owh jawel hoor...quote:
quote:
quote:Op maandag 10 april 2006 16:50 schreef SuperPoekie het volgende:
Free All Angels van Ash - 1 euro
ik zoek DVD's bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:53 schreef div-er het volgende:
Heee.. is dat Belinda: A Woman and a Man?? Of welke anders?
En ik heb interesse in Tina Arena. Laat even weten welke titel BC, dan doe ik een bod.
En ja, ruilen? Wat zoek je?
Dus Belinda is een cd-single?? Want dat nummer staat op de cd A Woman and a Man. Jammerquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:37 schreef Patch het volgende:
[..]
ik zoek DVD's bijvoorbeeld.
Belinda = Belinda Carlisle: 'Love in the Key of C"
Tina Arena = "In Deep"
Belinda is geen CD single, moet ik nog even nakijken.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:38 schreef div-er het volgende:
[..]
Dus Belinda is een cd-single?? Want dat nummer staat op de cd A Woman and a Man. Jammer![]()
Tina wil ik wel hebben voor 2,56 incl. porto en bubbelenvelop. Goed?
NIjntje = liedjes van de musicalquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:59 schreef link1986 het volgende:
Wat zijn Nijntje en Pluk voor cd?? Verhalen, liedjes....??
bod staat genoteerdquote:Op woensdag 12 april 2006 13:23 schreef soulfly1983 het volgende:
patch, cd's van gregorian... deal?
geld naar bankrekening.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:06 schreef SuperPoekie het volgende:
Hoeveel verzendkosten vraag je en waar wil je je geld heen hebben?
okeejquote:Op zondag 7 mei 2006 16:36 schreef SuperPoekie het volgende:
Ah, nja, daar had ik dus hetzelfde ingezet. Als je nu dus even bedenkt hoeveel verzendkosten je rekent en je rekeningnummer mailt zal ik het bedrag naar je overmaken.
nog steeds geïnteresseerd... playlist ervan?quote:Op zondag 14 mei 2006 13:48 schreef lothlorien het volgende:
ik ben wel geinteresseerd in die lounge-cd recht boven puk
Playlist ervan?
Lijkt op deze dus wel een single.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:38 schreef div-er het volgende:
Dus Belinda is een cd-single?? Want dat nummer staat op de cd A Woman and a Man. Jammer![]()
Ik ben hier...quote:Op maandag 5 juni 2006 14:45 schreef SuperPoekie het volgende:
Je was vandaag ook druk bezig met films raden in het 100films topic, dus waar ben je !
Morgen worden zaken mbt mail afgehandeld.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:29 schreef SuperPoekie het volgende:
Maar ik wil alleen de verzendkostenrekening nummer wetenDan kan ik geld overmaken en dan kan je ze daarna opsturen
Maar dat is misschien handiger via mail
Geen mail gehad anders?quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:36 schreef Patch het volgende:
[..]
Morgen worden zaken mbt mail afgehandeld.
Alle mails mbt DVD´s en CD´s heb ik beantwoord.quote:
Ik heb nog meer soundtracks ja, zal even voor je kijken.quote:Op woensdag 29 november 2006 13:23 schreef ChickenSpikey het volgende:
- Nijntje (NIET VOOR MEZELF!)
- The Lost World
- The Birdcage
- MIB
5,- inclusief? (ik woon overigens in Dordrecht..)
Heb je nog meer soundtracks?
You've got mail!quote:Op woensdag 29 november 2006 18:14 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik heb nog meer soundtracks ja, zal even voor je kijken.
Ik denk overigens dat 4 CD's al 3 Euro verzendkosten zijn, dus 5 Euro incl. vind ik ietsjes te weinig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |