quote:Op dinsdag 11 april 2006 02:47 schreef Baleog het volgende:
brunettes met groene ogen zijn helemaal de shit![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 11 april 2006 02:50 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
dit vind ik dan wel weer een lekker ding
waarom niet? 16 jaar is oud genoeg om juridisch niet in de problemen te raken zolang ze het zelf wilquote:Op maandag 10 april 2006 14:22 schreef cyberstalker het volgende:
Deze nieuwe collega is een veel te leuk meisje van, je raad het al, 16 jaar, en ík ben dus de persoon die haar moet inwerken. En de hele tijd lief naar mij kijken. Verdorie, ik wil wel, maar het mag niet.
Ja ik dacht laat ik dat blondje met dat rokje voor jou posten kan je lekker slapen vannacht, of mischien nietquote:
CU2 Sugababes, PP2G genoeg op het internet.quote:Op dinsdag 11 april 2006 03:01 schreef Baleog het volgende:
hehe ik probeerde nog te zoeken maar ik ben denk ik te wappie ofzo![]()
dat vind ik wel tof van jequote:Op dinsdag 11 april 2006 03:01 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ja ik dacht laat ik dat blondje met dat rokje voor jou posten kan je lekker slapen vannacht, of mischien niet![]()
ze zijn wel een beetje ordi ja, maar wie geeft daar nou om..quote:
Ik doelde op het feit dat ze zo hun best doen ons 20+ ers te verleiden.quote:Op dinsdag 11 april 2006 03:05 schreef Baleog het volgende:
[..]
ze zijn wel een beetje ordi ja, maar wie geeft daar nou om..![]()
dat lukt ze aardigquote:Op dinsdag 11 april 2006 03:09 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik doelde op het feit dat ze zo hun best doen ons 20+ ers te verleiden.
tja dat heb ik ook nooit echt begrepen, maarja ach het zijn pubertjes die doen wel vaker irrationele dingen..quote:Op dinsdag 11 april 2006 03:09 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik doelde op het feit dat ze zo hun best doen ons 20+ ers te verleiden.
Zoals voortplanten.quote:Op dinsdag 11 april 2006 03:12 schreef Baleog het volgende:
[..]
tja dat heb ik ook nooit echt begrepen, maarja ach het zijn pubertjes die doen wel vaker irrationele dingen..
ach het is maar een fase waar ze in zitten (de meeste althansquote:
Maar dan zijn het geen leuke meisjes van 16.quote:Op dinsdag 11 april 2006 03:20 schreef Baleog het volgende:
[..]
ach het is maar een fase waar ze in zitten (de meeste althans) na hun 18/19 veranderen ze wel en anders kun je ze dan neuken
![]()
toen ik 2 jaar jonger was welquote:Op dinsdag 11 april 2006 03:22 schreef cerror het volgende:
[..]
Maar dan zijn het geen leuke meisjes van 16.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 03:22 schreef MisTerMoB het volgende:
wat niet rekt, scheurt wel ! gewoon ervoor gaan !
Lees de gemiddelde pedo topics eens naar, en vergelijk die antwoorden met de gedachten die 90% hier krijgt bij het zien van deze 'quote:Op dinsdag 11 april 2006 07:43 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Van wie mag het niet dan?
Waar hang jij uit??quote:Op dinsdag 11 april 2006 07:58 schreef Camplo het volgende:
[..]
Lees de gemiddelde pedo topics eens naar
True, maar ik zou er maar al te graag overheen klappenquote:
PICSquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:21 schreef Jajong het volgende:
Mijn vriendin is 17, 't is dan geen sugababes sloerie, maar 't is wel een geil wijf 14.gif
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |