abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 april 2006 @ 20:18:55 #201
111528 Viajero
Who dares wins
pi_37138259
quote:
Op donderdag 20 april 2006 20:13 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Ik weet daar wel wat van, lijkt me een heel mooi topic om eens te openen in C&H.
Het ging toen niet enkel om afscheiding van noord en zuid maar ook om andere belangen waaronder idd belastingen.
Please enlighten me:

Jaren 20' - de aanval op Sao Paulo

Ik wacht vol spanning
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  vrijdag 21 april 2006 @ 14:10:48 #202
55330 ennuik
Stockholm boppe!
pi_37160143
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 06:11 schreef MissMenita het volgende:
Oh, ik word GEK van die belastingen!!!
Grmbl *beter laat dan nooit*
Wie kan mij helpen?
Ik heb van 2005 10 maanden in NL gewoond
en dus 2 maanden in de USA, met USA loon.
Moet ik 2005 dan op een M-biljet aangeven?
Of gewoon gewoon online,
waar -zover ik nu kan nagaan-
geen rekening wordt gehouden met de belasting
die al door de USA is ingehouden?

Moeras is het, drijfzand, niet doorheen te komen!
Mag ik mee huilen?

Negen maanden in Nederland: alleen inkomen uit loon (en een beetje ziektewet), geen partner, geen kinderen, geen huis, geen auto van de zaak, geen vermogen, geen bedrijf. Alleen wat ziektekosten. Toch ben ik al 4 dagen bezig dat stomme formulier in te vullen! De belastingdienst laat me hard werken voor mijn geld!

Heb je al opgemerkt dat er ook fouten in staan? Erg leuk!

(Tips gevraagd: wat kan ik vergeten zijn bij "ziektekosten" - ik moet nog 40 euro en dan krijg ik die fantastische "chronisch ziek" toeslag!)
  zaterdag 22 april 2006 @ 00:45:18 #203
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_37176313
Ik krijg lekker centjes terug van Uncle Sam!
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  zaterdag 22 april 2006 @ 04:37:28 #204
46960 StefanP
polemicist
pi_37178531
Ik moet dokken..
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  zaterdag 22 april 2006 @ 04:39:23 #205
19840 Libris
Live from Singapore
pi_37178538
Ben ook al een jaartje bezig om flink wat euro's van de Nederlandse belasting terug te krijgen... Net weer twee bezwaarschriften de deur uit gedaan.
  zaterdag 22 april 2006 @ 13:17:39 #206
78918 SeLang
Black swans matter
pi_37183405
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 04:39 schreef Libris het volgende:
Ben ook al een jaartje bezig om flink wat euro's van de Nederlandse belasting terug te krijgen... Net weer twee bezwaarschriften de deur uit gedaan.
De fiscus is er inderdaad om geld van terug te vragen
In NL valt er voor mij niks meer te halen maar uit de UK krijg ik dit jaar weer een paar honderd pound terug. Ik weet nieteens waarom (betaalde belasting over ziektekosten verzekering ofzo )
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_37190356
Als ik mijn verhuiskosten van vorig jaar januari niet had kunnen aftrekken, dan had ik ook moeten betalen. Maar ja, ik ben dan ook de eerste 2 jaar hier een non-resident alien voor de IRS.

En geld terug krijgen betekent natuurlijk dat je oorspronkelijk te veel hebt betaald
  zondag 23 april 2006 @ 01:28:44 #208
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_37202284
Ik krijg niets terug
Maar gelukkig betaal ik niet veel belasting over mijn inkomsten, het is 'maar' 19 % wat er van mijn loontje wordt afgehaald
pi_37208191
Voor de Ierland gangers; ga jij vanavond de census invullen, of heb je dat stiekem al eerder gedaan? Of ga je het helemaal niet invullen?
American beer is just like making love in a canoe -- f**king close to water
  zondag 23 april 2006 @ 20:02:40 #210
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_37223596
Ah, Ierland kent dus ook een volkstelling

In de VS doen ze het eens in de 10 jaar, de laatste keer was in 2000, de volgende is in 2010.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_37223652
Wat doen ze met de 12(?) miljoen illegalen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_37224101
quote:
Op zondag 23 april 2006 20:02 schreef maartena het volgende:
Ah, Ierland kent dus ook een volkstelling

In de VS doen ze het eens in de 10 jaar, de laatste keer was in 2000, de volgende is in 2010.
Hier begreep ik eens in de 5 jaar

vraag me af of ze dan nu weten waar ik woon, aangezein je hier dus helemaal geen administratie kent. Het valt me nog mee dat er geen hele groepen terroristen en beroeprcriminelen schuilen (misschien doen ze dat stiekem wel, maar zie ik ze nooit )
  zondag 23 april 2006 @ 20:50:34 #213
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_37225427
Landen als Groot Brittanie en Ierland, en tevens de VS welke een groot deel van haar systeem gebaseerd heeft op het Engelse, kennen geen Burgerlijke Stand zoals een groot deel van "continentaal" Europa dat wel kent. De reden is Napoleon, die dit in de door hem veroverde gebieden invoerde, en na Napoleon bleek dat eigenlijk wel handig.

Engeland is nooit veroverd door Napoleon, dus een Burgerlijke Stand werd nooit ingevoerd.

Om de bevolking te bepalen moet er dus eens in de zoveel tijd geteld worden. Ze houden natuurlijk wel tellingen bij, zoals geboorten, sterfgevallen, en immigratie cijfers, dus ze weten vrij precies hoeveel mensen er wonen in een land, maar ze kunnen niet gemakkelijk uit 1 database putten. In de VS, is het verplicht zover ik weet.

Wat betrefd weten waar je woont: Als ze dat willen weten, dan weten ze dat al
-
  zondag 23 april 2006 @ 20:58:13 #214
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_37225686
quote:
Op zondag 23 april 2006 20:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat doen ze met de 12(?) miljoen illegalen?
Schatting is 12 miljoen ongeveer idd, en illegalen worden meegeteld in de volkstelling. Men gaat hier simpelweg langs elk huis, en telt alle bewoners. Illegalen worden niet opgepakt, maar simpelweg meegeteld. (Als je gaat arresteren, dan krijg je bij de volgende volkstelling 12 miljoen onderduikers, en klopt er niets meer van) De census afnemers zijn voornamelijk vrijwilligers.

Dit leid ook problemen trouwens, naar schatting heeft California bijvoorbeeld 3 miljoen illegalen, ofwel een kwart van de illegalen, en met zoveel meer inwoners in haar staat mogen ze meer afgevaardigden naar het Huis sturen, omdat dat gebaseerd is op bevolking. Er gaan dus steeds meer stemmen op voor een invoering van een burgerlijke stand, of iets dergelijks, alleen dat gaat dus echt miljarden kosten in een land als de VS, want de burgerlijke stand intact houden kost een land een flinke bom duiten aan belastinggeld, ook in Nederland.
-
pi_37226070
quote:
Op zondag 23 april 2006 20:50 schreef maartena het volgende:
uitgebreid intressant verhaal
Dan ken je de Ieren nog niet, die hebben echt geen idee Als je bijvoorbeeld iets meldt, zoals een gestolen paspoort (wat mij dus is gebeurd), dan schrijven ze dat gewoon op in een groot dik boek, en that's it. Toen ik om een geschreven bevestiging vroeg keken ze me raar aan

Het boeit ze allemaal geen flikker hier
  maandag 24 april 2006 @ 02:59:08 #216
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_37234712
quote:
Op zondag 23 april 2006 12:37 schreef troma78 het volgende:
Voor de Ierland gangers; ga jij vanavond de census invullen, of heb je dat stiekem al eerder gedaan? Of ga je het helemaal niet invullen?
Die hebben we hier 7 maart gehad.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  maandag 24 april 2006 @ 03:00:50 #217
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_37234726
quote:
Op zondag 23 april 2006 20:58 schreef maartena het volgende:
Er gaan dus steeds meer stemmen op voor een invoering van een burgerlijke stand, of iets dergelijks, alleen dat gaat dus echt miljarden kosten in een land als de VS, want de burgerlijke stand intact houden kost een land een flinke bom duiten aan belastinggeld, ook in Nederland.
Het oorlogje voeren zonder grootschalige tegenstanders kost op dit moment al $10 miljard per maand extra. Dan moeten ze die paar miljard voor een telling toch kunnen missen (lees als extra schuld/tekort er bij kunnen nemen).
  maandag 24 april 2006 @ 04:23:29 #218
19840 Libris
Live from Singapore
pi_37235064
quote:
Op zondag 23 april 2006 01:28 schreef poohy het volgende:
Ik krijg niets terug
Maar gelukkig betaal ik niet veel belasting over mijn inkomsten, het is 'maar' 19 % wat er van mijn loontje wordt afgehaald
Hier is de eerste 20.000 euro 2.5% en de volgende 20.000 9%... In Nederland betaalde ik 5 keer zoveel. Maar omdat ik van 2003 - 2005 gedetacheerd was via Nederland heb ik zowel in NL and in SG betaald.. En nu probeer ik dus mijn Nederlandse geld terug te krijgen..
  maandag 24 april 2006 @ 13:44:46 #219
78918 SeLang
Black swans matter
pi_37242988
quote:
Op maandag 24 april 2006 04:23 schreef Libris het volgende:

[..]

Hier is de eerste 20.000 euro 2.5% en de volgende 20.000 9%...
Kijk, dat zijn tenminste normale belasting tarieven.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  dinsdag 25 april 2006 @ 01:07:42 #220
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_37267684
quote:
Op maandag 24 april 2006 03:00 schreef PLAE@ het volgende:
Het oorlogje voeren zonder grootschalige tegenstanders kost op dit moment al $10 miljard per maand extra. Dan moeten ze die paar miljard voor een telling toch kunnen missen (lees als extra schuld/tekort er bij kunnen nemen).
Tja... en die "paar" miljard voor een beter sociaal stelsel, en die "paar" miljard voor een ziekenfonds. En zo simpel is het invoeren van een burgerlijke stand niet in een land met 300 miljoen inwoners, zeker niet voor een land waarvan de mensen over het algemeen het niet zo op hebben met gegevens geven aan de regering....
-
  dinsdag 25 april 2006 @ 04:40:44 #221
46960 StefanP
polemicist
pi_37269068

Ik word helemaal gek van het verkeer in de spits! De meeste wegen zijn hier nog 1-baans, nou dat gaat lekkah als er elke maand 1000 nieuwe bewoners bijkomen...

Gelukkig kan ik 3 van de 5 dagen tot 9 uur in m'n nest blijven liggen Misschien moet ik maar woningen gaan kopen, speculeren, verkopen en vet rijk worden.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  dinsdag 25 april 2006 @ 05:14:43 #222
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_37269101
Holy shit, dat groeit wel erg snel, misschien wel te snel.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_37269105
Wat een dooie boel op Fok...
  dinsdag 25 april 2006 @ 08:07:20 #224
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_37269511
Onzin is verderop.
  dinsdag 25 april 2006 @ 08:36:20 #225
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_37269819
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 05:17 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat een dooie boel op Fok...
En dus kom je maar even baggeren in een topic dat door de wereldwijde tijdzones nog wel eens actief is zo midden in de nacht Nederlandse tijd?

Of woon je tegenwoordig onder een olietoren in Irak....
-
pi_37273659
Vraagje voor de import-Amerikanen hier: welke verschillen merk je tussen een Nederlands forum en een Amerikaanse?

En waarom komen jullie hier eigenlijk nog steeds, terwijl jullie VS blijven ophemelen?
  dinsdag 25 april 2006 @ 16:51:16 #227
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_37283776
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 11:19 schreef M.vgroen het volgende:
Vraagje voor de import-Amerikanen hier: welke verschillen merk je tussen een Nederlands forum en een Amerikaanse?
Ligt eraan wat voor forums je over praat. Ik zit eigenlijk alleen op een paar technische forums, en behalve dat ze geen replique gebruikten ( ) is er niet gek veel verschil verder...
quote:
En waarom komen jullie hier eigenlijk nog steeds, terwijl jullie VS blijven ophemelen?
Je doet alsof we nooit meer onze familie zouden mogen bezoeken omdat we toevallig kiezen om in een ander land te wonen....
-
  dinsdag 25 april 2006 @ 19:26:48 #228
46960 StefanP
polemicist
pi_37288697
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 11:19 schreef M.vgroen het volgende:

Dat Amerikanen zich niet echt interesseren in de wereld buiten de VS. Dat er ook volop mensen zijn die de Amerikaanse versie van d's en t's (their, there, they're, its, it's, than, then) niet uit elkaar kunnen houden.

Verder zat ik allang op Fok voordat ik verhuisde, dus waarom zou ik niet doorFokken? "Hier" is een virtueel iets, een forum. Als je "hier" in Nederland bedoelt, daar kom ik dus inderdaad niet meer tenzij het echt moet, en dat is nog niet het geval
-Mark Steyn
  dinsdag 25 april 2006 @ 19:36:46 #229
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_37289132
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 19:26 schreef StefanP het volgende:
Als je "hier" in Nederland bedoelt, daar kom ik dus inderdaad niet meer tenzij het echt moet, en dat is nog niet het geval
Mis jij je familie niet? Ik bedoel, ik mis Nederland als land totaal niet.... maar ik heb een ontzettend goede band met mijn ouders, broer, zus, etc.... nu woont mijn zus op Oost Timor, dus die is ook al ver weg... maar ik wil toch zo eens in de 2 jaar naar Nederland voor een familie bezoek.

Heb jij geen familie (meer) in Nederland?
-
  dinsdag 25 april 2006 @ 19:44:01 #230
46960 StefanP
polemicist
pi_37289435
Ik spreek mijn ouders om de paar weken en in mei komen ze hierheen. Ze komen liever naar de VS dan dat ik daar heen ga, dus dat is mooi meegenomen. Verder is er voor mij weinig in NL. Ik heb er nog een oma en een broer maar die zag ik sowieso al weinig, dus het heeft weinig zin een vakantie te boeken om bij beiden 2 uur langs te gaan. Als het nou naast de deur was OK, maar dat is het niet

Ik ben ook pas op m'n 20e weer teruggekomen in NL om te studeren (in meerdere plaatsen), ben daarna nog een paar keer verhuisd dus zo'n hechte vriendenkring als iemand die heel z'n leven op 1 plek gewoond, had ik ook niet.
-Mark Steyn
pi_37289517
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 19:44 schreef StefanP het volgende:
Ik spreek mijn ouders om de paar weken en in mei komen ze hierheen. Ze komen liever naar de VS dan dat ik daar heen ga, dus dat is mooi meegenomen. Verder is er voor mij weinig in NL. Ik heb er nog een oma en een broer maar die zag ik sowieso al weinig, dus het heeft weinig zin een vakantie te boeken om bij beiden 2 uur langs te gaan. Als het nou naast de deur was OK, maar dat is het niet.
-edit-

Doe even normaal

[ Bericht 3% gewijzigd door Lord_Vetinari op 25-04-2006 21:27:35 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 25 april 2006 @ 19:47:15 #232
46960 StefanP
polemicist
pi_37289580
Ja he, gelukkig is het toch nog goed gekomen met me, in tegenstelling tot sommige anderen toch Diego?
-Mark Steyn
pi_37289608
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 19:47 schreef StefanP het volgende:
Ja he, gelukkig is het toch nog goed gekomen met me, in tegenstelling tot sommige anderen toch Diego?
-edit-

Ophouden, DAM!

[ Bericht 7% gewijzigd door Lord_Vetinari op 25-04-2006 21:28:08 ]
  dinsdag 25 april 2006 @ 20:00:25 #234
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_37290153
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 19:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
-edit-
-edit-

reactie op edit

[ Bericht 26% gewijzigd door Lord_Vetinari op 25-04-2006 21:28:39 ]
-
  dinsdag 25 april 2006 @ 20:01:19 #235
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_37290194
Ik gok een weekje, kan ie voor een maand weg.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_37290379
Tja ik mis NL toch wel een beetje, ik mis die heerlijke tutteligheid (of hoe je dat ook maar spelt). En ik zou graag zaterdag a.s. een biertje willen drinken terwijl ik verdacht voedsel naar binnen werk en naar een band luister, struikelend over ouwe troep die ze niet konden verkopen, en maar achterlieten.
  dinsdag 25 april 2006 @ 20:09:53 #237
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_37290474
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 19:44 schreef StefanP het volgende:
Ik spreek mijn ouders om de paar weken en in mei komen ze hierheen. Ze komen liever naar de VS dan dat ik daar heen ga, dus dat is mooi meegenomen. Verder is er voor mij weinig in NL. Ik heb er nog een oma en een broer maar die zag ik sowieso al weinig, dus het heeft weinig zin een vakantie te boeken om bij beiden 2 uur langs te gaan. Als het nou naast de deur was OK, maar dat is het niet

Ik ben ook pas op m'n 20e weer teruggekomen in NL om te studeren (in meerdere plaatsen), ben daarna nog een paar keer verhuisd dus zo'n hechte vriendenkring als iemand die heel z'n leven op 1 plek gewoond, had ik ook niet.
Tja... mijn vriendenkring in Nederland verwaterd ook een beetje de laatste tijd. We hebben met een paar nog goed contact, maar een Amerikaans gezegde luidt: Out of sight, out of mind.....

Maar ik heb zowel aan mijn vaders kant als mijn moeder kant een grote familie, opgeteld zeker een man of 50 a 60, en diverse neven en nichten zijn kleintjes aan het verwekken, waarvan ik er 1 nog nooit gezien heb.... en dat soort dingen mis ik dan toch wel, we hebben altijd eens per jaar een familie feest waar iedereen bij elkaar komt.

Nederland als land mis ik verder niet zo, ik denk dat ik er ook niet meer zou willen wonen. Maar mijn familie wel helaas.... gelukkig zijn mijn ouders ook niet verlegen om een vliegreis, (zijn o.a. naar Argentinië geweest toen mijn zus daar een tijdje woonde, en naar China, en tot nu toe twee bezoeken aan de VS in 2003 en 2005) dus die komen ook nog wel langs. Mijn zus is ook al eens langs geweest, en mijn broertje ook twee keer....Dus ik zie ze nog wel eens.

Dit jaar is het plan om weer eens naar Nederland te gaan, ben in 2004 voor het laatst geweest.
-
  dinsdag 25 april 2006 @ 21:24:19 #238
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_37293155
Meneer Maradona, je bent net terug van een ban. Dat betekent dat je nog in een proeftijd zit. Het lijkt me dus verstandig iets minder baggerachtige, op de man spelende reacties te plaatsen. Als je een rothumeur hebt, blijf dan van je reactieknopje af.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  woensdag 26 april 2006 @ 04:27:02 #239
46960 StefanP
polemicist
pi_37301971
Maar hoe is het weer in CA nu Maartena/Vampier? Ik begreep dat het de laatste maanden onwijs veel geregend heeft. Hier is het kurkdroog geweest en beginnen de reservoirs aardig leeg te raken.

Een van de mooiste dingen hier vind ik wel dat ik me nooit meer over regen zorgen hoef te maken. Dag in dag uit is het droog, op een enkele uitzondering na. Het is nooit druilerig en nat, altijd droog. Zelfs 's winters schijnt de zon volop. Super!
-Mark Steyn
pi_37301984
Wees dan maar blij dat je niet in noord-florida woont Over een tijdje begint hier het "regen seizoen", overdag lekker zonnig en warm (tussen de 30 en 35 celcius), met een enorme luchtvochtigheid. Rond 5 uur 's middags begint het enorm te onweren, wat ongeveer een half uurtje duurt en daarna is het nog steeds warm en nog vochtiger. De warme vochtige golf lucht die botst met koude droge lucht uit het noorden. Ongeveer een sub-tropisch klimaat, dus.

Maar voor de rest is het heerlijk weer met slechts een paar dagen in het jaar dat het (licht) vriest.
  woensdag 26 april 2006 @ 04:42:24 #241
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_37301993
't Regent hier ook niet vaak (zeker in vergelijking met Nederland) maar als het regent dan is het meteen een heel heftig. Van die geweldig brute donderbuien.

Ik vind 't wel lekker hoor zo'n landklimaat en dan daarbij het 'Lake Effect'.

De keren dat de luchtvochtigheid (te) hoog is in de zomer ben je erg blij met je airco.
  woensdag 26 april 2006 @ 04:42:54 #242
19840 Libris
Live from Singapore
pi_37301996
quote:
Op woensdag 26 april 2006 04:36 schreef devzero het volgende:
Wees dan maar blij dat je niet in noord-florida woont Over een tijdje begint hier het "regen seizoen", overdag lekker zonnig en warm (tussen de 30 en 35 celcius), met een enorme luchtvochtigheid. Rond 5 uur 's middags begint het enorm te onweren, wat ongeveer een half uurtje duurt en daarna is het nog steeds warm en nog vochtiger. De warme vochtige golf lucht die botst met koude droge lucht uit het noorden. Ongeveer een sub-tropisch klimaat, dus.

Maar voor de rest is het heerlijk weer met slechts een paar dagen in het jaar dat het (licht) vriest.
Hmmmz, dat is zo ongeveer het klimaat in Singapore Maar dan het hele jaar door
pi_37302004
quote:
Op woensdag 26 april 2006 04:42 schreef Libris het volgende:

[..]

Hmmmz, dat is zo ongeveer het klimaat in Singapore Maar dan het hele jaar door
Tsja, ik weet niet of ik dat zou uithouden. Maar ach, alles went. Tenslotte ben ik hier ook aan gewend geraakt, terwijl ik eigenlijk best wel van kou hou
  woensdag 26 april 2006 @ 04:49:06 #244
19840 Libris
Live from Singapore
pi_37302007
quote:
Op woensdag 26 april 2006 04:47 schreef devzero het volgende:

[..]

Tsja, ik weet niet of ik dat zou uithouden. Maar ach, alles went. Tenslotte ben ik hier ook aan gewend geraakt, terwijl ik eigenlijk best wel van kou hou
Ik mis de kou soms wel, maar eigenlijk voornamelijk de wisseling van seizoenen... Het weerbericht is hier saai: Between 26 and 32 and thunderstorms in the late afternoon.
  woensdag 26 april 2006 @ 04:52:52 #245
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_37302015
quote:
Op woensdag 26 april 2006 04:49 schreef Libris het volgende:

Het weerbericht is hier saai: Between 26 and 32 and thunderstorms in the late afternoon.
  woensdag 26 april 2006 @ 04:54:43 #246
19840 Libris
Live from Singapore
  woensdag 26 april 2006 @ 04:58:33 #247
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_37302020
't Is echt waar.
  woensdag 26 april 2006 @ 05:54:58 #248
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_37302068
Laat ik dan ook maar even meedoen met het weerbericht:

klik

-
  woensdag 26 april 2006 @ 05:57:12 #249
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_37302069
quote:
Op woensdag 26 april 2006 04:27 schreef StefanP het volgende:
Maar hoe is het weer in CA nu Maartena/Vampier? Ik begreep dat het de laatste maanden onwijs veel geregend heeft. Hier is het kurkdroog geweest en beginnen de reservoirs aardig leeg te raken.
Het heeft inderdaad voor zuid-California best regelmatig geregend. Maar niet meer dan in Nederland hoor, maar als je 9 maanden zomer hebt dan lijkt alle regen veel. Op zich ook wel lachwekkend, het regend en de lokale TV gaat er op uit om te staan reporteren bij een onder gelopen viaduct alsof het wereldnieuws is....
-
  woensdag 26 april 2006 @ 07:02:23 #250
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_37302190
19 graden hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')