http://www.myspace.com/roosbeefquote:Op woensdag 24 december 2008 16:20 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Linkje van tourdates? Ik wil haar wel live meemaken tbh
Mij klinkt het heel normaal in de oren hoor.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:24 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Het zal wel dialect zijn, maar het klinkt mij heel bizar in de oren
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
De cd-presentatie maandag in Paradiso is uitverkocht.
Ik had het ook zeker niet verwacht.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:30 schreef ranja het volgende:
[..]
Wordt ze een beetje gehypet ofzo? Paar weken geleden in Ekko was het ook wel druk maar niet vol. En in Ekko past nog niet de helft van Paradiso.
Ze wordt de laatste tijd nogal vaak gedraaid op Kink FM, meer weet ik niet...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:30 schreef ranja het volgende:
[..]
Wordt ze een beetje gehypet ofzo? Paar weken geleden in Ekko was het ook wel druk maar niet vol. En in Ekko past nog niet de helft van Paradiso.
quote:Op maandag 12 januari 2009 17:36 schreef DeBastaard het volgende:
Ik wilde ook gaan, maar toen bedacht ik me... "Ik heb smaak voor goede muziek, dus ik ga maar niet". En ik ben ook niet gegaan
Tijd voor een herevaluatie zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nee, ik word ertoe gedwongen door mijn uitmuntende smaak.
Nergens voor nodig, ik vermaak me prima met de cd.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:28 schreef godigita het volgende:
[..]
Tijd voor een herevaluatie zou ik zeggen.
Onze dank is groot.quote:De huisregels van het MuziekforumDe algemene Fok! policy Laat mensen en hun muzieksmaak in hun waarde, hou er rekening mee dat meningen verschillen Gebruik argumenten, geen kotssmileys
O god, het is de kift.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:20 schreef godigita het volgende:
Ze is nu op KinkFM bij Jan Douwe Kroeske, men, ze heeft echt niets zinnigs te zeggen. Maar dat is niet zo'n verrassing, met zulke muziek.
*edit: Ik had alleen nog maar de single gehoord, ze draaien nu meer dingen... jullie luisteren dit vrijwillig?![]()
ja stomme kut doos dat is normaal dat je iets of iemand een spuit krijgt zonder verdoving! Heb nog nooit anders meegemaakt in ieder gevalquote:de boerderij krijgt een spuitje...
zonder verdoving....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |