Thanks.quote:
ow heeh dat had ik niet gelezen....quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:25 schreef devzero het volgende:
Ja, IRC is makkelijk voor dat soort dingen gateway
en hier was de dader
We zijn er nog 1 update vandaan...quote:Op woensdag 12 april 2006 11:23 schreef gateway het volgende:
[..]
ow heeh dat had ik niet gelezen....
Naja, I hope dat we morgen Los alcoholicos gaan inhalenzou leuk zijn
grrr pc van vriendin doet weer niks, boinc is wel gestart maar er staat geen werk in, alle tabladen leeg!quote:Op woensdag 12 april 2006 11:37 schreef mcintosh het volgende:
[..]
We zijn er nog 1 update vandaan...
weg als in verkocht of sloop? of weg ter reparatie??quote:Op woensdag 12 april 2006 20:06 schreef mcintosh het volgende:
Slechte dag voor DPC, XS heeft meer geproduceerd dan wij....
Slechte dag voor mij ook, mijn auto weg moeten doen omdat ie te kapot was...
Weg mooie 156
Verkocht, was te duur voor me om te laten repareren, lager kapotquote:Op woensdag 12 april 2006 20:25 schreef gateway het volgende:
[..]
weg als in verkocht of sloop? of weg ter reparatie??
Doe mijn best.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
de hele output lijkt lager te zijn van iedereen , of de stats kloppen niet 100% of het is gewoon echt slecht
mcintosh! Ik heb je geld + adres binnenquote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:24 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
mcintosh! Ik heb je geld + adres binnen(bank was gewoon traag ofzo?
) kga nu ff je naam op de envelop schrijven
(en je adres ook
)
een lager en duur???quote:Op woensdag 12 april 2006 20:35 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Verkocht, was te duur voor me om te laten repareren, lager kapot
Nou die lager niet, maar de schade aan krukas enz. die die aanrichtte wel...quote:Op woensdag 12 april 2006 22:55 schreef gateway het volgende:
[..]
een lager en duur???
Hoe staan we ervoor?? gaan we die los alcoholicos inhalen morgen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |