Nou gezien de verdeeldheid over haar muziek leest hij geregeld mailtjes voor van voor en tegenstanders. Die van de tegenstanders zijn wel amusant om te horen. En dan vragen ze haar wat ze er over vindt en dan houdt ze zich wel sterk viel me op.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Samenvatting? Of ergens terug te luisteren?
érg mooie docu zelfs!quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:25 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wat dat betreft zou ze bij de stal van CocoRosie, Devendra Banhart, Antony en Joanna Newsom kunnen aansluiten. The Eternal Children. Mooie docu.
Dat is juist ook wat je op het album hoort in de delen waar ze 'echt' zingt en dat maakt de muziek ook bijzonder.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:48 schreef MP1917 het volgende:
ik ben er niet zo stuk van, maar ik denk dat wanneer ze 'echt' zou gaan zingen, haar stem in principe best mooi kan zijn..
dat ben ik neit met je eens... what's the point of singing when you only sing rarely? kvind t wel grappig bedacht, maar toch voornamelijk een vreemd geluid...raark er iig niet aan gewend..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:25 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat is juist ook wat je op het album hoort in de delen waar ze 'echt' zingt en dat maakt de muziek ook bijzonder.
Alle mensen? Nee....quote:Op maandag 19 januari 2009 14:51 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik denk trouwens dat alle mensen die zo over roos klagen ook niks aan krang, de kift, meindert talma, spinvis etc. vinden
Het niveau krang haalt ze idd niet maar kijk eens naar die eerste albums van fratsen (nu gaan er veel mensen over me vallen maarja) die zijn ook best wel knullig. (bijna op een roosbeef manier, liedjes als hamelen en robin hood) En die eerste albums van fratsen hebben ook iets, iets heel speciaals.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:56 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Alle mensen? Nee....
Wat Spinvis betreft heb je gelijk, maar Krang & Kift vind ik geweldig. Als Roosbeef nou eens dat soort muziek zou maken in plaats van zich aan te stellen!
quote:Kom op nou met de weg nar Hamelen, kom op nou meneer
Als u 't niet zegt dan haat ik u, als u 't niet zegt dan ken ik u niet meer
Niet naar Frankrijk, niet naar Rusland, naar Hamelen, Hamelen wil ik een keer
Wat zegt u, woont daar Rob de Nijs, dat meent u niet, daar gaat m'n reis naar
Hamelen
Ook zo leuk hè, een paar door de wol geverfde heren van veertig plus vergelijken met een kuiken van amper twintig.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:56 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Alle mensen? Nee....
Wat Spinvis betreft heb je gelijk, maar Krang & Kift vind ik geweldig. Als Roosbeef nou eens dat soort muziek zou maken in plaats van zich aan te stellen!
Ik reageerde enkel op Bosbeetle. Als je mij om een vergelijking zou vragen kwam ik met heel andere namenquote:Op maandag 19 januari 2009 15:27 schreef Ringo het volgende:
Ook zo leuk hè, een paar door de wol geverfde heren van veertig plus vergelijken met een kuiken van amper twintig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |