abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36819860
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_36819968
tvp, de waarheid is reeds boven, alleen is het nog niet officieel.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  maandag 10 april 2006 @ 13:21:56 #3
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_36820053
tvp, iets gebruiken om de agressor uit te hangen in andere landen, laat die pentagon beelden nou maar eens zien.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_36820062
tvp .....iran is next...
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_36820208
Ja idd, wij zitten hier nog te lullen over 9/11/2001 terwijl de oorlogsmachine maar verder raast ...

Is zoals lullen over Hitler zijn reichstag terwijl de halve wereld brandt ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_36820599
quote:
Op maandag 10 april 2006 13:27 schreef UncleScorp het volgende:
Ja idd, wij zitten hier nog te lullen over 9/11/2001 terwijl de oorlogsmachine maar verder raast ...

Is zoals lullen over Hitler zijn reichstag terwijl de halve wereld brandt ...
Vanuit perspectief van de complotgelover. Maar het is niet gezegd dat wat de complotgelovers beweren waarheid is.
geen
pi_36820676
quote:
Op maandag 10 april 2006 13:38 schreef natte-flamoes het volgende:
Vanuit perspectief van de complotgelover. Maar het is niet gezegd dat wat de complotgelovers beweren waarheid is.

jaja ... blabla ... en het is niet gezegd dat wat de officiele versie beweert waarheid is ...

Kunnen we verder ja ?
pi_36820726
quote:
Op maandag 10 april 2006 13:41 schreef UncleScorp het volgende:

jaja ... blabla ... en het is niet gezegd dat wat de officiele versie beweert waarheid is ...

Kunnen we verder ja ?
hoe bedoel je? Het is mijn mening. Of moet ik mijn mening van jou bijschaven??? Hoebedoel je kunnen we verder?
geen
  maandag 10 april 2006 @ 13:44:20 #9
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_36820777
quote:
Op maandag 10 april 2006 13:38 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

haha ongelovelijk... nou waarom noem je het waarheid en feiten dan, wat jij gelooft (de officiele complot versie)
  maandag 10 april 2006 @ 13:46:22 #10
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_36820835
quote:
Op maandag 10 april 2006 13:42 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

hoe bedoel je? Het is mijn mening. Of moet ik mijn mening van jou bijschaven??? Hoebedoel je kunnen we verder?
Niet zo kritisch zijn hé, slikken als zoete koek is het motto, wanneer je kritiek hebt ben je een slaafje van de overheid en haar 'zogenaamde officiele versies'.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_36820990
Leuke video:
quote:
On October 29, 2004, at 21:00 UTC, the Arab television network Al Jazeera broadcast excerpts from a videotape of Osama bin Laden addressing the people of the United States, in which he takes responsibility for the September 11, 2001 attacks, condemns the Bush government's response to those attacks, and presents those attacks as part of a campaign of revenge and deterrence begun after having personally seen destruction in the Lebanese Civil War in 1982.
http://en.wikipedia.org/wiki/2004_Osama_bin_Laden_video

http://english.aljazeera.(...)F/53232/Binladin.asf

De tekst van de video:
http://en.wikisource.org/(...)_bin_Laden_videotape

Onze grote vriend bin laden geeft toe dat hij achter de aanslagen zat.
geen
pi_36821115
quote:
Op maandag 10 april 2006 13:52 schreef natte-flamoes het volgende:
Onze grote vriend bin laden geeft toe dat hij achter de aanslagen zat.
Dit bewijst nog steeds niet dat de VS er niet tussenzat ... voor tzelfde geld heeft de CIA zijn speech geschreven.

Heb je alle filmpjes al es op een rij gezet ? -> wil de echte osama nu opstaan ?
pi_36821129
tvp, eens lezen welke wilde gedachten we nog meer krijgen
pi_36821169
quote:
Op maandag 10 april 2006 13:55 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Dit bewijst nog steeds niet dat de VS er niet tussenzat ... voor tzelfde geld heeft de CIA zijn speech geschreven.
Ja, en marsmannetjes bestaan ook. Echt waar hoor, bewijzen prima, maar dit soort gewauwel en krankzinnige theorieeen maken de "echte" theorieeen over de regering Bush en hun inmenging erg ongeloofwaardig!
pi_36821261
quote:
Op maandag 10 april 2006 13:57 schreef Scorpie het volgende:
Ja, en marsmannetjes bestaan ook. Echt waar hoor, bewijzen prima, maar dit soort gewauwel en krankzinnige theorieeen maken de "echte" theorieeen over de regering Bush en hun inmenging erg ongeloofwaardig!
Ja sorry maar ik begin op den duur op dezelfde manier te reageren als de tegenpartij...

Mijn excuses hiervoor
pi_36821294
quote:
Op maandag 10 april 2006 13:55 schreef UncleScorp het volgende:
Jep, iedereen en alles is onderdeel van het complot. Goeie opmerking, unclescorp.
geen
pi_36821376
quote:
Op maandag 10 april 2006 14:00 schreef UncleScorp het volgende:
Ja sorry maar ik begin op den duur op dezelfde manier te reageren als de tegenpartij...
Wat is dit nou weer? Schuif het lekker op een ander af zeg.
geen
pi_36821439
Ik reageer niet meer
  maandag 10 april 2006 @ 14:09:01 #19
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_36821494
hrm
pi_36821499
al die verschillende filmpjes die ik over dit onderwerp heb gezien hadden een ander verhaal, is er uberhaubt wel een algemene samenzwering waar alle aanhangers zich in kunnen vinden?
Je IP-adres is 127.0.0.1 Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
  maandag 10 april 2006 @ 14:09:52 #21
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_36821524
ik stop ermee.
have fun.
pi_36821536
Ik ga door met het topic, bedankt voor jullie tijd jongens!
geen
pi_36821619
quote:
Op maandag 10 april 2006 14:04 schreef natte-flamoes het volgende:
Wat is dit nou weer? Schuif het lekker op een ander af zeg.
Ja blijkbaar is het simplistisch reageren enkel bij jou toegestaan
pi_36821638
volgens mij zijn er grofweg 3 varianten van de complottheorie:

- amerika had belang bij een aanslag, en heeft daarom niet actief ingegrepen om deze aanslag te voorkomen
- de daders van de aanslagen zijn getrained en aangestuurd door amerika om de aanslag te plegen
- de aanslag is in scene gezet en met amerikaanse militaire vliegtuigen en explosieven tot stand gebracht

of zijn er nog meer varianten?
Je IP-adres is 127.0.0.1 Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
pi_36821724
quote:
Op maandag 10 april 2006 14:13 schreef Hayek het volgende:
volgens mij zijn er grofweg 3 varianten van de complottheorie:

- amerika had belang bij een aanslag, en heeft daarom niet actief ingegrepen om deze aanslag te voorkomen
- de daders van de aanslagen zijn getrained en aangestuurd door amerika om de aanslag te plegen
- de aanslag is in scene gezet en met amerikaanse militaire vliegtuigen en explosieven tot stand gebracht

of zijn er nog meer varianten?
Ik denk dat je hier wel een mooie samenvatting hebt ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')