Wist ik het maar... Maar ik neem me al vanaf m'n eerste studiejaar (en da's al bijna 4 jaar geleden) eens voor om wat in te sturen, en het enige wat ik totnutoe heb ingestuurd is een boze brief vorig jaar, toen Jan Campert 'Drs. P achtige rijmelarij' verweten werd. Toen heb ik gemaild dat die vergelijking een grove belediging voor Drs. P was, en die werd geplaatst (met commentaar dat men het eigenlijk met me eens was, en dat is uniek voor de PC).quote:Op maandag 10 april 2006 01:38 schreef broer het volgende:
PC is leuk. Waar ga je het over hebben en hoe ga je dat aanpakken?
Onderschat GeenStijl niet. Die doen ongeveer hetzelfde als PC. Wat jeuk oproept bij GeenStijl zijn de mensen die reageren. De redacteuren slaan allen een toon aan die precies raak is: niks is goed en dat zullen we op zwaar sarcastische wijze laten weten.quote:Op maandag 10 april 2006 01:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou, ik zou het écht geen GeenStijl op papier willen noemen. GS roept bij mij meteen jeuk en irritatie op en speelt in op mijn telegraaffobie, terwijl er bij de PC mensen zitten die wél kunnen nadenken.
Inderdaad. Kun je daarna in een roddelprogramma met Albert Verlinde.quote:Normaal gesproken probeer ik hem iedere 2 weken mee te nemen van de uni (gratis), maar nu ben ik ervan verstoken (al bewaart een vriend wat exemplaren voor me, als het goed is). Maar ach, áls ik redacteur zou kunnen worden zou mijn leven geslaagd zijn.
Okquote:Op maandag 10 april 2006 08:49 schreef Isabeau het volgende:
Theater, Taal en Kunst Langzaam Praat Topic 12.
Ik ook niet. Maar ja, werk riep he...quote:Op maandag 10 april 2006 09:01 schreef Claudia_x het volgende:
Ik was liever niet mijn bed uitgekomen.
Nu ja, uitnodigen...quote:Op maandag 10 april 2006 12:13 schreef Isabeau het volgende:moet je daarvoor uitgenodigd worden
Wanneer is het en waar?
quote:Op maandag 10 april 2006 11:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zeg zet je het even in je agenda?
We bestaan (bijna) 1 jaar: tijd voor K&W meet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |