abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 maart 2006 @ 12:12:02 #1
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_36488347
Sinds enige tijd komen er weer wat topics in [NWS] waarbij het gebeuren van 9/11 nogmaals in de diepte wordt uitgewerkt. Er verschijnen op dit moment zelfs complete DVD-werken die alles in een ander daglicht wil plaatsen.
Als reaktie hierop heb ik bewust een aantal topics bij elkaar geraapt en gecentraliseerd in dit topic. En voorzien van een andere TT. Ergens geef ik volmondig toe dat het een [TRU] topic is. Maar andersom kan en wil ik ook de [NWS]-feiten niet van tafel vegen.
Heb je links over dit onderwerp of wil je nog iets bespreken met je mede users over deze gebeurtenis dan kan dat dus hier.
Blijf wel zo veel mogelijk de [NWS]-kaders in acht houden. Dus probeer bij elk bericht en/of artikel een bron vermelden waar je het hebt gevonden. Met daarbij een eigen onderbouwing of een te bediscusseren stelling. Het is niet de bedoeling dat dit een [TRU] topic gaat worden maar eerder een [NWS]-topic. Ofschoon het laatste niet altijd even makkelijk is.

Vorig deeltjes
9/11 Masters of Deception.
9/11 The deception continues
pi_36488385
Daar gaan de ufo en drone theorieen.
quote:
Opm DH :
Die gaan we niet meenemen in de discussie.. Please give me a break.
Als ik de [NWS] -kaders een beetje wil volgen moet ik de scoop wel vooruit plaatsen. En ja, er sijpelen nog steeds [NWS]-berichten (door de scheurtjes ?!) van de damwand.

[ Bericht 66% gewijzigd door Drugshond op 30-03-2006 12:18:08 ]
geen
  donderdag 30 maart 2006 @ 12:28:18 #3
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_36488762
tvp
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_36488811
Rechtstreeks van Loose Change forum? :-)

Super! Echt!

(Punk77)
pi_36488849
Thuis Verder Platliggen van 't lachen
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 30 maart 2006 @ 12:32:24 #6
89730 Drugshond
pi_36488881
Posting van huupia34 terug halen als startpunt voor dit deeltje
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 09:32 schreef Hallulama het volgende:
News Flash: The Dam is Breaking on the 9/11 Cover-Up

More Stars Go Public with Demands for 9/11 Investigation, Others to Follow

UPDATE:
Infowars received an email from author and publisher Sander Hicks this afternoon indicating that the interview with Ed Asner scheduled for this evening on Showbiz Tonight has been cancelled. Hicks, a published author on the 9/11 cover-up as well as a Green Party senatorial candidate in New York was slated to appear with Asner on the program to discuss 9/11. Infowars confirmed with sources at CNN the segment was cancelled because another guest who had agreed to appear as an opposition voice to Hicks and Asner refused to participate the interview at the last moment. The CNN source further indicated that the opposition guest was none other than a former member of the Keene 9/11 whitewash Commission.

Further investigation and probing of several other CNN sources closely connected with the production of the Asner segment on Showbiz Tonight reported that high-level members of CNN management advised the producers of the show to "kill it." This statement was clearly made to stifle any further coverage of 9/11 despite the admitedly huge ratings boost and response garnered from the recent coverage of Charlie Sheen's statements on 9/11.

"I guarantee that this member of the 9/11 Commission pulled out at the last moment because they think that by simply replying to Asner and Hicks and the comments of Charlie Sheen, he would be giving credence to their statements. This is a strategic move on their part to quash debate and avoid having to actually answer the hard questions about 9/11 which the 9/11 Commission failed to do. This stonewalling technique will not work forever - there are too many people waking up to their whitewash." - Alex Jones

http://www.infowars.com/articles/sept11/asner_on_cnn.htm
cnn wordt flink onder druk gezet om haar 9/11 covers te stoppen
pi_36489257
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 12:32 schreef Drugshond het volgende:
Posting van huupia34 terug halen als startpunt voor dit deeltje
[..]

cnn wordt flink onder druk gezet om haar 9/11 covers te stoppen
Wacht even. Wat denk ik wel belangrijk is, is dat nieuwsfeiten met een neutrale insteek gebracht moeten worden. Immers, het is niet bewezen dat de 9/11 gebeurtenissen een complottheorie zijn. De officiele versie is nog altijd dat de 9/11 aanvallen gepleegd zijn door kapers, en dat de amerikaanse overheid niet van te voren op de hoogte was en geen rol in de aanslagen had.

Het 'onder druk' stoppen van 9/11 covers van cnn zijn dus geen bewijs dat de 9/11 gebeurtenissen opzet waren van de vs. Het hoeft dus niet per se een slechte zaak te zijn dat die 9/11 covers gestopt worden.
geen
  donderdag 30 maart 2006 @ 12:51:00 #8
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_36489433
even een vraagje voor de mensen die niet geloven dat het Pentagon geraakt is door een 737 omdat het gat te klein zou zijn, wat denken jullie over de Bijlmerramp dan???
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_36489456
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 12:45 schreef natte-flamoes het volgende:

Het 'onder druk' stoppen van 9/11 covers van cnn zijn dus geen bewijs dat de 9/11 gebeurtenissen opzet waren van de vs. Het hoeft dus niet per se een slechte zaak te zijn dat die 9/11 covers gestopt worden.
Elke vorm van censuur is een slechte zaak, omdat het immers ten doele heeft om de werkelijkheid te verdoezelen of te vervormen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_36489526
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 12:51 schreef -skippybal- het volgende:
even een vraagje voor de mensen die niet geloven dat het Pentagon geraakt is door een 737 omdat het gat te klein zou zijn, wat denken jullie over de Bijlmerramp dan???
De vliegtuig die in de Bijlmer crashde ging iun twee verschillende flatgebouwen. Een totaal verschillende situatie.

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 30 maart 2006 @ 12:57:50 #11
89730 Drugshond
pi_36489621
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 12:45 schreef natte-flamoes het volgende:
Wacht even. Wat denk ik wel belangrijk is, is dat nieuwsfeiten met een neutrale insteek gebracht moeten worden.
Eens.
quote:
Immers, het is niet bewezen dat de 9/11 gebeurtenissen een complottheorie zijn.
Nee afgaande op het Keene rapport dat alles met de mantel der liefde is bedekt niet.
quote:
De officiele versie is nog altijd dat de 9/11 aanvallen gepleegd zijn door kapers
Met een zeer grote waarschijnlijkheid. Over de afkomst van de kapers kun je nog behoorlijk discussieren.
quote:
, en dat de amerikaanse overheid niet van te voren op de hoogte was.
Vele binnen-, alsook buitenlandse veiligheidsdiensten wel.
quote:
en geen rol in de aanslagen had.
Hier twijfel ik sterk aan. Noem het maar uitlokking (bewust onbekwaam) voor een geo-politieke agenda.
quote:
Hmmzzz, ik heb gisteren Micheal Ruppert zitten kijken, "The denial stops here". Hij was ook een spreker tijdens het "Keene Rapport". En ik moet zeggen dat zijn betoog en gastcolleges erg goed overkomen. Als het gaat om een helicopterview over alle events (911- peak oil - The end of Surburia), denk ik dat deze man wel eens gelijk zou kunnen hebben.
Wat ik wil zeggen is dat je niet alle informatie weg moet gooien, maar ook naar de reden moet kijken waarom informatie niet wordt toegelaten.
pi_36489787
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 12:57 schreef Drugshond het volgende:
Met een zeer grote waarschijnlijkheid.
Nee. Kijk. Zoals hoe de 9/11 gebeurtenissen nu in de geschiedenisboeken staat, zijn de aanvallen gepleegd door de kapers. Dus het is niet zo dat met zeer grote waarschijnlijkheid de aanslagen gepleegd zijn door kapers, maar het vermoeden is dat de aanslagen niet zijn gepleegd door kapers en dat de vs er minimaal van op de hoogte was.

Omdat de versie die op dit moment in de geschiedenisboeken staat beschrijft dat de 911 gebeurtenissen zijn gepleegd door de kapers is dit de officiele versie. Sommigen van ons vermoeden anders. Dat is erg o.k.. Maar dat betekent wel dat het aan hun is om dat vermoeden te onderbouwen en uit te leggen zodat het dmv bewijzen inderdaad blijkt dat de officiele versie niet klopt.

Sommigen van ons zeggen dat de officiele versie de complottheorie is omdat het een complot was van de kapers. Maar dat klopt niet, het complot van de kapers om amerika aan te vallen is onderdeel van de officiele versie. Daarom kun je niet zeggen dat de officiele versie een complottheorie is.

Tot die tijd worden de vermoedens en verdachtmakingen gestopt in een complottheorie, en is hetgeen op dit moment in de geschiedenisboeken staat de officiele versie.
geen
  donderdag 30 maart 2006 @ 13:06:20 #13
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_36489844
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 12:54 schreef Slayage het volgende:

[..]

De vliegtuig die in de Bijlmer crashde ging iun twee verschillende flatgebouwen. Een totaal verschillende situatie.

[afbeelding]
Ja, maar daar past toch normaal gesproken ook geen 747 door??
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_36490092
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 13:04 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Nee. Kijk. Zoals hoe de 9/11 gebeurtenissen nu in de geschiedenisboeken staat, zijn de aanvallen gepleegd door de kapers. Dus het is niet zo dat met zeer grote waarschijnlijkheid de aanslagen gepleegd zijn door kapers, maar het vermoeden is dat de aanslagen niet zijn gepleegd door kapers en dat de vs er minimaal van op de hoogte was.

Omdat de versie die op dit moment in de geschiedenisboeken staat beschrijft dat de 911 gebeurtenissen zijn gepleegd door de kapers is dit de officiele versie. Sommigen van ons vermoeden anders. Dat is erg o.k.. Maar dat betekent wel dat het aan hun is om dat vermoeden te onderbouwen en uit te leggen zodat het dmv bewijzen inderdaad blijkt dat de officiele versie niet klopt.

Sommigen van ons zeggen dat de officiele versie de complottheorie is omdat het een complot was van de kapers. Maar dat klopt niet, het complot van de kapers om amerika aan te vallen is onderdeel van de officiele versie. Daarom kun je niet zeggen dat de officiele versie een complottheorie is.

Tot die tijd worden de vermoedens en verdachtmakingen gestopt in een complottheorie, en is hetgeen op dit moment in de geschiedenisboeken staat de officiele versie.
ga toch weg met je geschiedenis boeken. dit hele gebeuren speelt zich af in het heden.

we kijken over 10-20 jaar wel wat erin komt te staan.

vele vragen zijn nog steeds niet beantwoord of niet naar tevredenheid.

zoals: op de film van de gebr. nouzet zijn de "puffs" te zien bij het instorten van wtc 7, dezelfde puffs die je ziet bij een controlled demolition, ook zie je die puffs bij wtc 1 en 2 in de docu loose change 2

toevallig zat in van de week het programma blaster op ngc of discovery te kijken wat gaat over controlled demolitions, en ja hoor dezelfde puffs zie je daar

larry "pull it" silverstein pakte trouwens 500 miljoen dollar winst op het wtc uit het verzekeringsgeld.

kassaaaaaaaaa
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
pi_36490138
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 12:51 schreef -skippybal- het volgende:
het was een 757 wat volgens de off. theorie het pentagon raakte.

het gat in die bijlmerflats is trouwens een stuk groter, dus wat is je punt?
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
  donderdag 30 maart 2006 @ 13:24:24 #16
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_36490328
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 13:16 schreef huupia34 het volgende:

[..]

het was een 757 wat volgens de off. theorie het pentagon raakte.

het gat in die bijlmerflats is trouwens een stuk groter, dus wat is je punt?
M'n punt is dat het gat in de Bijlmer ook te klein is voor een vliegtuig.. Maar ik denk dat niemand hier dan gaat denken van: "Hmmmm, zou het kunnen dat...."
LastFM
pi_36490368
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 13:06 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Ja, maar daar past toch normaal gesproken ook geen 747 door??
nope, maar de ravage en het gat is wel aanzienlijk groter als die bij het pentagon.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_36490559
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 13:24 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

M'n punt is dat het gat in de Bijlmer ook te klein is voor een vliegtuig.. Maar ik denk dat niemand hier dan gaat denken van: "Hmmmm, zou het kunnen dat...."
zelfs het gras voor de impact is nog geheel in tact (en dan hebben we nog niet eens over onmogelijke vliegtuig manouvres, motoren die vaporised zijn e.d )
Benjamin Franklin
pi_36490705
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 13:24 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

hoe groot is dat gat in de bijlmer dan? bovendien is daar het vliegtuig volgens mij er schuin bovenop gevlogen.

bij het pentagon is het " vliegtuig" door de muur naar binnen gevlogen zonder afdrukken op de muur te maken waar de vleugels en de motoren moeten zitten.

[ Bericht 5% gewijzigd door Drugshond op 30-03-2006 13:46:20 ]
Benjamin Franklin
pi_36490753
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 13:15 schreef huupia34 het volgende:
ga toch weg met je geschiedenis boeken. dit hele gebeuren speelt zich af in het heden.
[/quote]

Je snapt wel wat ik bedoel. Kijk je op wikipedia en zoek je naar 9/11 dan krijg je daar te lezen de algemeen geldende officiele versie, kapers hebben met vliegtuigen amerika aangevallen bla bla.
Geschiedenis wordt volgens mij elke dag geschreven.
geen
pi_36490803
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 13:37 schreef huupia34 het volgende:
Een opmerking voor de moderator.
Door zulke smily's krijg je het geval dat de 2 kampen lijnrecht tegenover elkaar komen te staan. Misschien kun je daar een opmerking over plaatsen zodat we gewoon inhoudelijk over gebeurtenissen kunnen discusseren en we niet in een discussie waar alleen one liners komen met kort door de bocht conclusies vergezeld met dergelijke smiley's?
geen
pi_36490903
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 12:57 schreef Drugshond het volgende:
Over de afkomst van de kapers kun je nog behoorlijk discussieren.
Zoals?
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 13:15 schreef huupia34 het volgende:
zoals: op de film van de gebr. nouzet zijn de "puffs" te zien bij het instorten van wtc 7, dezelfde puffs die je ziet bij een controlled demolition, ook zie je die puffs bij wtc 1 en 2 in de docu loose change 2

toevallig zat in van de week het programma blaster op ngc of discovery te kijken wat gaat over controlled demolitions, en ja hoor dezelfde puffs zie je daar
Bij controlled demolitions zijn die puffs wel steeds te zien voordat (dat gedeelte van) het gebouw instort. Bij het WTC is de instorting altijd reeds in volle gang. Die explosies die deze veroorzaken (als ze dat al zijn) zouden totaal overbodig zijn.

Het is imo trouwens vrij duidelijk dat die vermeende puffs bij wtc7 kapotgaande ramen zijn. De conspiracy-theory-filmpjes die de puffs in WTC7 zogezegd aantonen gebruiken steeds de sterk verkleinde (en dus vervormde) versie van die film van de Naudet broeders, bij de originele versie is het al een heel stuk minder duidelijk.
Maar dat is al ontelbare keren gepost.
  donderdag 30 maart 2006 @ 13:48:18 #23
89730 Drugshond
pi_36491007
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 13:41 schreef natte-flamoes het volgende:
Een opmerking voor de moderator.
Door zulke smily's krijg je het geval dat de 2 kampen lijnrecht tegenover elkaar komen te staan. Misschien kun je daar een opmerking over plaatsen zodat we gewoon inhoudelijk over gebeurtenissen kunnen discusseren en we niet in een discussie waar alleen one liners komen met kort door de bocht conclusies vergezeld met dergelijke smiley's?
Goed ik ga niet op elke slak zout leggen, maar ik ben het wel met je stelling eens. Probeer de nuance en/of de diepte van de discussie op te zoeken.
pi_36491070
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 13:37 schreef huupia34 het volgende:

[..]

hoe groot is dat gat in de bijlmer dan? bovendien is daar het vliegtuig volgens mij er schuin bovenop gevlogen.

bij het pentagon is het " vliegtuig" door de muur naar binnen gevlogen zonder afdrukken op de muur te maken waar de vleugels en de motoren moeten zitten.
Precies. Dat schuin in vliegen maakt wel degelijk verschil en ik ben dan ook blij dat je daar in je post nadruk op legt. Ga maar na. Wanneer een vliegtuig met een enorme vaart recht op een muur vliegt, dan zal de schade in zekere mate beperkt blijven tot de afmetingen van de romp. Wanneer een vlievgtuig schuin op een gebouw klapt dan bestrijkt het vliegtuig een veel groter gebied, schade aan het gebouw zal dus groter zijn. Het zelfde zie je bij de wtc gebouwen.

Het is natuurlijk moeilijk, maar stel als jij deze foto had gezien zonder dat je wist wat er had plaatsgevonden, had je dan gedacht dat hier een enorm passagiersvliegtuig ingevlogen was?

geen
  donderdag 30 maart 2006 @ 13:51:00 #25
89730 Drugshond
pi_36491095
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 13:44 schreef gorgg het volgende:

[..]

Zoals?
[..]

Bij controlled demolitions zijn die puffs wel steeds te zien voordat (dat gedeelte van) het gebouw instort. Bij het WTC is de instorting altijd reeds in volle gang. Die explosies die deze veroorzaken (als ze dat al zijn) zouden totaal overbodig zijn.

Het is imo trouwens vrij duidelijk dat die vermeende puffs bij wtc7 kapotgaande ramen zijn. De conspiracy-theory-filmpjes die de puffs in WTC7 zogezegd aantonen gebruiken steeds de sterk verkleinde (en dus vervormde) versie van die film van de Naudet broeders, bij de originele versie is het al een heel stuk minder duidelijk.
Maar dat is al ontelbare keren gepost.
In de officiele versie "Why the towers fell (2002)" komt iets soortgelijks aan bod.
1 toren zakte eerst aan de buitenkant in.
1 toren zakte eerst aan de binnenkant in. <- Dit geeft optisch een vertekend beeld omdat je overal al pufjes gaat zien terwijl de toren nog schijnbaar nog fier overeind staat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')