JEEEEEUUUUH LEKKERquote:Op maandag 10 april 2006 04:04 schreef Litso het volgende:
Ik ben nog niet zo snel met mijn nieuwe laptop
ik ben dribz0rs nietquote:Op maandag 10 april 2006 04:06 schreef Litso het volgende:
Ga slapen dribbel.
2 nachten doorhalen en overdag slapen is neit goed voor je ritmequote:Op maandag 10 april 2006 04:06 schreef Litso het volgende:
Ga slapen dribbel.
Hmm. Was je er vrijdag?quote:Op maandag 10 april 2006 04:07 schreef Bitchx3 het volgende:
[..]
ik ben dribz0rs niet
ik ben veel toffer
Lieve Tha_pimpingquote:Op maandag 10 april 2006 04:07 schreef Litso het volgende:
T_T? Linkjes?
wie is een hele sneue gast ?quote:Op maandag 10 april 2006 04:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Lieve Tha_pimping
Sneue, héle sneue gast.
Zó lang duurde het toch niet?quote:Op maandag 10 april 2006 04:11 schreef Janetje het volgende:
Was al aan het wachten op een nieuwe..
quote:Op maandag 10 april 2006 04:11 schreef Janetje het volgende:
Was al aan het wachten op een nieuwe..
Drie keer is scheepsrecht.quote:
Geef het maar op _o-quote:Op maandag 10 april 2006 04:12 schreef Litso het volgende:
[..]
Drie keer is scheepsrecht.
Dan denk ik toch paulus. Anders geef ik het op.
Wacht, daar beschrijf ik 9 van de 10 mannelijke Fokkers mee.quote:Op maandag 10 april 2006 04:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat pubertje dat op elke stel schaamlippen reageert.
En de rest is homo.quote:Op maandag 10 april 2006 04:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wacht, daar beschrijf ik 9 van de 10 mannelijke Fokkers mee.
Ha.. I know who you are...quote:
Kijk eens in mijn fobo je bedoelt 15 out of 16quote:Op maandag 10 april 2006 04:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 april 2006 04:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is het niet die ratelsletje?quote:
Duh, maar van wie.quote:Op maandag 10 april 2006 04:14 schreef Tao. het volgende:
Arg neen.
Geen discussie van 5 pagina's over het wel of niet kloon zijn van dat bihatch gedoe.
Het is gewoon een kloon, punt.
Natuurlijk is dat een kloon.quote:Op maandag 10 april 2006 04:14 schreef Tao. het volgende:
Arg neen.
Geen discussie van 5 pagina's over het wel of niet kloon zijn van dat bihatch gedoe.
Het is gewoon een kloon, punt.
BeF is altijd een goed topic.quote:
ik neuk wel meer lieverdquote:Op maandag 10 april 2006 04:16 schreef Litso het volgende:
[..]
BeF is altijd een goed topic.
Jammer dat die bitch hem verneukt.
Die zijn bij de geboorte al bedorven gekkiequote:Op maandag 10 april 2006 04:19 schreef Tao. het volgende:
[..]
ok. (K)anker in je denkbeeldige eierstokken achterlijke stinkhoer.
Prima, nu moeten ze alleen nog jouw lichaam verteren en dan is alles a-ok.quote:Op maandag 10 april 2006 04:19 schreef Bitchx3 het volgende:
[..]
Die zijn bij de geboorte al bedorven gekkie
Ff wat te drinken voor me inschenkenquote:Op maandag 10 april 2006 04:21 schreef Litso het volgende:
Goed. Ander onderwerp.
Waar is C_C eigenlijk heen?
Goed plan. Hoewel ik zelf meer voor gewone snackbar ben.quote:Op maandag 10 april 2006 04:21 schreef clumsy_clown het volgende:
En nu weer naar de orde van de dag.
Frituur.
OH, het lijkt me duidelijk dat op de meet Mac-voedsel genuttigd wordt.
Slaapt of bid tot mekka, wieso?quote:Op maandag 10 april 2006 04:21 schreef Litso het volgende:
Goed. Ander onderwerp.
Wees gerust, koene ridder, ik laat u en uw bos krullen niet zomaar in de steek!quote:Op maandag 10 april 2006 04:21 schreef Litso het volgende:
Goed. Ander onderwerp.
Koene ridder? Volgens mij verwar je me met een kloonquote:Op maandag 10 april 2006 04:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wees gerust, koene ridder, ik laat u en uw bos krullen niet zomaar in de steek!
Precies godverdomme!quote:Op maandag 10 april 2006 04:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Koene ridder? Volgens mij verwar je me met een kloon
Ridders kunnen best okay zijn.quote:Op maandag 10 april 2006 04:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja. Nee. Ik wou het gewoon over ridders hebben!
Hey, jouw homofiele gevoelens zijn ok hoor.quote:Op maandag 10 april 2006 04:24 schreef Sebasser het volgende:
Mag ik misschien vanavond/dezemiddag ook wat bitterballen meepikken of ben ik niet uitgenodigd?
hoiquote:Op maandag 10 april 2006 04:25 schreef Tao. het volgende:
[..]
Hey, jouw homofiele gevoelens zijn ok hoor.
We denken ruim al ben ik een homofoob.
Overigens heb ik 4 of 5 keer op de eerste pagina gepostquote:Op maandag 10 april 2006 04:24 schreef Litso het volgende:
[..]
Het viel me op dat C_C nog niet in dit topic had gepost.
Uit het koninkrijk hollandia..quote:
Ook bij 310 ppp hoorquote:Op maandag 10 april 2006 04:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Overigens heb ik 4 of 5 keer op de eerste pagina gepost.
bij 50 ppp dan
De trots loopt door rens' piemel.quote:Op maandag 10 april 2006 04:27 schreef Litso het volgende:
Toch maar even de joint erbij gepakt.
Ik steun hier met m'n hoofd op een pak drinken, vechtende tegen mijn dienst weigerende oogleden maar heb geen zin om te slapen. Niet teveel gaan verwachten nu.quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 10 april 2006 04:30 schreef Tao. het volgende:
[..]
Zijn dit rpp hit-points?
Nog 190 en ze krijgt een gratis doorsmeerbeurt?
Verslavend he, dat internetquote:Op maandag 10 april 2006 04:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik steun hier met m'n hoofd op een pak drinken, vechtende tegen mijn dienst weigerende oogleden maar heb geen zin om te slapen. Niet teveel gaan verwachten nu.
Nooit geweest... moet ik toch maar eens doen..quote:
Ik plak rpp-zegeltjes. Nog maar 3 velletjes te gaanquote:Op maandag 10 april 2006 04:30 schreef Tao. het volgende:
[..]
Zijn dit rpp hit-points?
Nog 190 en ze krijgt een gratis doorsmeerbeurt?
Je bent er wel even geweest.quote:Op maandag 10 april 2006 04:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nooit geweest... moet ik toch maar eens doen..
Pas op dat je ze niet tussen de rits krijgt.quote:Op maandag 10 april 2006 04:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik plak rpp-zegeltjes. Nog maar 3 velletjes te gaan.
Ik waarschuw boe's lijstje wel ff. (quote:Op maandag 10 april 2006 04:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik plak rpp-zegeltjes. Nog maar 3 velletjes te gaan.
quote:
Die tanden zijn erger hoor!quote:Op maandag 10 april 2006 04:35 schreef Litso het volgende:
[..]
Pas op dat je ze niet tussen de rits krijgt.
Die was wel erg slecht huh?quote:Op maandag 10 april 2006 04:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
Als ik wat aan het drinken was geweest, zou dat nu over mijn beeldscherm stromen..
Hij was superslecht..quote:Op maandag 10 april 2006 04:37 schreef Tao. het volgende:
[..]
Die was wel erg slecht huh?
Ik kon het niet laten.
Wat hij zegtquote:
Same herequote:Op maandag 10 april 2006 09:36 schreef Pheno het volgende:
Het was een frituurtechnisch goed weekend!
Bij mij dan weer niet... maar wat een feest @ Poema Utrecht gehad zeg....quote:Op maandag 10 april 2006 09:36 schreef Pheno het volgende:
Het was een frituurtechnisch goed weekend!
Vertel!quote:Op maandag 10 april 2006 09:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Bij mij dan weer niet... maar wat een feest @ Poema Utrecht gehad zeg....
wat zij zegtquote:
200 man binnen!quote:
Klinkt goed, je hebt eer van je werk dus.quote:Op maandag 10 april 2006 09:58 schreef jackson het volgende:
[..]
200 man binnen!
Mensen uit Zweden/Denemarken/Norwegen/Hongarije
Super sfeer
Gezellig druk
Top locatie
Hele hoop positieve reacties
Absoluut. Een avond voor de echte liefhebbers zoals hij ook bedoelt wasquote:Op maandag 10 april 2006 10:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Klinkt goed, je hebt eer van je werk dus..
Bij mij ook.... Maar het ligt mij primaquote:Op maandag 10 april 2006 10:10 schreef JDude het volgende:
Er ligt te veel papier op mijn bureau.
Dat heb ik ook allemaal gemist!quote:Op maandag 10 april 2006 10:20 schreef JDude het volgende:
Ik ben er niet en hop, er gaan twee delen in 1 nacht doorheen.
Heb hier trouwens hardop zitten lachen om die "Jij zult nooit de credits krijgen die ik op Fok! heb verworven" (oid) van PS.
PS is tofquote:Op maandag 10 april 2006 10:20 schreef JDude het volgende:
Ik ben er niet en hop, er gaan twee delen in 1 nacht doorheen.
Heb hier trouwens hardop zitten lachen om die "Jij zult nooit de credits krijgen die ik op Fok! heb verworven" (oid) van PS.
Hm, het was meer een lach als in "Whehehehe wat een ongelooflijk domme opmerking!"quote:
Ik neem aan dat ze het voor de grap zeiquote:Op maandag 10 april 2006 10:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Hm, het was meer een lach als in "Whehehehe wat een ongelooflijk domme opmerking!"
zou kunnen...quote:Op maandag 10 april 2006 10:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze het voor de grap zei
Lees #506 er even op na, zou ik zeggen.quote:
Ga ik wel vanuit.... ik vind haar altijd wel tof dus ga van het beste uitquote:
Jah.... maar zou je et ook doenquote:Op maandag 10 april 2006 10:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Lees #506 er even op na, zou ik zeggen.
Al gedaan.quote:
Slowchat teruglezen....quote:
Ik blijf graag een beetje op de hoogte, ja?quote:
die opmerking opzich was wel als humor bedoelt, maar de rest van de soap niet lijkt mequote:Op maandag 10 april 2006 10:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Lees #506 er even op na, zou ik zeggen.
Prima johquote:Op maandag 10 april 2006 10:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik blijf graag een beetje op de hoogte, ja? [afbeelding]
Haha! Achja.... als het maar vermakelijk is/wasquote:Op maandag 10 april 2006 10:58 schreef killswitch het volgende:
[..]
die opmerking opzich was wel als humor bedoelt, maar de rest van de soap niet lijkt me
nouja PS in de bocht of met PMS zullen we maar zeggen
Mooi. Nu weer over tot de orde van de dag.quote:
Jah... werkquote:Op maandag 10 april 2006 11:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Mooi. Nu weer over tot de orde van de dag.![]()
FoK kan ook orde van de dag zijnquote:
Volgens mij was zelfs die opmerking serieus.quote:Op maandag 10 april 2006 10:58 schreef killswitch het volgende:
[..]
die opmerking opzich was wel als humor bedoelt, maar de rest van de soap niet lijkt me
Begrijp ik... doe dan dat maarquote:
Matig danquote:Op maandag 10 april 2006 11:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Volgens mij was zelfs die opmerkinge serieus.
als dat zo zou zijn dan vraag ik me heel hard af wat ze in hemelsnaam geslikt heeftquote:Op maandag 10 april 2006 11:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Volgens mij was zelfs die opmerking serieus.
Ook dat!quote:
Of wat nietquote:Op maandag 10 april 2006 11:14 schreef killswitch het volgende:
[..]
als dat zo zou zijn dan vraag ik me heel hard af wat ze in hemelsnaam geslikt heeft
Nou ja, PMS was gister nogal...aanwezig, dus waarschijnlijk had ook zij daar last van.quote:Op maandag 10 april 2006 11:14 schreef killswitch het volgende:
[..]
als dat zo zou zijn dan vraag ik me heel hard af wat ze in hemelsnaam geslikt heeft
Ze zit ook nergens aanquote:Op maandag 10 april 2006 11:14 schreef killswitch het volgende:
[..]
voor zover ik haar ken zit ze nergens aan dus
Van mij moet je dat niet hoorquote:Op maandag 10 april 2006 11:17 schreef Pheno het volgende:
Verdomme, nu moet ik terug lezen uit nieuwsgierigheid
Beter zorg je dat het morgen ook zo hilarisch wordtquote:Op maandag 10 april 2006 11:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou ja, PMS was gister nogal...aanwezig, dus waarschijnlijk had ook zij daar last van.
Ik heb me er kostelijk mee vermaakt iig.
En als jij dan even een samenvatting mailt naar mequote:Op maandag 10 april 2006 11:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Beter zorg je dat het morgen ook zo hilarisch wordt
Te laat, al gedaanquote:
Ik ben 1 grote grap.quote:Op maandag 10 april 2006 11:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Beter zorg je dat het morgen ook zo hilarisch wordt
Zolang je maar twee grote 'grappen' hebt is alles toch goed?quote:
En tevredenquote:
Ahh UML... daar ben ik ook nog niet van af op deze opleiding denk ikquote:Op maandag 10 april 2006 11:26 schreef Pheno het volgende:
Ik wil naar huis. Ik heb zat te klussen in het nieuwe huis nu en hier ben ik aan het UML'en
Een beetje een anticlimax, dat die lantaarns uitvielen...quote:
Ik weet niet waar je het over hebt maar ik geloof het meteenquote:Op maandag 10 april 2006 11:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een beetje een anticlimax, dat die lantaarns uitvielen...
Dus tóch een kloon.quote:Op maandag 10 april 2006 11:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben 1 grote grap.
Het verslag komt ongetwijfeld wel in de reeks te staan.quote:Op maandag 10 april 2006 11:21 schreef jackson het volgende:
En als jij dan even een samenvatting mailt naar me
Neeheequote:Op maandag 10 april 2006 11:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Dus tóch een kloon.
* Dinsdagavond uitgumt in agenda.
Reeksenquote:Op maandag 10 april 2006 11:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Het verslag komt ongetwijfeld wel in de reeks te staan.
In déze reeks.quote:
dan mag ie dus de reeks gaan nazoeken voor een verslag van een ander stuk uit diezelfde reeks ...quote:Op maandag 10 april 2006 11:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Het verslag komt ongetwijfeld wel in de reeks te staan.
Tja, ik heb er nog altijd weinig zin in om er achter te komen dat ik voor de gek gehouden ben.quote:
Nee, want ik had het over een verslag van de mini-meet van morgen.quote:Op maandag 10 april 2006 11:33 schreef killswitch het volgende:
dan mag ie dus de reeks gaan nazoeken voor een verslag van een ander stuk uit diezelfde reeks ...
Ik ben kei-echt mên.quote:Op maandag 10 april 2006 11:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Tja, ik heb er nog altijd weinig zin in om er achter te komen dat ik voor de gek gehouden ben.
Dus beter pas je op met dat soort opmerkingen.
dohquote:Op maandag 10 april 2006 11:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee, want ik had het over een verslag van de mini-meet van morgen.
Snap ikquote:
Die PI.quote:Op maandag 10 april 2006 11:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben kei-echt mên.
Ja. Hou daar dan ook eens mee opquote:
Truequote:Op maandag 10 april 2006 11:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Sorrie.
Maar morgen weet je het zeker.
Bij mij ben je nog onlinequote:Op maandag 10 april 2006 11:54 schreef JDude het volgende:
[..]
True.
Weet ik of ik vanuit Rtd naar Utrecht of Breda kan gaan.
Pocket MSN is irritant bezig trouwens, dus heb me daar maar weer afgemeld.
Je leeft er echt naartoe he?quote:
Ik moet vandaag 8 uur lang bellen. Morgen is het enige 'leuke' wat ingepland staat voor de hele week. Can you blame me?quote:
Ik geef je groot gelijk. Zeker als ik er benquote:Op maandag 10 april 2006 12:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik moet vandaag 8 uur lang bellen. Morgen is het enige 'leuke' wat ingepland staat voor de hele week. Can you blame me?
I feel for ya sista.quote:Op maandag 10 april 2006 12:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik moet vandaag 8 uur lang bellen. Morgen is het enige 'leuke' wat ingepland staat voor de hele week. Can you blame me?
Kon dat maar, ze controleren wie ik belquote:Op maandag 10 april 2006 12:02 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk. Zeker als ik er ben.
Bel mij maar even trouwens, heb je wat te doen.
Snik ende snuitquote:
Ze controleren al die nummers? Dat meen je niet..quote:Op maandag 10 april 2006 12:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Kon dat maar, ze controleren wie ik bel.
Ja nou ja, je zit achter een dialer. De pc belt dus voor mij, ik toets geen nummers in en kan dat ook niet.quote:Op maandag 10 april 2006 12:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ze controleren al die nummers? Dat meen je niet..
Beetje jammer is datquote:Op maandag 10 april 2006 12:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja nou ja, je zit achter een dialer. De pc belt dus voor mij, ik toets geen nummers in en kan dat ook niet.
Is andere afdeling.quote:Op maandag 10 april 2006 12:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Beetje jammer is dat.
Ik kan niet zelf bellen met een klacht over het een of ander?
Wat een kudtbedrijf!quote:
Ik ben uiteraard bijzonder nieuwsgierig.quote:Op maandag 10 april 2006 12:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Je kan niet wachten om me te spreken begrijp ik?
Nog zo'n 30 uur geduld mien jongquote:Op maandag 10 april 2006 12:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ben uiteraard bijzonder nieuwsgierig.
Lekkere broodjes daar.quote:Op maandag 10 april 2006 12:24 schreef JDude het volgende:
Ik pak even de lift naar -1 om een lunch te scoren. Später!
quote:Op maandag 10 april 2006 12:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Nog zo'n 30 uur geduld mien jong.
Btw, als iemand stofje vandaag spreekt even vragen of hij nou meekomt. Zei wel iets over Hollandia en z'n kamer,
Broodje brie + Broodje cervelaatquote:
Filet american zou ik wel kunnen waarderen nuquote:
Sloebers!quote:Op maandag 10 april 2006 12:41 schreef JDude het volgende:
[..]Je zegt "mien jong"
Hollandia+kamer klinkt hendig sjiek trouwens... ik heb namelijk absoluut het geld niet om een avond in de stad te zitten momenteel, maar een tray goedkoop bier wil ik best sponsoren.
Je komt wat liefde brengen?quote:Op maandag 10 april 2006 13:04 schreef rompompom het volgende:
Kill, kill, KILL!!
ALLES kapot!quote:Op maandag 10 april 2006 13:04 schreef rompompom het volgende:
Kill, kill, KILL!!
Serious Sam is al oudquote:Op maandag 10 april 2006 13:04 schreef rompompom het volgende:
Kill, kill, KILL!!
Ik zou bijna zeggen: neequote:
Lijkt me vooralsnog een terechte conclusie.quote:
Anders wachten we volgende niet 25 minuten om dan tegelijkertijd te posten.quote:Op maandag 10 april 2006 14:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Lijkt me vooralsnog een terechte conclusie.
Maar het is wel knapquote:Op maandag 10 april 2006 14:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Anders wachten we volgende niet 25 minuten om dan tegelijkertijd te posten.
Whehehe, viel me ook al op ja!quote:Op maandag 10 april 2006 14:59 schreef rompompom het volgende:
Anders wachten we volgende niet 25 minuten om dan tegelijkertijd te posten.
Wat nu weer?quote:
Je wordt zomaar vrolijck?quote:Op maandag 10 april 2006 15:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Moet er elke keer wat zijn als ik vrolijk ben??
jaquote:Op maandag 10 april 2006 15:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Moet er elke keer wat zijn als ik vrolijk ben??
PMS.quote:
Ik heb vaak als ik type dat ik zomaar woorden weglaat. Ik kom er nu ook pas achter in die gequote zinquote:
Ik ken nog zo iemand!quote:Op maandag 10 april 2006 15:19 schreef rompompom het volgende:
Ik heb vaak als ik type dat ik zomaar woorden weglaat. Ik kom er nu ook pas achter in die gequote zin
quote:Op maandag 10 april 2006 15:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ken nog zo iemand!
De helft van de tijd merk je het de eerste keer dat je het leest niet eens...
Typisch gevalletje vlgoens Eglnes odnrezeok denk ik...
Doe maar niet, het leest namelijk toch niet bepaald prettigquote:Op maandag 10 april 2006 15:40 schreef petre86 het volgende:
goeie, goeie, goeie middag
mtoe ki oun oko oz naga pyten?
Wat hij zegtquote:Op maandag 10 april 2006 15:41 schreef Litso het volgende:
[..]
Doe maar niet, het leest namelijk toch niet bepaald prettig
Daar hebben we er nog wel een paar van nodig.quote:Op maandag 10 april 2006 15:50 schreef DeLeider het volgende:
*Schop
quote:Op maandag 10 april 2006 15:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar hebben we er nog wel een paar van nodig.
'Yay'quote:
Ik was dus op gesprek vanmiddagquote:
Kútmòd.quote:
en dat neem je aan ofquote:Op maandag 10 april 2006 17:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik was dus op gesprek vanmiddag
En ze hebben me een heel goed aanbod gedaan!![]()
Kheb nog bedenktijd, maar eigenlijk heb ik dat niet nodig.quote:
morgen ff belletje dusquote:Op maandag 10 april 2006 17:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kheb nog bedenktijd, maar eigenlijk heb ik dat niet nodig..
Het staat in z'n ondertitel.quote:Op maandag 10 april 2006 17:41 schreef killswitch het volgende:
[..]
je gaat me niet vertellen dat die grafjosti mod is he![]()
Dank jequote:Op maandag 10 april 2006 17:45 schreef killswitch het volgende:
[..]
morgen ff belletje dus
en mag ik bij deze dan de eerste zijn die je feliciteerd![]()
En ik de tweede?quote:
Nee, ik!quote:
Whehehehehe, te laat!quote:
Wie zegt dat ik geen privileges heb?quote:
Darf ich der Erste zu sein um sie in Deutsch zum gratuliern?quote:Op maandag 10 april 2006 17:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kheb nog bedenktijd, maar eigenlijk heb ik dat niet nodig..
Danke schon.quote:Op maandag 10 april 2006 18:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Darf ich der Erste zu sein um sie in Deutsch zum gratuliern?
Herzlich gratuliere!
Trema's, treeema's!!quote:Op maandag 10 april 2006 18:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Danke schon.
Ofzo, mn Duits is niet best
Geloof ik!quote:
Dat van rpp zo te zien ook nietquote:
Dat heet een Umlautquote:
Wat is een trema dan! Hm?!quote:
Een trema gebruik je bijvoorbeeld in financiën, om aan te geven dat de dubbele klinker niet als tweeklank gezien moet worden.quote:
les 1 uit hoe kill ik een topicquote:Op maandag 10 april 2006 18:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Een trema gebruik je bijvoorbeeld in financiën, om aan te geven dat de dubbele klinker niet als tweeklank gezien moet worden.
Een umlaut verandert de uitspraak van één klinker:
ä = é
ü = uu
ö = eu.
Dat is toch zeker niet mijn probleemquote:
dan zorgen wij dr wel voor dat het dat wordtquote:Op maandag 10 april 2006 19:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat is toch zeker niet mijn probleem.
DL heeft opgelet op school.quote:Op maandag 10 april 2006 19:55 schreef DeLeider het volgende:
Trema's hebben puntjes, Umlauts hebben streepjes.
Wat doe je nou? Dit was dé kans om te pimpen met je intelligentie!quote:
Bron?quote:Op maandag 10 april 2006 19:55 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Trema's hebben puntjes, Umlauts hebben streepjes.
een feitje weten noem ik nog geen intiligentie, en gelukkig maar anders zou iedere kampiaan die de levensloop van fransje bauer op kan dreunen intelligent zijnquote:Op maandag 10 april 2006 20:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat doe je nou? Dit was dé kans om te pimpen met je intelligentie!
Totaal geen behoefte om Paultjuhhh irl mee te maken. Onder andere.quote:Op maandag 10 april 2006 20:31 schreef Litso het volgende:
[..]
Mt.
Waarom was jij niet op de paultjuhhgrachtmeet?
Jammer, het was best gezellig.quote:Op maandag 10 april 2006 20:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
Totaal geen behoefte om Paultjuhhh irl mee te maken. Onder andere.
If you say so.quote:
Dhr J. Heldens, leraar Duits, Stedelijk Gymnasium Nijmegen, circa 1996.quote:Op maandag 10 april 2006 20:26 schreef Litso het volgende:
Bron?
Ik heb er namelijk echt nog nooit van gehoord/quote:Op maandag 10 april 2006 21:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Dhr J. Heldens, leraar Duits, Stedelijk Gymnasium Nijmegen, circa 1996.
Op het toetsenbord is het ook niet te reproduceren.quote:Op maandag 10 april 2006 21:06 schreef Litso het volgende:
Ik heb er namelijk echt nog nooit van gehoord/
Tof, wist ik nietquote:Op maandag 10 april 2006 21:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Op het toetsenbord is het ook niet te reproduceren.
Maar oorspronkelijk schreven de Duitsers de umlaut als streepjes, zeg maar een = maar dan 90 graden gedraaid.
[afbeelding]
Misschien scheelt het iets dat ik bijna twintig jaar vlak bij de grens heb gewoondquote:Op maandag 10 april 2006 21:20 schreef rompompom het volgende:
Het viel me al mee dat ik dat wist te produceren
Het is dan ook een kuttaal.quote:Op maandag 10 april 2006 21:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het viel me al mee dat ik dat wist te produceren
Stop dan es met zo de betweter uithangenquote:Op maandag 10 april 2006 21:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Misschien scheelt het iets dat ik bijna twintig jaar vlak bij de grens heb gewoond
Al wil ik ook absoluut niet zeggen dat ik goed Duits kan spreken/schrijven hoor.
Ik vind geen één taal een kuttaal eigenlijk. Ik vind taal wel tofquote:
Het klinkt kudt, maar het zit wel goed in elkaar.quote:Op maandag 10 april 2006 21:33 schreef Litso het volgende:
Taal is okay, maar duits niet.
En toch ben ik blij dat die naamvallen zijn afgeschaft in het Nederlandsquote:Op maandag 10 april 2006 21:46 schreef JDude het volgende:
[..]
Het klinkt kudt, maar het zit wel goed in elkaar.
En ik vind naamvallen wel geinig klinken, ook in het Nederlands.
Och, constructies als "de dag des oordeels" hebben toch ook wel wat.quote:Op maandag 10 april 2006 21:56 schreef rompompom het volgende:
En toch ben ik blij dat die naamvallen zijn afgeschaft in het Nederlands
Van hetzelfde, frau M.quote:Op maandag 10 april 2006 22:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Een hele goede avond, beste medemensen.
We schijnen nog even te wachten op Stuffje(B) voor extra info.quote:Op maandag 10 april 2006 22:23 schreef Litso het volgende:
c_c, mogen, waar? hoelaat?
Eerste 4 uur waren érg slaapverwekkend und saai, 2e 4 uur was ik de womanquote:Op maandag 10 april 2006 22:21 schreef Litso het volgende:
Lekker gewerkt?
Poepje?quote:Op maandag 10 april 2006 22:24 schreef JDude het volgende:
[..]
We schijnen nog even te wachten op Stuffje(B) voor extra info.
Ik geloof dat c_c en ondergetekende de trein van 17:17 hebben die dan rond tien voor zes in Utrecht is.
tuurlijk, het zit er verkapt nog wel in. Alleen gaat dat zo vanzelf dat je er niet eens over hoeft na te denken 's avondsquote:Op maandag 10 april 2006 22:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Och, constructies als "de dag des oordeels" hebben toch ook wel wat.
quote:Op maandag 10 april 2006 22:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Een hele goede avond, beste medemensen.
quote:Op maandag 10 april 2006 22:23 schreef Litso het volgende:
c_c, mogen, waar? hoelaat?
Ja verdorie. Ik ga zeker in m'n eentje dat godvergeten Utrecht CS afzoeken naar bekende gezichten.quote:Op maandag 10 april 2006 22:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Poepje?.
Zou je het erg vinden als ik al eerder naar Utrecht ga?.
Spuit elf is tof.quote:
Waarmee je je stelling (onbewust?) bevestigt.quote:Op maandag 10 april 2006 22:26 schreef rompompom het volgende:
tuurlijk, het zit er verkapt nog wel in. Alleen gaat dat zo vanzelf dat je er niet eens over hoeft na te denken 's avonds
Als ik OV had gehad was ik wel eerst naar Rotterdam gekomen. Als ik komquote:Op maandag 10 april 2006 22:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja verdorie. Ik ga zeker in m'n eentje dat godvergeten Utrecht CS afzoeken naar bekende gezichten.
Nee de Mac in de stadquote:Op maandag 10 april 2006 22:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Spuit elf is tof.
Maar ik begrijp dat het plan dus is om bij de burger king op Utrecht centraal te eten dan?
Tssk!quote:Op maandag 10 april 2006 22:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Waarmee je je stelling (onbewust?) bevestigt.
Ja, ik steek die veren niet zomaar in je reet natuurlijk.quote:
quote:Op maandag 10 april 2006 22:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee de Mac in de stad.
Maar je komt dus ook?.
En JD, we zijn écht een herkenbare groep.
quote:Op maandag 10 april 2006 22:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als ik OV had gehad was ik wel eerst naar Rotterdam gekomen. Als ik kom
quote:Op maandag 10 april 2006 22:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, ik steek die veren niet zomaar in je reet natuurlijk.
Je loopt achterquote:Op maandag 10 april 2006 22:50 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Hoiben jij geen mod meer?
Dat blauw stond je wel lief.
Och, dat was ook pas in decemberquote:Op maandag 10 april 2006 22:50 schreef Dark_Killah het volgende:
Hoiben jij geen mod meer?
Dat blauw stond je wel lief.
Time flies. Ofzo.quote:
Natuurlijk schat.quote:Op maandag 10 april 2006 23:02 schreef Litso het volgende:
MT, hou je nog van me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |