Dat is goed, houd je het hier op fok nog zo lang uit?quote:Op maandag 10 april 2006 14:12 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Jij bent daar eerder zoals het nu uitziet, vertel het me als je zover bent.![]()
Moet het nog redelijk begrijpbaar houden voor de algemene user hier natuurlijkquote:Op maandag 10 april 2006 14:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het valt me tegen van je dat je het niet binair telt
Wie weet.quote:Op maandag 10 april 2006 14:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is goed, houd je het hier op fok nog zo lang uit?
Vooral lachenquote:Op maandag 10 april 2006 14:13 schreef Mokster het volgende:
Allochtonen uitzoeken voor op nieuwe folders is erg leuk!
ik ben een allochtoon, mag ik op de folder?quote:Op maandag 10 april 2006 14:13 schreef Mokster het volgende:
Lijkt me sterk, je typt. Mits ze spraakhulp op haar pc heeft geinstalleerd natuurlijkquote:Op maandag 10 april 2006 14:13 schreef melismay het volgende:
* melismay neuriet "I ain't sayin she's a golddigger"
Twist, hoor je t?
Bovendien is binair zo 1980, hexadecimaal is de nieuwste mode.quote:Op maandag 10 april 2006 14:13 schreef PhaE het volgende:
[..]
Moet het nog redelijk begrijpbaar houden voor de algemene user hier natuurlijk
Jah... hoe moeten die tentamens dan gaan hehquote:Op maandag 10 april 2006 14:13 schreef Frezer het volgende:
Ik zal wel te weinig artistiek inzicht hebben, maar om nu een hoop zand in een hal te flikkeren en er vervolgens in te gaan liggen rollenEn dat is dan nog maar een repetitie...
Zo zo, ze krijgen een persoonlijke keuring uitgevoerd door Moks?quote:Op maandag 10 april 2006 14:13 schreef Mokster het volgende:
zand is leukquote:Op maandag 10 april 2006 14:13 schreef Frezer het volgende:
Ik zal wel te weinig artistiek inzicht hebben, maar om nu een hoop zand in een hal te flikkeren en er vervolgens in te gaan liggen rollenEn dat is dan nog maar een repetitie...
Misschien heb je dan 100.000 kwaliteitspostsquote:
huhquote:Op maandag 10 april 2006 14:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah... hoe moeten die tentamens dan gaan heh![]()
![]()
Ik acht de kans erg klein, eerder 150.000 posts waarvan 150 met enige kwaliteit.quote:Op maandag 10 april 2006 14:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien heb je dan 100.000 kwaliteitsposts
In ieder geval meer dan ikquote:Op maandag 10 april 2006 14:15 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik acht de kans erg klein, eerder 150.000 posts waarvan 150 met enige kwaliteit.![]()
Dan heb je geluk, aangezien het absoluut geen zeldzaam materiaal is!quote:
Laat maar.... een woord grapjequote:
We hebben reeds een leuke (volgens onze inschatting waarschijnlijk Poolse loodgieter) gevonden!quote:Op maandag 10 april 2006 14:14 schreef Thisbe het volgende:
ik ben een allochtoon, mag ik op de folder?![]()
Zucht...quote:Op maandag 10 april 2006 14:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, je typt. Mits ze spraakhulp op haar pc heeft geinstalleerd natuurlijk
Wanneer gaan wij weer eens knuffelen?quote:Op maandag 10 april 2006 14:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
We hebben reeds een leuke (volgens onze inschatting waarschijnlijk Poolse loodgieter) gevonden!![]()
Sahara vind ik leukerquote:Op maandag 10 april 2006 14:16 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Enkeltje Gobi-woestijn kan ik dus wel aan je slijten?![]()
Snel! Ik begin je te missen!quote:Op maandag 10 april 2006 14:18 schreef Tranceptor het volgende:
Wanneer gaan wij weer eens knuffelen?![]()
![]()
Ik heb in ieder geval geen vlooienquote:
Dus als je Phae zat bent ....quote:Op maandag 10 april 2006 14:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Sahara vind ik leuker
wil heel graag nog een keer naar het zuiden van algerije
maar dat is ws echt een enkeltje want als vrouw kom je dan gewoon vaak nooit meer terug
ja maar je komt niet meer trug omdat je dood word gemaaktquote:
ex? Dat begrip is me onduidelijkquote:
Zou je hoofdletters willen gebruiken ?!quote:Op maandag 10 april 2006 14:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar je komt niet meer trug omdat je dood word gemaakt
dus ik denk eerder andersom
als phae mij zat is dat ie me daar dumpt
nog een tip voor jullie exen misschien
quote:
Ik zie hier in R&P genoeg topics langskomen waarbij ik denk: phew, gelukkig ken ik dat niet uit de praktijk.quote:Op maandag 10 april 2006 14:24 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
![]()
Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen soms.![]()
nee niet echtquote:Op maandag 10 april 2006 14:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Zou je hoofdletters willen gebruiken ?!
Jammerquote:
Weet je hoeveel tijd dat extra kost, zo'n shift toets tegelijk indrukken!quote:Op maandag 10 april 2006 14:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Jammer
Het leest een stuk lekkerder dan
euhm...quote:Op maandag 10 april 2006 14:13 schreef Frezer het volgende:
Beterschap Yns.quote:
Ik weet niet eens waar het over gaat?quote:Op maandag 10 april 2006 14:43 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
euhm...![]()
Ik probeer me ff een beeld te vormen...nope lukt niet..![]()
Nou een beeld van een hal waarin mensen rollen in zand is nog in te beelden. Ik zou me eerder afvragen: WAAROM!!!???quote:Op maandag 10 april 2006 14:54 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat het zo moeilijk was er een beeld bij te vormen?![]()
jesus christ superstar the musical?quote:Op maandag 10 april 2006 14:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou een beeld van een hal waarin mensen rollen in zand is nog in te beelden. Ik zou me eerder afvragen: WAAROM!!!???
quote:Op maandag 10 april 2006 13:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah...
Hij vindt haar nog erg lief denk![]()
Musicalsquote:Op maandag 10 april 2006 14:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jesus christ superstar the musical?
was ook een groot deel in een woestijn...
the lion king?
ook in de woestijn?
het uitbeelden van hoe jesus door de woestijn ging en waarom wij nu vasten?
liep ook door een woestijn
ali baba en de 40 rovers?
was toch ook in de woestijn?
nu weet ik even niks meer
Ik geloof niet, dus ik vast ook nietquote:Op maandag 10 april 2006 14:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jesus christ superstar the musical?
was ook een groot deel in een woestijn...
het uitbeelden van hoe jesus door de woestijn ging en waarom wij nu vasten?
liep ook door een woestijn
liefie_ , het is weer niets, deze is ook al niet stinkend rijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |