Soul Position is ook tof zeg.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:21 schreef Mar10Segovia het volgende:
Tering, wat wordt dat album inderdaad snel vervelend zeg. Nee, geef mij Between A Rock And A Hard Place maar![]()
Nee, me not. Al had ik ze wel ff 'the def fresh crew' willen doenquote:Gaan er trouwens nog mensen naar Biz Markie & Roxanne Shanté maandag in de Melkweg? Cos?
quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:21 schreef Mar10Segovia het volgende:
geef mij Between A Rock And A Hard Place maar![]()
Nja, het heeft zijn voordelen natuurlijk, relax (alhoewelquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:44 schreef cosmick het volgende:
[..]
Lullig als er altijd zo weinig mensen op komen dagen... Delic schijnt live nog wel aardig zijn ding te kunnen doen hè? 5 Mei staan ze, uiteraard, hier ook in Zwolle. Wil ik zeker wel ff zien.
7L and Esoteric, is ook een vét duo.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:44 schreef Quannum het volgende:
[..]
Nja, het heeft zijn voordelen natuurlijk, relax (alhoewel) én dicht bij het podium staan is eens wat anders. Maar ik had toch een grotere opkomst verwacht (en gehoopt). En een merchandisestand miste ik ook wel.
Ben nu de laatste van Esoteric (Too Much Posse) aan het beluisteren. Vooral de tracks met Mr. Lif, Jedi Mind Tricks, J-Live en DJ Vadim zijn.
[afbeelding]
DOPE!quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:26 schreef cosmick het volgende:
Damn, uit de oude doos. > Jazzy Jeff, Steady B, Skinny Boys, BDP en Schoolly D..
Vriend van me heeft hem ook, idd een heerlijke plaat.quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:00 schreef Mar10Segovia het volgende:
Arts The Beatdoctor - Fragments
Heerlijke plaat, een absolute aanrader ondanks dat er slechts 5 nummers op staan.
Mijn exemplaar is inmiddels onderweg
Op te halen bij Jim thuis
Welke datum en uiteraard wa kos da?quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:21 schreef Mar10Segovia het volgende:
Tering, wat wordt dat album inderdaad snel vervelend zeg. Nee, geef mij Between A Rock And A Hard Place maar![]()
Gaan er trouwens nog mensen naar Biz Markie & Roxanne Shanté maandag in de Melkweg? Cos?
Aanstaande maandag, de 24e.quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:16 schreef Mr.Tear het volgende:
[..]
Welke datum en uiteraard wa kos da?
Damn zeer dopequote:Op zaterdag 22 april 2006 01:26 schreef cosmick het volgende:
Damn, uit de oude doos. > Jazzy Jeff, Steady B, Skinny Boys, BDP en Schoolly D..
nederlanders?quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:00 schreef Mar10Segovia het volgende:
Arts The Beatdoctor - Fragments
Ga dan misschien naar Tivoli, ook relaxte shit.quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:57 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Aanstaande maandag, de 24e.
En het kost een dikke 20 euro geloof ik.
En, het begint ook nog eens vrij laat.
Goed geregeld ja
Snippets doen we niet aanquote:Op zondag 23 april 2006 13:45 schreef rotskibo het volgende:
Hier staan snippets: http://www.ml75.nl/?page=4&id=3562
Neuh, die gasten zijn niet meer zo goed bezig vind ik. Camp Lo laat ik ook schieten denk ik.quote:Op zondag 23 april 2006 23:54 schreef Mr.Tear het volgende:
[..]
Ga dan misschien naar Tivoli, ook relaxte shit.
Boemkltasch presents Bootcamp Clik met Blackmoon, Smiff -N- Wessun, Heltah Skeltah en DJ Logic voor 14,- pleuros![]()
![]()
Klinkt ook erg gunstig, moet ik zeggen![]()
t was ook uitverkocht had ik gehoord. heb al begrepen dat ze op lowlands komen, zal ze daar wel checkenquote:Op maandag 24 april 2006 00:26 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Neuh, die gasten zijn niet meer zo goed bezig vind ik. Camp Lo laat ik ook schieten denk ik.
Naar Ugly Duckling ga ik wel.
Overigens was Pete Philly & Perquisite samen met de New Generation Big Band vanavond in Tivoli echt super gaaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |