Op die loopbruggen hier heerst een chronisch tegel gebrek.quote:Op maandag 10 april 2006 15:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon een tegel vanaf die brug mieteren. Dat zal ze leren
'gewerkt'quote:
mn mama heeft een maria ding gekochtquote:
Vertel! Of ga je zelf de muren stucken?quote:
Is er wat mis met de hel dan, tegenwoordig?quote:Op maandag 10 april 2006 15:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mn mama heeft een maria ding gekocht
want ja anders ging ze naar de hel
zie je wel!quote:Op maandag 10 april 2006 15:42 schreef Frezer het volgende:
[..]
Liefie_ haar idee inverteren, dan kom je er in de buurt. Aangezien het stuk "De Goddelozen" schijnt te heten.
Werk is bij veel mensen van 'passie en leven' verworden tot 'tijdelijke, noodgedwongen onderbreking van het leven'.quote:
quote:Op maandag 10 april 2006 15:46 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Is er wat mis met de hel dan, tegenwoordig?
neequote:Op maandag 10 april 2006 15:46 schreef Frezer het volgende:
[..]
Vertel! Of ga je zelf de muren stucken?
quote:Op maandag 10 april 2006 15:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zie je wel!
ik weet wel wat van kunst met een Kuh
"Mexicaan op een kruispunt"?quote:
Het heeft iets met ballen te maken .quote:
jesus in de ballenbak?quote:Op maandag 10 april 2006 15:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het heeft iets met ballen te maken .
Oh nee, bollen
Big J is een sprookje. Get over itquote:
Ik moet direct door naar college. Kun je het niet hierheen sturen?quote:Op maandag 10 april 2006 15:46 schreef Tranceptor het volgende:
Mok, check je andere mail eens straks.
neequote:
Het is allemaal een leugen!quote:Op maandag 10 april 2006 15:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee![]()
eerst liegt disney en nu de bijbel...
quote:Op maandag 10 april 2006 15:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het heeft iets met ballen te maken .
Oh nee, bollen
Dat is waar alle leuke mensen naartoe gaan!quote:Op maandag 10 april 2006 15:46 schreef mvdlubbe het volgende:
Is er wat mis met de hel dan, tegenwoordig?
pfew gelukkig komt de paashaas bijnaquote:
Guess what......quote:Op maandag 10 april 2006 15:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
pfew gelukkig komt de paashaas bijna
Bewijs 't maar!quote:
Dat kan, maar ik denk niet dat ze er daar om staan te springen.quote:Op maandag 10 april 2006 15:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik moet direct door naar college. Kun je het niet hierheen sturen?
Ik zou eerder zeggen: vrouw met paraplu en enorme tieten (bovenaanzicht).quote:
Mag ik het genoegen van jouw eerste date in hel?quote:Op maandag 10 april 2006 15:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat is waar alle leuke mensen naartoe gaan!
aha.. nou de loopbrug en jij zaten ook niet in mn plaatjequote:Op maandag 10 april 2006 15:40 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je gooit zand in een hal, en vervolgens ga je er in liggen rollen. (terwijl je vanaf de loopbrug wordt gade geslagen door Frezer,) Meer kan ik er niet van maken,
.
Maar natuurlijk!quote:Op maandag 10 april 2006 16:01 schreef Tranceptor het volgende:
Mag ik het genoegen van jouw eerste date in hel?![]()
Minpunten voor jouw gevoel voor humor of moet ik ook es teruglezen?quote:Op maandag 10 april 2006 16:15 schreef webspider het volgende:
Dit topic teruglezen is goed voor je lachspieren
Het is gewoon altijd hetzelfde hierquote:Op maandag 10 april 2006 16:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Minpunten voor jouw gevoel voor humor of moet ik ook es teruglezen?
Voorspelbaarheid begin ik wel aan als ik de 75 jaar ben gepasseerd!quote:Op maandag 10 april 2006 16:17 schreef webspider het volgende:
[..]
Het is gewoon altijd hetzelfde hier
Voorspelbaar wel!
Het staat inderdaad redelijk achterin het woordenboekquote:Op maandag 10 april 2006 16:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voorspelbaarheid begin ik wel aan als ik de 75 jaar ben gepasseerd!
Als dat niet meant-to-be is dan!quote:Op maandag 10 april 2006 16:18 schreef webspider het volgende:
[..]
Het staat inderdaad redelijk achterin het woordenboek
You, me, een chocoladepaashaas en de verwaming op 30 graden?quote:
Wanneer?quote:Op maandag 10 april 2006 16:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
You, me, een chocoladepaashaas en de verwaming op 30 graden?![]()
![]()
Hoe eerder hoe beter. Bij bewezen succes kunnen we dan meteen een vervolg plannen voordat de chocoladepaashazen weer verschwunden zijn...quote:
Nee, niet vanavond.quote:Op maandag 10 april 2006 16:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe eerder hoe beter. Bij bewezen succes kunnen we dan meteen een vervolg plannen voordat de chocoladepaashazen weer verschwunden zijn...
Vanavond?![]()
Blij dat je prioriteiten stelt...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |