Nee, ik merk dat ik mezelf wil "verdedigen" van "ja maar ik ben hetero hoor!"... Ik doe het niet, maar het valt me nogal van mezelf tegenquote:Op maandag 24 april 2006 17:57 schreef NanKing het volgende:
[..]
Lach je die mensen niet heel erg uit dan? Dat ze zo opgesloten zitten in hun eigen vooroordelen.
Wat houdt je tegen om dat wel te zeggen? Ik vind nogal lomp van mensen dat ze gelijk allerlei oordelen over jou klaar hebben die nergens op gebaseerd zijnquote:Op maandag 24 april 2006 18:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, ik merk dat ik mezelf wil "verdedigen" van "ja maar ik ben hetero hoor!"... Ik doe het niet, maar het valt me nogal van mezelf tegen
ik heb mezelf volledig geaccepteerd dus ik zou niet liever hetero zijn. Of ik er blij mee ben vind ik een beetje rare vraag omdat ik ten eerste geen andere keus heb en ten tweede is mij lesbisch zijn een onderdeel van mij niet hele persoonlijkheid.quote:Op maandag 24 april 2006 18:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Een vriend van mij die zei laatst dat hij eigenlijk liever hetero was geweest, hoe kijken jullie tegen zoiets aan? Zijn jullie blij met jullie geaardheid?
Omdat ik niet beledigd ben als iemand me voor lesbisch aanziet, en het er verder niet toe doet of ze dat van me denken of niet. De enige voor wie mijn seksualiteit belangrijk is, is mijn echtgenoot.quote:Op maandag 24 april 2006 19:54 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen om dat wel te zeggen? Ik vind nogal lomp van mensen dat ze gelijk allerlei oordelen over jou klaar hebben die nergens op gebaseerd zijn.
Dit is dus wel iets waar ik me ontzettend druk om kan makendit soort vooroordelen.
Ok ik snap 'm helemaalquote:Op maandag 24 april 2006 21:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat ik niet beledigd ben als iemand me voor lesbisch aanziet, en het er verder niet toe doet of ze dat van me denken of niet. De enige voor wie mijn seksualiteit belangrijk is, is mijn echtgenoot.
Het ergert me vooral omdat ik die "maar ik ben 200% hetero hoor!" onder veel posts nogal irritant vind, en dan blijk ik die neiging zelf ook te hebben, snap je?
Het is wel erg triest hoeveel mensen over je persoonlijkheid denken te kunnen opmaken door je uiterlijk te beoordelen.
Welkom terug SCHomoquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:23 schreef SCH het volgende:
Ik ben er weer - er was een aanslag gepleegd op mijn computer, vast door homofoben
Vandaag alles teruglezen en beantwoorden
Voor veel mensen is anale seks wel fijn.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:04 schreef littledrummergirl het volgende:
ik vraag me nu echt al een tijdje af, anale sex is toch alles behalve prettig ( tenminste bij mij voelt het uitermate vervelend) en er zijn ongetwijfeld nog meer mensen die er niet van houden.
Er zijn ook ontzettend veel homo's die niet aan anale seks doen.quote:Zijn er ook homo's die er niet van houden of doen die het meer bij gebrek aan andere opties?
Bij uitzondering nog eenmaal de anale kwestie die blijkbaar zo tot de verbeelding spreekt.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:04 schreef littledrummergirl het volgende:
Zijn er ook homo's die er niet van houden of doen die het meer bij gebrek aan andere opties?
Beste Tha_Erik,quote:Op maandag 24 april 2006 18:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Een vriend van mij die zei laatst dat hij eigenlijk liever hetero was geweest, hoe kijken jullie tegen zoiets aan? Zijn jullie blij met jullie geaardheid?
hetereauquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:57 schreef exterona het volgende:
Heaumauxs
Beste jojo,quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:24 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
@ SCH, vraag je je wel eens af , waarom je bent zoals je bent(homosexueel)
en zo ja.. wat is je vermoeden?
denk jij dat het vooral aangeboren is, of denk jij dat er meer omgevingsfactoren een rol spelen. Bv de verhouding met de ouders?
Vind jij het belangrijk om de oorzaak te weten?
Ja, 'tuurlijk. Ik heb enkele vermoedens; complicaties bij de geboorte, en mijn moeder was vrij oud toen ze mij kreeg (34).quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:24 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
@ SCH, vraag je je wel eens af , waarom je bent zoals je bent(homosexueel)
en zo ja.. wat is je vermoeden?
Dat was van korte duurquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:23 schreef SCH het volgende:
Ik ben er weer - er was een aanslag gepleegd op mijn computer, vast door homofoben
Zorg nu maar eerst dat je ban opgeheven wordt.quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:23 schreef SCH het volgende:
Dat bedoelde ikquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:37 schreef cheqy het volgende:
[..]
Zorg nu maar eerst dat je ban opgeheven word.![]()
Banmeldtopic #16, Mailen voor een unban naar forum@fok.nl
Ow sorry, had ik niet eens door.quote:
Gelukkig is vani-met-de-lange-naam er nog om vragen te beantwoordenquote:
Nooitquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:57 schreef aaipod het volgende:
Zou je Buck Angel neucke? (ff googlen)
Word je daar homo van of trekken homo's in de dop gewoon meer naar hun moeder toe?quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:54 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
En ja, ook ik was/ben een moederskindje
Ik denk niet dat je daar homo van wordt. Veel homo's hebben gewoon een bepaald charisma die moedergevoelens opwekt.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Word je daar homo van of trekken homo's in de dop gewoon meer naar hun moeder toe?
Dat laatste denk ik, als ik zo om me heen kijk. Homo word je niet, dat ben je.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Word je daar homo van of trekken homo's in de dop gewoon meer naar hun moeder toe?
Ja, denk het wel. Toevallig hebben we er morgen een aardige reportage over in onze uitzending. www.ncrv.nl/1opdemiddag - internet speelt daar een belangrijke rol waardoor vooral ook de leeftijd van de coming out erg is gedaald.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Was het 20 jaar geleden (of wanneer je "uit de kast kwam") heel anders om eruit te komen, dan nu, dnek je?
Welkom terug![]()
Lijkt me wel. Het lijkt me behoorlijk vervelend als je iets wat een essentieel onderdeel van je persoonlijkheid verborgen moet/wil houden. Toch?quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:44 schreef roze-meisje het volgende:
is het normaal dat je je klote voelt als je nog in de kast zit?![]()
Ja - vertel.quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:44 schreef roze-meisje het volgende:
Mag ik ook antwoorden?quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:44 schreef roze-meisje het volgende:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik, als ik zo om me heen kijk. Homo word je niet, dat ben je.
Bij vrouwen komt dat ook redelijk vaak voor.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:33 schreef wonderer het volgende:
Vraagje voor NanKing: grote leeftijdsverschillen zijn redelijk vaak voorkomend in mannelijke homostellen (tenminste, zo lijkt het), maar hoe zit dat tussen vrouwen?
Het is normaal dat je, je klote voelt als je nog in de kast zit, omdat je een stukje van je zelf ontkent t.o.v. de buitenwereld.quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:44 schreef roze-meisje het volgende:
Is dat zo? Dat is me nooit zo opgevallen eigenlijk.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:33 schreef wonderer het volgende:
Vraagje voor NanKing: grote leeftijdsverschillen zijn redelijk vaak voorkomend in mannelijke homostellen (tenminste, zo lijkt het), maar hoe zit dat tussen vrouwen?
Beste MrDrako,quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:10 schreef MrDrako het volgende:
Waarom moeten een groep homo's (ik zeg dus niet alle) langs die snelwegen en natuurparken gebruiken als neukplek, ik vind al die condooms die daar rondslingeren nogal smerig,
je zou je hond er maar uitlaten en dat beest pakt zo'n ding
(overigens niks tegen "normale" homo's)
dat zijn van die getrouwde hetero's, met vrouw en kindquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:10 schreef MrDrako het volgende:
Waarom moeten een groep homo's (ik zeg dus niet alle) langs die snelwegen en natuurparken gebruiken als neukplek, ik vind al die condooms die daar rondslingeren nogal smerig,
je zou je hond er maar uitlaten en dat beest pakt zo'n ding
(overigens niks tegen "normale" homo's)
Dat is niet helemaal waar hoor. Er komen genoeg 'gewone homo's' net als in de homosauana's. Maar je hebt gelijk, voor getrouwde hetero's is het wel een gemakkelijke manier.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:27 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
dat zijn van die getrouwde hetero's, met vrouw en kind
die af en toe even bijneuken zeg maar... heeft niets met normale homo's te maken
![]()
nou ik ken ze niet hoorquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar hoor. Er komen genoeg 'gewone homo's' net als in de homosauana's. Maar je hebt gelijk, voor getrouwde hetero's is het wel een gemakkelijke manier.
nou mijn ouders, vooral m'n moeder houdt niet zo van homo's/lesbiennes, ze vindt ze viesquote:Op dinsdag 9 mei 2006 06:59 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het is normaal dat je, je klote voelt als je nog in de kast zit, omdat je een stukje van je zelf ontkent t.o.v. de buitenwereld.
Mag ik vragen waarom je nog in de kast zit? Ben je bang voor je ouders, je omgeving, jezelf?
tis toch heel normaal dat heteros, homosex vies vindenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:15 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
nou mijn ouders, vooral m'n moeder houdt niet zo van homo's/lesbiennes, ze vindt ze vies![]()
wil niet dat ze me vies/raar vinden
ook een vriendin van mij heeft al vaak gezegt dat ze 't vies vind als ze 2 mannen/vrouwen ziet zoenen en dergelijke opmerkingen![]()
maar er zijn ook mensen die al impliciet hebben laten merken dat ze 't niet erg vinden dat ik 't ben![]()
![]()
je snapt 't nietquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:26 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
tis toch heel normaal dat heteros, homosex vies vinden
daar ben je hetero voor...
meeste homo's vinden hetero sex vies
daar ligt volgens mij niet het probleem
iemand hoeft homo sex toch niet lekker te vinden, om op een normale wijze met homo's om te kunnen gaan
ik houd niet van spruitjes, maar heb genoeg vrienden die dat heel lekker vinden hoor.
Kennen je ouders wel homo's/lesbo's? Want het lijkt me een beetje een geval van "wat de boer niet kent dat vreet hij niet", dus onbekend=vies. Maar om eerlijk te zijn denk ik dat je ouders toch wel van je houden. Ik heb natuurlijk geen idee in wat voor cultuur of omgeving je woont, misschien zijn ze sterk gelovig, maar het moet wel erg bont worden willen je ouders je niet meer accepteren.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:15 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
nou mijn ouders, vooral m'n moeder houdt niet zo van homo's/lesbiennes, ze vindt ze vies![]()
wil niet dat ze me vies/raar vinden
ook een vriendin van mij heeft al vaak gezegt dat ze 't vies vind als ze 2 mannen/vrouwen ziet zoenen en dergelijke opmerkingen![]()
maar er zijn ook mensen die al impliciet hebben laten merken dat ze 't niet erg vinden dat ik 't ben![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |