quote:Op maandag 10 april 2006 10:17 schreef Gebs het volgende:
Maar idd ik vind dat treiter BB wel een ziek idee![]()
dat zeiden ze over 'gewone' BB 7 jaar geleden ookquote:Op maandag 10 april 2006 10:17 schreef Gebs het volgende:
Maar idd ik vind dat treiter BB wel een ziek idee![]()
Dan zet ik het klokje op mijn PC ff terug!quote:
Dat zeiden ze over Adolf Hitler ook, dus wat wil je er mee zeggen?quote:Op maandag 10 april 2006 10:21 schreef Herald het volgende:
[..]
dat zeiden ze over 'gewone' BB 7 jaar geleden ook
Halpaquote:Op maandag 10 april 2006 10:30 schreef Gitanki het volgende:
![]()
![]()
Bralpa
Knalpa
Kwalpa
Zalfpa
Stalpa
Tapla
Paalpa
Talparia
Talparanoia
Talpaniek
Talpamper
Talpenis
Talparijs
Afvalpa
![]()
![]()
dat is het toch ook?quote:Op maandag 10 april 2006 10:40 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee man, ze vinden dit gewoon een goed topic
Je vergeet een rijtjequote:Op maandag 10 april 2006 10:41 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
dat is het toch ook?
T A L P A
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ach, kuttaplaquote:
Da's een soort poeder om j koffie romiger te maken en een diersoort die in de uithoeken van oost-polenesië leeft.quote:
Talpa is een tv zender die niemand zou missen als het opeens niet meer zou bestaanquote:
Dat mag jij vinden, maar daar denkt schijnbaar niet iedereen zo over!!!quote:Op maandag 10 april 2006 10:44 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Talpa is een tv zender die niemand zou missen als het opeens niet meer zou bestaan![]()
Mja ik kijk er toch echt wel een aantal programma's...quote:Op maandag 10 april 2006 10:44 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Talpa is een tv zender die niemand zou missen als het opeens niet meer zou bestaan![]()
Jij en nog 2000 anderen.quote:Op maandag 10 april 2006 10:47 schreef Ohn0 het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, maar daar denkt schijnbaar niet iedereen zo over!!!
*mij kijkt alleen nog maar Talpa*
behalve dan alle 'sterren' zelf die voor veel geld naar die zender zijn verhuisd en dan met hangende pootjes terug zouden moetenquote:Op maandag 10 april 2006 10:44 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Talpa is een tv zender die niemand zou missen als het opeens niet meer zou bestaan
Maar jij hebt dan ook geen vrienden!quote:Op maandag 10 april 2006 10:47 schreef Ohn0 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 april 2006 10:52 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook geen vrienden!
FACE IT DUDE.quote:Op maandag 10 april 2006 10:16 schreef PLAE@ het volgende:
Ik dacht ik doe even met de hype mee
stelletje meelopers( JULLIE JA IEDEREEN DIE MAAR WAT LOOS OP TALPA EN DE MOL LOOPT TE KOTSEN
)
Cartoon Network bestaat nog steeds hoorquote:Op maandag 10 april 2006 11:20 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
FACE IT DUDE.
Talpa SUCKS!De meest idiote kutzender ooit.
Cartoon Network was beter.
Heb jij wel een leven??quote:Op maandag 10 april 2006 10:47 schreef Ohn0 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 april 2006 12:49 schreef BdR het volgende:
Talpa koopt alleen andere programma's op..
[afbeelding]
Dat reality programma's als Big brother en Expeditie Robinson ontzettend schadelijk zouden zijn voor deelnemers. Psychische stoornissen en zelfmoordneigingen zouden ze krijgen. Dus achteraf valt het altijd wel mee. Net als jij Adolf Hitler wel mee vindt vallen dus, 6 miljoen is niet genoeg voor je?quote:Op maandag 10 april 2006 10:31 schreef MrBean het volgende:
Dat zeiden ze over Adolf Hitler ook, dus wat wil je er mee zeggen?
Lijkt me wel grappig ja. Maar hoever mag je gaan? Mag je ook bijvoorbeeld mensen 's nachts om het uur wakker maken? Dan weet je zeker dat iedereen na een weekje weg is.quote:Op maandag 10 april 2006 14:13 schreef devv05 het volgende:
Dat treiterprogramma lijkt me koelStelletje jankerds
Of iemand dodschoppen, ik bedoel waar houdt het opquote:Op maandag 10 april 2006 14:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lijkt me wel grappig ja. Maar hoever mag je gaan? Mag je ook bijvoorbeeld mensen 's nachts om het uur wakker maken? Dan weet je zeker dat iedereen na een weekje weg is.
Expeditie Robinson is geweldigquote:Op maandag 10 april 2006 14:13 schreef devv05 het volgende:
En Expeditie Robinson is ook cool. De wedstrijden echter
Mwah ze moeten wel regels opstellen natuurlijk, en wetten overtreden lijkt me ook een beetje ver gaanquote:Op maandag 10 april 2006 14:17 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Of iemand dodschoppen, ik bedoel waar houdt het op![]()
Dit is toch heel wat anders dan BB.quote:Op maandag 10 april 2006 13:18 schreef Herald het volgende:
[..]
Dat reality programma's als Big brother en Expeditie Robinson ontzettend schadelijk zouden zijn voor deelnemers. Psychische stoornissen en zelfmoordneigingen zouden ze krijgen. Dus achteraf valt het altijd wel mee. Net als jij Adolf Hitler wel mee vindt vallen dus, 6 miljoen is niet genoeg voor je?
voor de duidelijkheid, we hebben het dus hierover -> Gouden Kooiquote:Op maandag 10 april 2006 14:13 schreef devv05 het volgende:
quote:Het concept, waarvan deze krant een kopie in handen heeft, is gebaseerd op hebzucht en pesten. Het vraagt van kandidaten een jarenlange complete breuk met gezin en sociaal leven en het door psychologische oorlogsvoering wegjennen van negen collega-kandidaten uit een villa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |