Dus, het mag. Bedankt HBke.quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:27 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jullie hoeven mij niet in de gaten te houden !
Ga naar je Onz topic![]()
quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Man ik kan net m'n PC aan-en uit zetten.
Staat jouw pc wel eens uit?quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Man ik kan net m'n PC aan-en uit zetten.
Nee idd hij staat noot eens niet aan als ie uitstaat, maar dan stat ie niet aan.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja, staat die ook eens niet aan!![]()
Maar dan staat hij toch gewoon uitquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee idd hij staat noot eens niet aan als ie uitstaat, maar dan stat ie niet aan.
Nee ik bedoelde het andersom je moet me niet plagen als je me begreipt moet je dat ook niet omdraaien.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:21 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Maar dan staat hij toch gewoon uit![]()
Ik doe niks helemaal andersom omdraaien ik stel gewoon een vraag. Dus dan kan je gewoon antwoord geven.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde het andersom je moet me niet plagen als je me begreipt moet je dat ook niet omdraaien.
Je pest me. Dat doen ze altijd als ze me pesten.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik doe niks helemaal andersom omdraaien ik stel gewoon een vraag. Dus dan kan je gewoon antwoord geven.
Ik hou niemand in de gaten! Ook niet tong!quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:29 schreef Svensational het volgende:
Jezus Inso.
Wat hou jij tong in de gaten
Ik heb het geprobeerd maar ik kan het gewoon niet
Het is net dat jij tong op Fok weg wilt hebben.
Dat weet jij ja, met jullie vrienden-club !quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik hou niemand in de gaten! Ook niet tong!
Jij zit op mij te letten!
Ik ga wel weg hoor. Als het zo moet.
Jamaar tong als jij lief doet als ik dan doe ik net als jij lief tegen elkaar.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:33 schreef tong80 het volgende:
Ik doe toch lief en dat doen jij niet Imsnomeniac met lief doen zoals ik.
quote:
quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het Haaibaaike was
quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Kom ik in topic''s. Peking Express, Expedition Robinson, in idols kwam ik ook nooit, ONM, GTST,Nooit !! En jij komt in de topic van Paul de LeeuwWaar ik altijd post..
quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:52 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Gebruik je verstand, ten eerste je opent een topic voor mij in onz.
Waar ik je heel kwalijk neemt...
Zeg dan gewoon dat ik moet oprotten.
Ik ben gewoon een fan van Paul en dan gunnen jullie mij niet dat ik hier post.
En nog een keer dat je mij uit scheld.
Ik heb nu genoeg van jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |