemaakt ?
En hoe dan als ik vragen mag![]()
De mijne zeggen altijd die zooi is slecht voor je jonge hersenen enzevoorts.....quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:09 schreef mg794613 het volgende:
[..]
Dat is een lange weg, gewoon laten zien dat je verantwoordelijk met spullen om kan gaan
Drinken je ouders?quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:33 schreef Sander170 het volgende:
[..]
De mijne zeggen altijd die zooi is slecht voor je jonge hersenen enzevoorts.....![]()
Waarom word je daar ziek van? Als je de openings post leest, zie je toch dat het zin heeft. Die vader zocht gewoon op wat er kon gebeuren en hoe ernstig de gevolgen daarvan zouden zijn. Ik vind het juist top dat dat gewoon besproken werd.quote:Op maandag 10 april 2006 17:28 schreef adidas het volgende:
Ik zou die dingen niet bespreken met mijn vader.
Ik word een beetje strontziek van dat in de 21ste eeuw bespreken we alles gedoe. Ik wil het niet mijn ouders hebben over mijn sletjes en mijn drugs!
Nee, zeker niet !quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:52 schreef Veilside_red het volgende:
Ik gebruik creatine en multivitamine. Ben ik nu ook een beetje verslaafd?![]()
Herman Finkersquote:Op maandag 10 april 2006 17:17 schreef Rudi-Carrell het volgende:
Hoe staan jullie vaders daar tegenover? Gebukt?
Alcohol is in feite een harddrug, alleen wordt het gewoon normaal gevonden in Nederland. Blowen daarintegen, een softdrug, wordt vaak - door oudere generaties - niet toelaatbaar gevonden. Vaag landje dat Nederlandquote:Op zondag 21 mei 2006 14:30 schreef Jeff89 het volgende:
Opzich heeft je pa gelijk..
Alcohol, en dan vooral veel alcohol, ik probeer hier niemand zn biertje te verbieden, is een veel zwaardere drug dan wiet.
Spacecake is overigens wel heel anders dan blowen, en vooral veel heftiger, omdat je de THC voor vrijwel 100% binnenkrijgt.
expirimenteren met koffie?quote:Op maandag 10 april 2006 17:17 schreef Rudi-Carrell het volgende:
Toen ik nog een puber was experimenteerde ik veel met genotsmiddelen, waaronder koffie en drugs. Het leek mij echter het beste om hier met m'n ouders over te praten, omdat ze op een gegeven moment toch wel achter de waarheid zouden komen.
nog nooit redelijk snel 10 koppen sterke koffie achter elkaar gedronken?quote:
8 dubbele espresso'squote:Op zaterdag 16 december 2006 00:08 schreef Ferrox het volgende:
[..]
nog nooit redelijk snel 10 koppen sterke koffie achter elkaar gedronken?
is best leuk hoor![]()
zeker wetenquote:Op zondag 21 mei 2006 15:43 schreef SpaansBenauwd het volgende:
ik gebruik geen drugs meer
Mooi hoor, zo mag ik het graag zienquote:Op zondag 17 december 2006 01:47 schreef jogy het volgende:
Van mijn ouders mocht ik alles eigenlijk wel doen uiteindelijk. Ze waren er niet al te blij mee maar lieten me mijn gang gaan. Dat heeft er wel voor gezorgd dat in de puberteit nooit een rebelse drugstijd heb gehad. en ik met van alles en nogwat heb lopen experimenteren. De pillen kreeg ik trouwens van mijn oom en nee ik ben niet opgegroeid in een gezin in de Schilderswijk in Den haag ofzo
Hele degelijke ouders heb ik en mijn oom heeft altijd eerlijk werk gehad en heeft dat nog steeds
. Recreatief gebruik is nooit een probleem geweest.
.
Maar je ma welquote:Op zondag 17 december 2006 02:13 schreef Megumi het volgende:
Mijn vader is dood. Dus welke drugs ik gebruik mag ik lekker zelf weten. Twee meter onder de grond en tussen zes plankjes kan hij zich gelukkig met mijn leven niet meer bemoeien.
ben je 24/7 onder invloed?quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:42 schreef technojunk het volgende:
me vader moet niks zeggen of daik wel of niet egrbuik ik doe het lekkr tog wel
mestal issie tochte bezope van eh en merk die toch nies
man ik bne dieslektisquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:48 schreef het.ismij het volgende:
[..]
ben je 24/7 onder invloed?
Te zien aan je typestyl wel.
verklaard ook een hoop.quote:
Hoe ziet een bericht van een dyslectisch persoon onder invloed van drugs er dan wel niet uit?quote:
* het.ismij weet dat, en das echt niet meer te doen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:11 schreef unioz het volgende:
[..]
Hoe ziet een bericht van een dyslectisch persoon onder invloed van drugs er dan wel niet uit?![]()
Hier herken ik me lichtelijk in,quote:Op zondag 17 december 2006 02:04 schreef Arkaneor het volgende:
Een drang om te experimenteren met drugs heb ik nog nooit in een dergelijke mate ervaren dat ik het ook werkelijk ging doen. Zelfs nog nooit een jointje gerookt en, bijna achteraf gezien, heb ik niet het gevoel dat ik iets mis ofzo. Wiet is sowieso voor paupers en SP-stemmers. Mijn ouders zien me liever niet roken en ik ben dan ook gestopt. Ik drink nog regelmatig maar volgens mij ook zwaar onder modaal. Vrij braaf dus.
Mocht je hem niet?quote:Op zondag 17 december 2006 02:13 schreef Megumi het volgende:
Mijn vader is dood. Dus welke drugs ik gebruik mag ik lekker zelf weten. Twee meter onder de grond en tussen zes plankjes kan hij zich gelukkig met mijn leven niet meer bemoeien.
haha als ik teveel koffie drink, ga ik altijd zweven in me hoofdquote:Op zaterdag 16 december 2006 00:08 schreef Ferrox het volgende:
[..]
nog nooit redelijk snel 10 koppen sterke koffie achter elkaar gedronken?
is best leuk hoor![]()
Anders ik wel.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:48 schreef Danaa het volgende:
[..]
Mocht je hem niet?
Dat haal ik in ieder geval uit je post..?
Mr ik mag niet van mijn mama dus ik doe het maar niet? Kan ook een bewuste keuze zijn natuurlijk. Maar het is helemaal niet verkeerd om onder invloed van wiet eens anders naar je leven en de wereld om je heen te kijken ....quote:Op zondag 17 december 2006 02:04 schreef Arkaneor het volgende:
Een drang om te experimenteren met drugs heb ik nog nooit in een dergelijke mate ervaren dat ik het ook werkelijk ging doen. Zelfs nog nooit een jointje gerookt en, bijna achteraf gezien, heb ik niet het gevoel dat ik iets mis ofzo. Wiet is sowieso voor paupers en SP-stemmers. Mijn ouders zien me liever niet roken en ik ben dan ook gestopt. Ik drink nog regelmatig maar volgens mij ook zwaar onder modaal. Vrij braaf dus.
Precies, ik met zekerheid weet dat mijn ouders erg boos worden als ze ervan horen.quote:Op maandag 17 april 2006 19:36 schreef 14.gif het volgende:
Alcohol mag, de rest wordt niet besproken..
Dus om de alcohol zouden ze boos worden, maar waarom dan eigenlijk ?quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:35 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Precies, ik met zekerheid weet dat mijn ouders erg boos worden als ze ervan horen.
Hoe dan? snapt tie stoplichten niet meer?quote:Op woensdag 20 december 2006 08:05 schreef het.ismij het volgende:
[..]
* het.ismij weet dat, en das echt niet meer te doen.
2 maten van mij zijn dyslectisch waarbij 1 ook nog is kleurenblind.
kan echt hilarische sitaties opleveren.
Wie ?quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:50 schreef Deadaluzz het volgende:
Dan heb je relaxste ouders, mijne zouden dat nooit kunnen goedkeuren. Laat staan opzoeken![]()
Ik zeg toch niet dat ik geen alcohol mag?quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:51 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dus om de alcohol zouden ze boos worden, maar waarom dan eigenlijk ?
Je bent toch ouder dan 16 of niet ?
Nou, dan weet je toch wat je dus wel en niet mag lijkt me.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:17 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik geen alcohol mag?Hij zegt: alcohol mag, de rest wordt niet besproken. Ik zeg: precies, ik mag ook alcohol van mijn ouders, maar over andere dingen praat ik niet met mijn ouders.
Ze vinden alleen alcohol goed. Blowen vinden ze niet goed, dat doe ik zo'n 3x per maand denk ik.
hehequote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:22 schreef dikkekaas het volgende:
Hm er wordt hier ook niet echt over gepraat. Ze ontdekten dat ik rookte, zeggen "het mag niet" en zijn 1 dag boos en vervolgens hoor je ze er niet meer over, ze ontdekken lange vloei, zeggen "het mag niet je wordt er dom van", zijn 1 dag boos en hoor ze er nooit meer over
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |