Wie nog meer dan?quote:Op maandag 10 april 2006 15:48 schreef ehqo het volgende:
Baukel enzo.
Denk het niet. Die lachebek die daar achter zat/zit is nooit een blauwe geweest.quote:Op maandag 10 april 2006 15:48 schreef ehqo het volgende:
Baukel enzo.
dat is dan ook EXTREEM sipquote:Op maandag 10 april 2006 17:22 schreef HeatWave het volgende:
En ik had met mijn exje 2 gecombineerde username klonen, maar die zie ik ook nooit meer.
Ik heb Stokstrijder en SG1, maar ik post eigenlijk met beide niet.quote:
niet zo debiel als het woord sip in deze context iigquote:
Tobbes is ook een kloon. Van een letterlijk dood gewaande userquote:Op maandag 10 april 2006 17:26 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb Stokstrijder en SG1, maar ik post eigenlijk met beide niet.
quote:Op maandag 10 april 2006 17:29 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Tobbes is ook een kloon. Van een letterlijk dood gewaande user
Wat een confessies doe ik in dit topic
ik vraag het me afquote:Op maandag 10 april 2006 17:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niet zo debiel als het woord sip in deze context iig.
Ben je toevallig homo?quote:Op maandag 10 april 2006 17:29 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Tobbes is ook een kloon. Van een letterlijk dood gewaande user
Wat een confessies doe ik in dit topic
Of tijdens.quote:Op maandag 10 april 2006 18:15 schreef Intxaurraga het volgende:
Mods nemen na hun loopbaan altijd een kloon om in cognito in het rond te schoppen.
Ik heb er wel een paar voor je.quote:Op maandag 10 april 2006 19:32 schreef Stofje het volgende:
Ik heb er geen. Maar ik ben dan ook een loser.
Mmmm wel een zinneprikkelende naam.quote:Op maandag 10 april 2006 19:23 schreef The_Terminator het volgende:
bondage
Die heb ik, maar gebruik ik niet erg vaak. Meer geregistreerd omdat ik die username wou hebben
Belachelijk inderdaad.quote:Op maandag 10 april 2006 19:38 schreef HenkieVdV het volgende:
Mensen met kloons zijn echt fucking triest.
Dus dan zou RobbieRicardo een kloon van een kloon zijn?quote:Op maandag 10 april 2006 19:33 schreef Stofje het volgende:
yvonne weet overigens voor 99% zeker dat ik croupouque ben. yvonne, de schat.![]()
Ben jij een kloon van snakey?quote:Op maandag 10 april 2006 19:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Mmmm wel een zinneprikkelende naam.![]()
Nëë, øøk Swëdïsh Svën ïs gëën kløøn vån mîj.quote:Op maandag 10 april 2006 19:39 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dus dan zou RobbieRicardo een kloon van een kloon zijn?![]()
![]()
Foto:quote:Op maandag 10 april 2006 17:19 schreef Sjoem het volgende:
Alexxxxx wel.
Mijn kloon... wat doe je?quote:Op maandag 10 april 2006 19:50 schreef Prof.mr.dr.ir.Pool het volgende:
Uit wetenschappelijk onderzoek (met α= 0,05) is gebleken dat moderators geen gebruik maken van klonen. Het wachten is echter nog op de contra-expertise.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |