Vanuit perspectief van de complotgelover. Maar het is niet gezegd dat wat de complotgelovers beweren waarheid is.quote:Op maandag 10 april 2006 13:27 schreef UncleScorp het volgende:
Ja idd, wij zitten hier nog te lullen over 9/11/2001 terwijl de oorlogsmachine maar verder raast ...
Is zoals lullen over Hitler zijn reichstag terwijl de halve wereld brandt ...
quote:Op maandag 10 april 2006 13:38 schreef natte-flamoes het volgende:
Vanuit perspectief van de complotgelover. Maar het is niet gezegd dat wat de complotgelovers beweren waarheid is.
quote:Op maandag 10 april 2006 13:41 schreef UncleScorp het volgende:
![]()
jaja ... blabla ... en het is niet gezegd dat wat de officiele versie beweert waarheid is ...
Kunnen we verder ja ?
haha ongelovelijk... nou waarom noem je het waarheid en feiten dan, wat jij gelooft (de officiele complot versie)quote:Op maandag 10 april 2006 13:38 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Vanuit perspectief van de complotgelover. Maar het is niet gezegd dat wat de complotgelovers beweren waarheid is.
Niet zo kritisch zijn hé, slikken als zoete koek is het motto, wanneer je kritiek hebt ben je een slaafje van de overheid en haar 'zogenaamde officiele versies'.quote:Op maandag 10 april 2006 13:42 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]hoe bedoel je? Het is mijn mening. Of moet ik mijn mening van jou bijschaven??? Hoebedoel je kunnen we verder?
http://en.wikipedia.org/wiki/2004_Osama_bin_Laden_videoquote:On October 29, 2004, at 21:00 UTC, the Arab television network Al Jazeera broadcast excerpts from a videotape of Osama bin Laden addressing the people of the United States, in which he takes responsibility for the September 11, 2001 attacks, condemns the Bush government's response to those attacks, and presents those attacks as part of a campaign of revenge and deterrence begun after having personally seen destruction in the Lebanese Civil War in 1982.
Dit bewijst nog steeds niet dat de VS er niet tussenzat ... voor tzelfde geld heeft de CIA zijn speech geschreven.quote:Op maandag 10 april 2006 13:52 schreef natte-flamoes het volgende:
Onze grote vriend bin laden geeft toe dat hij achter de aanslagen zat.
Ja, en marsmannetjes bestaan ook. Echt waar hoor, bewijzen prima, maar dit soort gewauwel en krankzinnige theorieeen maken de "echte" theorieeen over de regering Bush en hun inmenging erg ongeloofwaardig!quote:Op maandag 10 april 2006 13:55 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dit bewijst nog steeds niet dat de VS er niet tussenzat ... voor tzelfde geld heeft de CIA zijn speech geschreven.![]()
Ja sorry maar ik begin op den duur op dezelfde manier te reageren als de tegenpartij...quote:Op maandag 10 april 2006 13:57 schreef Scorpie het volgende:
Ja, en marsmannetjes bestaan ook. Echt waar hoor, bewijzen prima, maar dit soort gewauwel en krankzinnige theorieeen maken de "echte" theorieeen over de regering Bush en hun inmenging erg ongeloofwaardig!
Jep, iedereen en alles is onderdeel van het complot. Goeie opmerking, unclescorp.quote:Op maandag 10 april 2006 13:55 schreef UncleScorp het volgende:
Dit bewijst nog steeds niet dat de VS er niet tussenzat ... voor tzelfde geld heeft de CIA zijn speech geschreven.![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 14:00 schreef UncleScorp het volgende:
Ja sorry maar ik begin op den duur op dezelfde manier te reageren als de tegenpartij...
Ja blijkbaar is het simplistisch reageren enkel bij jou toegestaanquote:Op maandag 10 april 2006 14:04 schreef natte-flamoes het volgende:Wat is dit nou weer? Schuif het lekker op een ander af zeg.
Ik denk dat je hier wel een mooie samenvatting hebt jaquote:Op maandag 10 april 2006 14:13 schreef Hayek het volgende:
volgens mij zijn er grofweg 3 varianten van de complottheorie:
- amerika had belang bij een aanslag, en heeft daarom niet actief ingegrepen om deze aanslag te voorkomen
- de daders van de aanslagen zijn getrained en aangestuurd door amerika om de aanslag te plegen
- de aanslag is in scene gezet en met amerikaanse militaire vliegtuigen en explosieven tot stand gebracht
of zijn er nog meer varianten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |