Lijkt me wel grappig ja. Maar hoever mag je gaan? Mag je ook bijvoorbeeld mensen 's nachts om het uur wakker maken? Dan weet je zeker dat iedereen na een weekje weg is.quote:Op maandag 10 april 2006 14:13 schreef devv05 het volgende:
Dat treiterprogramma lijkt me koelStelletje jankerds
Of iemand dodschoppen, ik bedoel waar houdt het opquote:Op maandag 10 april 2006 14:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lijkt me wel grappig ja. Maar hoever mag je gaan? Mag je ook bijvoorbeeld mensen 's nachts om het uur wakker maken? Dan weet je zeker dat iedereen na een weekje weg is.
Expeditie Robinson is geweldigquote:Op maandag 10 april 2006 14:13 schreef devv05 het volgende:
En Expeditie Robinson is ook cool. De wedstrijden echter
Mwah ze moeten wel regels opstellen natuurlijk, en wetten overtreden lijkt me ook een beetje ver gaanquote:Op maandag 10 april 2006 14:17 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Of iemand dodschoppen, ik bedoel waar houdt het op![]()
Dit is toch heel wat anders dan BB.quote:Op maandag 10 april 2006 13:18 schreef Herald het volgende:
[..]
Dat reality programma's als Big brother en Expeditie Robinson ontzettend schadelijk zouden zijn voor deelnemers. Psychische stoornissen en zelfmoordneigingen zouden ze krijgen. Dus achteraf valt het altijd wel mee. Net als jij Adolf Hitler wel mee vindt vallen dus, 6 miljoen is niet genoeg voor je?
voor de duidelijkheid, we hebben het dus hierover -> Gouden Kooiquote:Op maandag 10 april 2006 14:13 schreef devv05 het volgende:
quote:Het concept, waarvan deze krant een kopie in handen heeft, is gebaseerd op hebzucht en pesten. Het vraagt van kandidaten een jarenlange complete breuk met gezin en sociaal leven en het door psychologische oorlogsvoering wegjennen van negen collega-kandidaten uit een villa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |