abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37692686
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 15:33 schreef roze-meisje het volgende:

[..]

je snapt 't niet
oh sorry dan, kun je het nog een keer uitleggen dan.

ben je bang dat je ouders je niet zullen accepteren omdat ze homosex vies vinden?
pi_37692956
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 15:00 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

nou ik ken ze niet hoor

ik snap niet dat mensen aan anonieme sex doen.. bah.. zo mensonterend

ik zou me er heel vies van/bij voelen
Maar jouw gevoel is toch niet maatgevend? Jij hoeft het ook niet te doen maar als andere mensen het wel prettig vinden?

Ik vind anonieme sex wel een slimme uitvinding en zeker de homosauna vind ik een prima instelling. Het is heel duidelijk waar iedereen voor komt, de ongeschreven regels zijn algemeen bekend.
pi_37693669
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 16:34 schreef SCH het volgende:

[..]

Maar jouw gevoel is toch niet maatgevend? Jij hoeft het ook niet te doen maar als andere mensen het wel prettig vinden?

Ik vind anonieme sex wel een slimme uitvinding en zeker de homosauna vind ik een prima instelling. Het is heel duidelijk waar iedereen voor komt, de ongeschreven regels zijn algemeen bekend.
ik zeg toch ook nergens dat mijn gevoel maargevend is

ik wil alleen maar duidelijk maken dat er heel veel preutse homo's zijn , zoals ik

en dat alle homo-vrienden die ik heb, heel burgelijk getrouwd zijn of samenwonen en een monogame relatie hebben

veel mensen hebben het idee dat alle homo's er maar op los neuken.. en dat is niet zo

[ Bericht 23% gewijzigd door Jojo_ut_Grun op 09-05-2006 17:09:52 ]
pi_37694237
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 17:03 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
veel mensen hebben het idee dat alle homo's er maar op los neuken.. en dat is niet zo
Da's een waarheid als een
pi_37723846
quote:
ik wil alleen maar duidelijk maken dat er heel veel preutse homo's zijn , zoals ik
En jij komt dus ook uit Groningen?
* vanitasvanitatumetomniava maakt schaamteloos misbruik van dit topic
alias Capriccio Dieu Donné
  donderdag 11 mei 2006 @ 00:14:37 #156
117098 Hathor
Effe niet
pi_37725006
quote:
Op maandag 10 april 2006 12:17 schreef SCH het volgende:

[..]

Zurig met een zoete toets.
Niet om het een of ander hoor, maar mijn vriendin zegt dat dat helemaal afhangt van wat je recent hebt geconsumeerd. Als ik bijvoorbeeld flink bier heb zitten heisen, smaakt het nogal bitter, en heb ik bijvoorbeeld uit de chocoladetrommel lopen bietsen, smaakt het weer zoet.

Het juiste antwoord moet dus zijn "hangt van de situatie af". Als jouw ervaring "zurig met een zoete toets" is, eet diegene waarschijnlijk augurken met slagroom, en laten we effe eerlijk wezen...dat klinkt niet echt gezond.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_37725605
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 00:14 schreef Hathor het volgende:

[..]

Niet om het een of ander hoor, maar mijn vriendin zegt dat dat helemaal afhangt van wat je recent hebt geconsumeerd. Als ik bijvoorbeeld flink bier heb zitten heisen, smaakt het nogal bitter, en heb ik bijvoorbeeld uit de chocoladetrommel lopen bietsen, smaakt het weer zoet.

Het juiste antwoord moet dus zijn "hangt van de situatie af". Als jouw ervaring "zurig met een zoete toets" is, eet diegene waarschijnlijk augurken met slagroom, en laten we effe eerlijk wezen...dat klinkt niet echt gezond.
Misschien is zijn vriend wel zwanger
ijs_beer fan!
pi_37727657
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 00:38 schreef NanKing het volgende:

[..]

donderdag 11 mei 2006 @ 08:54:16 #159
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_37728191
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 00:38 schreef NanKing het volgende:

[..]

Deze is te mooi om te laten liggen. Lieve NanKing, kan het zijn dat je poes ook van de damesliefde is?

Nav je topic in F&F.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  donderdag 11 mei 2006 @ 15:10:45 #160
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_37737403
Hebben vrijwel alle homo's nou echt een vrouw als beste vriend(in)?
  donderdag 11 mei 2006 @ 15:11:07 #161
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_37737415
quote:

bummer
pi_37739573
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 08:54 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Deze is te mooi om te laten liggen. Lieve NanKing, kan het zijn dat je poes ook van de damesliefde is?

Nav je topic in F&F.
Lieve Hollander172,

Bedoel je mijn poes ( ) of poezen in het algemeen want ik zie niet zo goed wat mijn topic in F&F er mee te maken heeft (neem aan dat je dat hulp gevraagd enzo topic bedoelt).
Of bedoel je mijn hond (teefje) die op een van mijn katten (poes) rijdt als de poes krols is .
ijs_beer fan!
  donderdag 11 mei 2006 @ 20:09:34 #163
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_37745299
ach onze hond (teefje) rijdt op d'r mannelijke baasje
Ow en dat doet ze dag in dag uit
  donderdag 11 mei 2006 @ 20:16:23 #164
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_37745479
Hoi SCH en co,

Ben je als homo zijnde geen volledige man , denken jullie? (Of een lesbische geen volledige vrouw natuurlijk)

Groetjes,
Erik.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_37746266
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi SCH en co,

Ben je als homo zijnde geen volledige man , denken jullie? (Of een lesbische geen volledige vrouw natuurlijk)

Groetjes,
Erik.
Voel je jezelf zo? Is het je aangepraat? Er zijn idd mensen die zo denken maar het is bullshit .
ijs_beer fan!
  donderdag 11 mei 2006 @ 20:44:56 #166
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_37746336
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 20:42 schreef NanKing het volgende:

[..]

Voel je jezelf zo? Is het je aangepraat? Er zijn idd mensen die zo denken maar het is bullshit .
Ik voel mezelf niet direct zo, maar het was iets dat iemand in mijn vader zei. Hij was aan het uitleggen dat mijn zus samenwerkte met een homo tegen mijn oma, maar hij gebruikte niet dat woord maar zei "Ze werkt samen met een man, nou ja, niet een volledige..." of iets dergelijks.

Ik werd er op dat moment niet bepaald vrolijk van en het zette me aan het denken.
Hoogachtend,
Erik.
pi_37746380
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ik voel mezelf niet direct zo, maar het was iets dat iemand in mijn vader zei. Hij was aan het uitleggen dat mijn zus samenwerkte met een homo tegen mijn oma, maar hij gebruikte niet dat woord maar zei "Ze werkt samen met een man, nou ja, niet een volledige..." of iets dergelijks.

Ik werd er op dat moment niet bepaald vrolijk van en het zette me aan het denken.
Tot welke conclusie ben je tot nu toe gekomen?
ijs_beer fan!
  donderdag 11 mei 2006 @ 20:47:58 #168
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_37746417
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 20:46 schreef NanKing het volgende:

[..]

Tot welke conclusie ben je tot nu toe gekomen?
Ik vind het zelf onzin, maar het is wel stom als iemand zoals je vader er zo over lijkt te denken. En mijn oma wist na die omschrijving ookal meteen wat hij bedoelde.
Hoogachtend,
Erik.
pi_37746466
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ik vind het zelf onzin, maar het is wel stom als iemand zoals je vader er zo over lijkt te denken. En mijn oma wist na die omschrijving ookal meteen wat hij bedoelde.
Het is niet alleen stom maar ook pijnlijk/teleurstellend voor jou.
Jij bent toch pas uit de kast gekomen tov je ouders of verwar ik je nu met iemand anders?
ijs_beer fan!
  donderdag 11 mei 2006 @ 20:51:10 #170
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_37746508
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 20:49 schreef NanKing het volgende:

[..]

Het is niet alleen stom maar ook pijnlijk/teleurstellend voor jou.
Jij bent toch pas uit de kast gekomen tov je ouders of verwar ik je nu met iemand anders?
Nee, ik ben inderdaad een paar weekjes terug "uit de kast gekomen". Mijn gezin weet het dus, maar de rest van de familie nog niet.

Dat verklaart misschien ook de tonnen vragen die ik altijd had in dit topic .
Hoogachtend,
Erik.
pi_37746535
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 20:51 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Nee, ik ben inderdaad een paar weekjes terug "uit de kast gekomen". Mijn gezin weet het dus, maar de rest van de familie nog niet.

Dat verklaart misschien ook de tonnen vragen die ik altijd had in dit topic .
Dat vermoeden had ik al een hele tijd hoor .
ijs_beer fan!
  donderdag 11 mei 2006 @ 20:53:31 #172
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_37746578
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 20:51 schreef NanKing het volgende:

[..]

Dat vermoeden had ik al een hele tijd hoor .
Je was niet de enige.

Oh, nog een klein vraagje. Is het vreemd dat je een beetje beledigd bent als mensen zeggen dat ze het eigenlijk al vermoedden, op het moemnt dat je ze verteld dat je homo bent?

Want dat gevoel heb ik. Dan probeer je zo ged als het kan een bepaalde schijn op te houden, en dan nóg werd het al vermoed. Al die moeite, voor niks .
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 11 mei 2006 @ 20:54:56 #173
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_37746608
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Maar stel nou eens even dat het waar is. Zou het dan erg zijn? Want mensen die dat soort termen bezigen, zien "de man" meestal als een soort holemens, vol oerdriften, onbeschaafd, stomvervelend. Wil je dan een man zijn? Of liever iets verfijnder?

Geslacht is veel te hokje. Rolmodellen zuigen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_37746645
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Je was niet de enige.

Oh, nog een klein vraagje. Is het vreemd dat je een beetje beledigd bent als mensen zeggen dat ze het eigenlijk al vermoedden, op het moemnt dat je ze verteld dat je homo bent?

Want dat gevoel heb ik. Dan probeer je zo ged als het kan een bepaalde schijn op te houden, en dan nóg werd het al vermoed. Al die moeite, voor niks .
Hm nou beledigd is een groot woord vind ik. Maar ik begrijp wel een klein beetje wat je bedoelt.

Je kunt het ook omdraaien, de mensen die het waarschijnlijk van je vermoedden kende je beter als jij dacht, en luisterde/keken/observeerde je iets beter als dat je zelf in de gaten had. Eigenlijk bedoelen ze het helemaal niet verkeerd. En als mensen zeggen ' eigenlijk vermoedde ik het al' betekent dat ze het helemaal niet erg vinden, want toen ze hun vermoedens hadden gingen ze ook normaal met je om, dus dat zullen ze nu ook blijven doen.
ijs_beer fan!
  donderdag 11 mei 2006 @ 20:58:05 #175
71919 wonderer
pi_37746688
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Daardoor krijgen mensen waarschijnlijk het vermoeden. Door die schijn.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  donderdag 11 mei 2006 @ 20:58:24 #176
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_37746699
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 20:54 schreef wonderer het volgende:

[..]

Maar stel nou eens even dat het waar is. Zou het dan erg zijn? Want mensen die dat soort termen bezigen, zien "de man" meestal als een soort holemens, vol oerdriften, onbeschaafd, stomvervelend. Wil je dan een man zijn? Of liever iets verfijnder?

Nou, ik kan je vertellen dat mijn pa niet het typeje "oermens" is . Maar toen hij het zei voelde ik me "minderwaardig".

Niet dat ik zonodig een "oermens" tracht te zijn, hell no, maar een onvolledige man is gewoon niet prettig om te horen.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 11 mei 2006 @ 20:59:41 #177
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_37746724
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 20:56 schreef NanKing het volgende:

[..]

Hm nou beledigd is een groot woord vind ik. Maar ik begrijp wel een klein beetje wat je bedoelt.

Je kunt het ook omdraaien, de mensen die het waarschijnlijk van je vermoedden kende je beter als jij dacht, en luisterde/keken/observeerde je iets beter als dat je zelf in de gaten had. Eigenlijk bedoelen ze het helemaal niet verkeerd. En als mensen zeggen ' eigenlijk vermoedde ik het al' betekent dat ze het helemaal niet erg vinden, want toen ze hun vermoedens hadden gingen ze ook normaal met je om, dus dat zullen ze nu ook blijven doen.
Ja, beledigd is misschien niet helemaal de juiste woordkeuze, en ik kan er ook altidj wel om lachen. Maar je hebt wel gelijk. .
Hoogachtend,
Erik.
pi_37746775
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 20:54 schreef wonderer het volgende:

[..]

Hoe zou jij het persoonlijk willen zien? Hoe de mens tegen man/vrouw aankijkt bedoel ik.

deze vraag mag ieder ander ook beantwoorden btw
ijs_beer fan!
  donderdag 11 mei 2006 @ 21:06:19 #179
71919 wonderer
pi_37746915
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 21:01 schreef NanKing het volgende:

[..]

Hoe zou jij het persoonlijk willen zien? Hoe de mens tegen man/vrouw aankijkt bedoel ik.

deze vraag mag ieder ander ook beantwoorden btw
Als een mens. Ik wil niet verrast worden aangekeken als ik zeg dat ik in de IT werk, alleen maar omdat ik tieten heb, bijvoorbeeld. Mensen baseren te veel op die uiterlijke kenmerken. Als je een pik hebt, moet je achter de tieten aan en anders ben je geen volledige man. Daar word ik misselijk van.
pi_37747464
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi SCH en co,

Groetjes,
Erik.
Ik ben 1 bonk man, vraag maar aan PLAE@
pi_37747532
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 21:22 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik ben 1 bonk bonkje man, vraag maar aan PLAE@
ijs_beer fan!
pi_37747904
ik vind zelf dat een homo-man geen volledige man is

de kern van het man zijn is voor mij het hebben van sex met een vrouw

of is dat een rare gedachte?
pi_37748041
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 21:36 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
ik vind zelf dat een homo-man geen volledige man is

de kern van het man zijn is voor mij het hebben van sex met een vrouw

of is dat een rare gedachte?
Dus een homo man is een klein beetje vrouw omdat hij het met een man doet?
En de kern van een man is zijn seks leven?

Er zijn trouwens verschillende onderzoeken geweest dat homo mannen eigenlijk qua hormonale huishouding nog wel iets meer man zijn als een hetero man, het testostoron gehalte is bij homo mannen vaak hoger (dit hormoon wordt toch vaak als het mannelijkste gezien).
ijs_beer fan!
  donderdag 11 mei 2006 @ 21:42:46 #184
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_37748060
Ik vind het een vreemde gedachte, maar echt toelichten kan ik het niet. Ik vind niet dat seks de maatstaaf is van het geslacht. Meer de mentale instelling. Voel je je 'n man, dan ben je er één, voel je je een vrouw, dan ben je er één.

Maar ik hebw el weer een vraag aan jou, als een homo geen volledige man is, wat is het missende stukje dan? Zijn ze deels vrouw, volgens jou?
Hoogachtend,
Erik.
pi_37748265
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het een vreemde gedachte, maar echt toelichten kan ik het niet. Ik vind niet dat seks de maatstaaf is van het geslacht. Meer de mentale instelling. Voel je je 'n man, dan ben je er één, voel je je een vrouw, dan ben je er één.

Maar ik hebw el weer een vraag aan jou, als een homo geen volledige man is, wat is het missende stukje dan? Zijn ze deels vrouw, volgens jou?
homomannen zijn vaak toch wat vrouwelijker in het algemeen, veel uitzonderingen daargelaten

maar daar gaat het niet om

ik denk dan toch aan het idee van voortplanting en dat een man die sex heeft met een vrouw.. dat dat de kern is van het verschil man /vrouw

meer als een biologisch gegeven.. waarom er mannen en vrouwen zijn.. de voortplanting

ik ben zelf homo, maar vind mezelf geen echte man

dat gevoel zou ik wel hebben als ik een vriendin heb.. denk ik
pi_37748323
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 21:49 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

homomannen zijn vaak toch wat vrouwelijker in het algemeen, veel uitzonderingen daargelaten

maar daar gaat het niet om

ik denk dan toch aan het idee van voortplanting en dat een man die sex heeft met een vrouw.. dat dat de kern is van het verschil man /vrouw

meer als een biologisch gegeven.. waarom er mannen en vrouwen zijn.. de voortplanting

ik ben zelf homo, maar vind mezelf geen echte man

dat gevoel zou ik wel hebben als ik een vriendin heb.. denk ik
Accepteer jij jezelf wel dat je homo bent? Je spreekt over jezelf alsof je minderwaardig bent.
ijs_beer fan!
pi_37748368
nou,als ik het voor het kiezen had, zou ik liever hetero zijn

ik vind homo zijn niet iets om heel blij mee te zijn.. ik zie het zelf als handicap
pi_37748400
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 21:53 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
nou,als ik het voor het kiezen had, zou ik liever hetero zijn

ik vind homo zijn niet iets om heel blij mee te zijn.. ik zie het zelf als handicap
Je bent er vast achtergekomen dat er niets te kiezen valt.
Wat ervaar je als een handicap in je dagelijks leven?
ijs_beer fan!
pi_37748632
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 21:54 schreef NanKing het volgende:

[..]

Je bent er vast achtergekomen dat er niets te kiezen valt.
Wat ervaar je als een handicap in je dagelijks leven?
met alles

sociale status
buiten gesloten worden/het anders zijn
een baan vinden
mensen die geweldadig zijn naar homo's
het idee dat je als hetero wordt opgevoed en dan later als homo gaat leven.. heel tegenstrijdig.. geeft me ook vaak een gevoel van leegte/ rouw
het gevoel dat er is mis is

enz enz
  donderdag 11 mei 2006 @ 22:05:25 #190
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_37748750
Is het echt zo dat je als homo minder snel een baan krijgt ?
Hoogachtend,
Erik.
pi_37748754
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 22:01 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

met alles

sociale status
buiten gesloten worden/het anders zijn
een baan vinden
mensen die geweldadig zijn naar homo's
het idee dat je als hetero wordt opgevoed en dan later als homo gaat leven.. heel tegenstrijdig.. geeft me ook vaak een gevoel van leegte/ rouw
het gevoel dat er is mis is

enz enz
Sorry dat het misschien een beetje lullig overkomt, maar ik denk dat geen van deze dingen te maken hebben met jouw homo zijn (afgezien het geweld dan). Je bent wat je uitstraalt hoe je over jezelf denkt dat ben je.
Dus als jij al vind dat er iets mis is, je een leegte voelt, je sociaal niet geaccepteert voelt, geen baan kan vinden zachtjes gezegt jezelf een loser vindt, straal je dat uit en zul je nooit veranderen.

Ik kan begrijpen dat je problemen hebt met je geaardheid maar 9 vd 10 problemen zitten in je hoofd en niet in de realiteit.
Ik denk dat je misschien beter kunt kijken naar de essentie van je problemen en niet 1 ding eruit pikken en dat HET probleem maken, een geaardheid is een geaardheid het is niet je persoonlijkheid het is een onderdeel van je persoonlijkheid.
ijs_beer fan!
pi_37749133
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 22:05 schreef NanKing het volgende:

[..]

Sorry dat het misschien een beetje lullig overkomt, maar ik denk dat geen van deze dingen te maken hebben met jouw homo zijn (afgezien het geweld dan). Je bent wat je uitstraalt hoe je over jezelf denkt dat ben je.
Dus als jij al vind dat er iets mis is, je een leegte voelt, je sociaal niet geaccepteert voelt, geen baan kan vinden zachtjes gezegt jezelf een loser vindt, straal je dat uit en zul je nooit veranderen.

Ik kan begrijpen dat je problemen hebt met je geaardheid maar 9 vd 10 problemen zitten in je hoofd en niet in de realiteit.
Ik denk dat je misschien beter kunt kijken naar de essentie van je problemen en niet 1 ding eruit pikken en dat HET probleem maken, een geaardheid is een geaardheid het is niet je persoonlijkheid het is een onderdeel van je persoonlijkheid.
ik denk dat het voor iedereen weer anders is

ik heb wel werk.. maar heb ervaren dat je door sommige mensen altijd uitgekost zal worden

hoe goed je je werk ook doet

ik heb het ook vaak gehad dat men zei, je bent zo zacht, je bent net een homo enz

dus het anders zijn.. als man.. word vaak niet geaccepteerd.. vooral door vrouwen niet.. is mijn ervaring

je ziet er uit als een man.. maar je gedraagt je anders.. en dat vinden veel mensen moeilijk om mee om te gaan

maar goed, ik heb me geleerd aan te passen.. en probeer niet te veel mezelf te zijn op het werk

dat werkt wel goed

mensen zeggen nu.. ik heb er geen probleem mee dat jij homo bent.. jij doet tenminste normaal en je doet er niet moeilijk over

die mensen realiseren zich echter niet.. dat ik me speciaal voor hun.. aanpas en me niet al te nichterig probeer te gedragen
  donderdag 11 mei 2006 @ 22:36:52 #193
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_37749283
Niet dat je er iets aan hebt, maar die mensen op je werk zijn stom. Iedereen moet zichzelf en vrij kunnen zijn (met als enige grens het vrijzijn van de ander).
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 17:17:09 #194
71919 wonderer
pi_37766181
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 21:06 schreef wonderer het volgende:

[..]

Als een mens. Ik wil niet verrast worden aangekeken als ik zeg dat ik in de IT werk, alleen maar omdat ik tieten heb, bijvoorbeeld. Mensen baseren te veel op die uiterlijke kenmerken. Als je een pik hebt, moet je achter de tieten aan en anders ben je geen volledige man. Daar word ik misselijk van.
Ter illustratie: AR's eerste huisje[3] klussen met budgetaire hindernissen ;)
pi_37812595
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 22:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Is het echt zo dat je als homo minder snel een baan krijgt ?
Hangt van de sector af maar denk niet dat het echt speelt, het is geen criterium bij een sollicitatiegesprek. Denk wel dat sommige sectoren prettiger werkomgevingen zijn voor homo's.
pi_37812624
quote:
Op zondag 14 mei 2006 13:04 schreef SCH het volgende:

[..]

Hangt van de sector af maar denk niet dat het echt speelt, het is geen criterium bij een sollicitatiegesprek. Denk wel dat sommige sectoren prettiger werkomgevingen zijn voor homo's.
denk je nou echt dat ze niet doorhebben dat je homo bent tijdens een gespek ?
pi_37812659
quote:
Op zondag 14 mei 2006 13:05 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

Ja hoor, heb het zelf meerdere malen meegemaakt. Als het om mezelf gaat en ook om anderen.
Een collega van een andere omroep die ik al een jaar gemiddeld 4 dagen in de week spreek, kwam er een paar weken geleden pas achter dat ik homo ben.
  zondag 14 mei 2006 @ 15:12:53 #198
97069 NanKing
Builak!
pi_37815541
quote:
Op zondag 14 mei 2006 13:05 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

Stel ze hebben het wel door tijdens dat gesprek en je wordt afgewezen gooi je het dan meteen op homofobie of ga je ook kijken wat misschien een andere rede is waarom je word afgewezen?

Heb je het daadwerkelijk weleens mee gemaakt (niet via via gehoord) dat je er door werd afgewezen? En dat het ook 100 % duidelijk was dat je daarom werd afgewezen.
ijs_beer fan!
pi_37824218
quote:
Op zondag 14 mei 2006 15:12 schreef NanKing het volgende:

[..]

Stel ze hebben het wel door tijdens dat gesprek en je wordt afgewezen gooi je het dan meteen op homofobie of ga je ook kijken wat misschien een andere rede is waarom je word afgewezen?

Heb je het daadwerkelijk weleens mee gemaakt (niet via via gehoord) dat je er door werd afgewezen? En dat het ook 100 % duidelijk was dat je daarom werd afgewezen.
nou , wel twee keer een proeftijd niet gehaald omdat een collega waar ik mee samen moest werken een bloedhekel aan homo;s had. Letterlijk kreeg ik te horen dat ik walgelijk was. En ook een keer dat ik te zacht was. Nou dan weet ik wel hoe laat het is.

Jij kunt het willen ontkennen of niet, maar er is disciminatie.

Als jij er nog nooit mee te maken hebt gehad. leuk voor je. Maar ik heb er wel regelmatig mee te maken gehad.
  zondag 14 mei 2006 @ 20:16:17 #200
97069 NanKing
Builak!
pi_37824431
quote:
Op zondag 14 mei 2006 20:08 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

nou , wel twee keer een proeftijd niet gehaald omdat een collega waar ik mee samen moest werken een bloedhekel aan homo;s had. Letterlijk kreeg ik te horen dat ik walgelijk was. En ook een keer dat ik te zacht was. Nou dan weet ik wel hoe laat het is.

Jij kunt het willen ontkennen of niet, maar er is disciminatie.

Als jij er nog nooit mee te maken hebt gehad. leuk voor je. Maar ik heb er wel regelmatig mee te maken gehad.
Ben je daarmee niet naar je leidinggevende gestapt?

En dat je te zacht bent heeft niet direct met je homo zijn te maken maar met je karakter.

Ik heb er idd niet direct mee te maken gehad maar ik ben er 100% van overtuigd dat, dat komt door mijn houding. Jij staat zo negatief tov jezelf en je geaardheid dat je het bijna over jezelf heen roept en als het dan gebeurt krijg je een 'zie je wel 'reactie.
Misschien zijn er bij mij ook wel mensen geweest die mij niet mochten omdat ik lesbisch ben maar ik heb er nooit langer dan 5 minuten bij stil gestaan dat, dat het probleem zou kunnen zijn. Want als iemand mij niet mag om mijn geaardheid is het hun tekortkoming niet het mijne.

Als jij wordt gediscrimineerd kun je 2 dingen doen, of je legt jezelf er bij neer en gaat je nog ongemakkelijker voelen met je geaardheid of je gaat er gewoon tegen in, je legt uit dat je niet walgelijk bent, je verteld hoe het zit etc, al moet je het 100 keer vertellen tegen 100 verschillende mensen en al zijn er maar 10 die het daarna wel begrijpen.
Homofobie = Xenofobie

excuses als ik tegen het zere been aan schop
ijs_beer fan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')