Herkenbaar, hier in Manila, laten ze alleen zien of het gaat regenen. Temperatuur blijft toch altijd hetzelfde.quote:Op woensdag 26 april 2006 04:49 schreef Libris het volgende:
[..]
Ik mis de kou soms wel, maar eigenlijk voornamelijk de wisseling van seizoenen... Het weerbericht is hier saai: Between 26 and 32 and thunderstorms in the late afternoon.
Waar in Ierland?quote:Op woensdag 26 april 2006 10:01 schreef laforest het volgende:
over drie wkeen verhuis ik naar ierland![]()
Ben gewoon niesgierig of het bij mij in de buurt isquote:Op woensdag 26 april 2006 16:28 schreef maartena het volgende:
Een nieuweling meld zich, en meteen krijgt ie het vragenvuur! Waar! Waarom!
Uit het banmeld topic van Lucille:quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:01 schreef popolon het volgende:
Ik gok een weekje, kan ie voor een maand weg.
Hij leert het maar niet af geloof ik.....quote:DiegoArmandoMaradona heeft weinig geleerd van zijn ban. Blijft overal zuigen dus een week weg.
Ah dus het is gewoon normaal dat ik al geen CV zie hier in het appartement.quote:Op donderdag 27 april 2006 00:17 schreef poohy het volgende:
Ik zit nu lekker in het zonnetje op de zee uit te kijken![]()
Het is trouwens de bedoeling dat het binnenkort hier een stuk kouder gaat worden en dat wordt bikkelen! De meeste huizen in NZ hebben geen cv en slechte isolering. Wij hebben dus ook nog eens enkel glas en de wind giert door de voegen heenDaarbij wonen we ook nog eens op een heuvel
![]()
Het enige wat we hier hebben is een rolbaar energievretend kacheltje![]()
Swords, net boven Dublinquote:
De grond blijft rustig de laatste tijd in California..... en Los Angeles zit eigenlijk al jaren te wachten op een grote aardbeving, we liggen achter om het zo maar eens te zeggenquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:57 schreef SeLang het volgende:
Het is hier al wekenlang aan het regenen
En vandaag weer een aardbeving (sterkte 5.6, maar hier in Taipei slechts 1. Toch wiebelde m'n buro nog aardig...)
quote:
Ook zo ver wegquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:57 schreef SeLang het volgende:
Het is hier al wekenlang aan het regenen
En vandaag weer een aardbeving (sterkte 5.6, maar hier in Taipei slechts 1. Toch wiebelde m'n buro nog aardig...)
Uitslapen en verder helemaal niks! Heeeerlijk.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:48 schreef troma78 het volgende:
Wat gaan de emigranten trouwens doen morgen? Net als ik net doen of ik erbij ben en zuipen?
Ik vandaag een klein festival in Little India, waar ook een groep vrienden van me optreedt, dus daar vier ik mijn koninginnedagquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:48 schreef troma78 het volgende:
[..]
Wat gaan de emigranten trouwens doen morgen? Net als ik net doen of ik erbij ben en zuipen?
Alsof de New England Patriots dit jaar de Superbowl gaan winnen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:06 schreef Shivo het volgende:
Zonnig en fris hier in New England, doch geen dreiging van wat dan ook.
Da's nou juist een dag om Nederland te ontwijken.quote:Op zaterdag 29 april 2006 03:13 schreef leejow het volgende:
Zorgen dat je als semi-emigrant in Nederland bent met kon.dag
Geweldig, in de massa koeiengeluiden makenquote:Op zaterdag 29 april 2006 03:14 schreef popolon het volgende:
[..]
Da's nou juist een dag om Nederland te ontwijken.
Vooral A'dam, the horror.
Tja, ik ga ook niet naar een of andere ambassade om met een stel ouwe nederlanders een oranje bitter te drinkenquote:Op zaterdag 29 april 2006 07:51 schreef poohy het volgende:
Wij vieren hier geen Koninginnedag![]()
Volgens mij wordt/werd er wel wat georganiseerd door de nederlandse enclave hier, maar daar heb ik helemaal geen zin in![]()
Het was vandaag gewoon een normale zaterdag zoals altijd![]()
Ik lust eigenlijk wel een bitterbalquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:25 schreef devzero het volgende:
Het NL consulaat in FL is hier iets meer dan 2 uur rijden vandaan; ik heb wel betere dingen te doen dan al die tijd in mijn auto zitten voor een paar bitterballen
Ik heb een heerlijk lang 'bank holiday weekend'quote:Op zondag 30 april 2006 00:22 schreef Viajero het volgende:
Ik zit nu in Bogota, vanavond uitgaan met een stel mooie Colombiaanse vrouwen van werk.. toch een stuk leuker dan Koninginnedag. Koninginnenach was wel altijd lachen.
Welke fokkers in het buitenland hebben eigenlijk Maandag vrij? Ik zit dan weer in Connecticut, en ga Mayday gebruiken om heerlijk uit te slapen![]()
* Meldtquote:Op zondag 30 april 2006 00:22 schreef Viajero het volgende:
Welke fokkers in het buitenland hebben eigenlijk Maandag vrij? Ik zit dan weer in Connecticut, en ga Mayday gebruiken om heerlijk uit te slapen![]()
Zit al een week te wachten op wat regen.quote:
Helaas ben ik vrij ja. Liever was ik gewoon gaan werken maar men heeft hier nu eenmaal d 1ste van mei, oftewel "dag van de arbeid". (maar werken ho maar).quote:Op zondag 30 april 2006 00:22 schreef Viajero het volgende:
En het was dus geen kutweerquote:
Wij hebben hier wel Sky.quote:Op maandag 1 mei 2006 10:05 schreef poohy het volgende:
Ik vrees Sky Sport![]()
Wij hebben helaas geen SKY dus dat wordt in de vroege ochtend in de kroeg kijkenIk vind het weer niet belangrijk genoeg om het hiervoor aan te schaffen
![]()
Op de SKY die iedereen kan ontvangen zal denk ik alleen paardenrennen te zien zijnZoals gewoonlijk
![]()
Denk niet dat TV1 er wat mee gaat doen eerlijk gezegd![]()
Foto's gemaakt?quote:Op maandag 1 mei 2006 14:00 schreef SeLang het volgende:
[..]
En het was dus geen kutweer
Ik kom net terug van een mooie wandeltocht in de bergen rondom Taipei
Dus toch niet.. ik werk hier voor een Duits bedrijf en we zouden vrij hebben, maar dat ging niet door..quote:Op zondag 30 april 2006 00:22 schreef Viajero het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |