Wie nog meer dan?quote:Op maandag 10 april 2006 15:48 schreef ehqo het volgende:
Baukel enzo.
Denk het niet. Die lachebek die daar achter zat/zit is nooit een blauwe geweest.quote:Op maandag 10 april 2006 15:48 schreef ehqo het volgende:
Baukel enzo.
dat is dan ook EXTREEM sipquote:Op maandag 10 april 2006 17:22 schreef HeatWave het volgende:
En ik had met mijn exje 2 gecombineerde username klonen, maar die zie ik ook nooit meer.
Ik heb Stokstrijder en SG1, maar ik post eigenlijk met beide niet.quote:
niet zo debiel als het woord sip in deze context iigquote:
Tobbes is ook een kloon. Van een letterlijk dood gewaande userquote:Op maandag 10 april 2006 17:26 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb Stokstrijder en SG1, maar ik post eigenlijk met beide niet.
quote:Op maandag 10 april 2006 17:29 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Tobbes is ook een kloon. Van een letterlijk dood gewaande user
Wat een confessies doe ik in dit topic
ik vraag het me afquote:Op maandag 10 april 2006 17:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niet zo debiel als het woord sip in deze context iig.
Ben je toevallig homo?quote:Op maandag 10 april 2006 17:29 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Tobbes is ook een kloon. Van een letterlijk dood gewaande user
Wat een confessies doe ik in dit topic
Of tijdens.quote:Op maandag 10 april 2006 18:15 schreef Intxaurraga het volgende:
Mods nemen na hun loopbaan altijd een kloon om in cognito in het rond te schoppen.
Ik heb er wel een paar voor je.quote:Op maandag 10 april 2006 19:32 schreef Stofje het volgende:
Ik heb er geen. Maar ik ben dan ook een loser.
Mmmm wel een zinneprikkelende naam.quote:Op maandag 10 april 2006 19:23 schreef The_Terminator het volgende:
bondage
Die heb ik, maar gebruik ik niet erg vaak. Meer geregistreerd omdat ik die username wou hebben
Belachelijk inderdaad.quote:Op maandag 10 april 2006 19:38 schreef HenkieVdV het volgende:
Mensen met kloons zijn echt fucking triest.
Dus dan zou RobbieRicardo een kloon van een kloon zijn?quote:Op maandag 10 april 2006 19:33 schreef Stofje het volgende:
yvonne weet overigens voor 99% zeker dat ik croupouque ben. yvonne, de schat.![]()
Ben jij een kloon van snakey?quote:Op maandag 10 april 2006 19:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Mmmm wel een zinneprikkelende naam.![]()
Nëë, øøk Swëdïsh Svën ïs gëën kløøn vån mîj.quote:Op maandag 10 april 2006 19:39 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dus dan zou RobbieRicardo een kloon van een kloon zijn?![]()
![]()
Foto:quote:Op maandag 10 april 2006 17:19 schreef Sjoem het volgende:
Alexxxxx wel.
Mijn kloon... wat doe je?quote:Op maandag 10 april 2006 19:50 schreef Prof.mr.dr.ir.Pool het volgende:
Uit wetenschappelijk onderzoek (met α= 0,05) is gebleken dat moderators geen gebruik maken van klonen. Het wachten is echter nog op de contra-expertise.
eigenaar:quote:Op maandag 10 april 2006 19:50 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Foto:
Merk/type:
Locatie/herkomst:
Datum:
Bijzonderheden:
![]()
Ofzoiets
quote:Op maandag 10 april 2006 19:50 schreef Prof.mr.dr.ir.Pool het volgende:
Uit wetenschappelijk onderzoek (met α= 0,05) is gebleken dat moderators geen gebruik maken van klonen. Het wachten is echter nog op de contra-expertise.
quote:Op maandag 10 april 2006 18:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Paarse_paashaas en toen als mod onder de naam Ruis
Waarom zou dat een vreemd idee zijn?quote:Op maandag 10 april 2006 15:47 schreef outcast-within het volgende:
Dat het een vreemd idee is dat de gewaardeerde mod ook een relkloon zou kunnen hebben.
schattigquote:Op maandag 10 april 2006 21:22 schreef Bitchx3 het volgende:
Wellicht gebeurd dat steeds vaker in deze maatschappij
ik wist dat ik niet moest doen alsof ik een derde boxen was met achterstallige verkeerde boetes
Wat is er met baukel gebeurt eigenlijk?quote:Op maandag 10 april 2006 15:48 schreef ehqo het volgende:
Baukel enzo.
Maar dat is dan ook wel een erg leuk zusjequote:Op maandag 10 april 2006 22:36 schreef timbob het volgende:
ik ben een kloon van m'n zusje
Waarom dan lieverd?quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:09 schreef zhe-devilll het volgende:
Als ik mod was
zou ik dat zeker doen en het niet houden bij een kloon maar denk wel veel meer zelfs
Geweldigggggg!![]()
ach is toch leuk? Een beetje spelen met mensenquote:
Editten = Ban = Excuus = Neukenquote:Op dinsdag 11 april 2006 01:18 schreef Litso het volgende:
Ja na zo'n post heeft ontkennen geen zin meer he
'Doorposten met een kloon mag niet, en resulteert in een permanente ban voor je kloon en een langere ban voor je originele account.quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:19 schreef outcast_within het volgende:
Trouwens ik had volgens mij ergens in een faq gelezen dat klonen niet mocht enzo en dat ze deleted werden?
als ik mod word neem ik er 3quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Toen ik nog mod was had ik er 2
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |