Ik fatsoeneer de communicatie-uitingen van anderen.quote:Op maandag 10 april 2006 00:28 schreef LXIV het volgende:
Doe je dan wat tegenwoordig communicatie genoemd wordt?
Ja, soms kan ik het wel.quote:Op maandag 10 april 2006 00:30 schreef LXIV het volgende:
Je was trouwens wel snel met het aanmaken van TTKLPTTwaalf
Ja, eigenlijk heb je het juist wél vraaggericht ingevuld. Er blijft namelijk ontzettend veel te vragen over.quote:Op maandag 10 april 2006 00:31 schreef LXIV het volgende:
Maar terugkomend op mijn profiel, een dorre woestenij. Dát is wat het is.
Dat moet ik ook wel eens doen.quote:Op maandag 10 april 2006 00:31 schreef broer het volgende:
Ik fatsoeneer de communicatie-uitingen van anderen.
In welk verband?quote:Op maandag 10 april 2006 00:33 schreef LXIV het volgende:
Dat moet ik ook wel eens doen.
Een tijdje...quote:Heb je Nederlands gestudeerd?
Het lijkt bijna op ouderwets "nakijken" van schoolwerk.quote:
Beste ALTER-EGO.quote:
Het is voor mij gewoon een reden om me superieur te kunnen voelen.quote:Op maandag 10 april 2006 00:36 schreef LXIV het volgende:
Het lijkt bijna op ouderwets "nakijken" van schoolwerk.
Gewoon de spel- taal- en overige fouten uit stukken halen die gebruikt gaan worden.
Welnee. Je moet gewoon schrijven wat je opdrachtgever wil lezen. Als je vrij en creatief wilt doen moet je een boek schrijven.quote:Op maandag 10 april 2006 00:37 schreef LXIV het volgende:
Het lijkt me trouwens wel fijn om dat zinnetjesverzinnen als beroep te doen.
Maar dan wel volledig vrij en creatief.
In dat geval: als je bloedjes van kinderen te voederen hebt, kun je misschien sowieso maar beter accountmanager of zoiets zijn.quote:Op maandag 10 april 2006 00:47 schreef LXIV het volgende:
Maar ik bén al iets.
De cultureel geïnteresseerde Fok!kers.quote:Op maandag 10 april 2006 00:50 schreef LXIV het volgende:
Wie zijn die mensen dan, vraag je jezelf af.
Er zijn toch wel SC's geweest waarin erg grappige, bijtijds zelfs briljante, posts gezet zijn.quote:Op maandag 10 april 2006 00:52 schreef broer het volgende:
Welke dan?
Nou ja, ik noem het niet zo. Maar dat is wat ze verwachten van dit topic.quote:Op maandag 10 april 2006 00:52 schreef LXIV het volgende:
Maar waarom posten ze niks.
En om ons zondagavondbabbeltje dan opeens cultuur te gaan noemen...
Je moet het de tijd geven. Zodadelijk komt I.R. binnen met een geniale opmerking. Of Claudia. Misschien zelfs Erik, maar daar ben ik nog niet helemaal van overtuigd.quote:Op maandag 10 april 2006 00:53 schreef LXIV het volgende:
Er zijn toch wel SC's geweest waarin erg grappige, bijtijds zelfs briljante, posts gezet zijn.
Ik denk het niet. Over twee jaar is Fok! failliet en gaat alles verloren.quote:Op maandag 10 april 2006 01:06 schreef LXIV het volgende:
Alles wat hier wordt geschreven wordt ergens op servers opgeslagen en tot in alle eeuwigheid bewaard. Realiseer je dat jezelf wel eens?
Maar mocht het toch zo zijn, laat me dan dit zeggen tegen die toekomstige internet-archeoloog: zoek niet verder. Dit is zinloos geblaat. Je zult hier niets van waarde vinden. Ga naar buiten en geniet van de zon. Dat is zinvoller en bovendien krijg je er een lekker kleurtje van.quote:Wat een enorme schat voor een toekomstige internet-archeoloog. Wij moeten maar gissen naar hoe gewone mensen in de middeleeuwen werkelijk dachten, en wat ze werkelijk tegen elkaar zeiden.
Vanaf de 21-ste eeuw is dat geen vraagteken meer. Dankzij slowchats zoals deze.
Ja, eentje met de icoontjes van alle vaste posters hier.quote:Op maandag 10 april 2006 00:30 schreef broer het volgende:
Hoort er eigenlijk een OP bij dit topic?
Het staat verspreid over tientallen servers wereldwijd.quote:Op maandag 10 april 2006 01:12 schreef broer het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Over twee jaar is Fok! failliet en gaat alles verloren.
Dat kun je nu ook wel roepen naar archeologen die met kwastje en spatel in de harde klei krabben in de hoop enige potresten te vinden.quote:Maar mocht het toch zo zijn, laat me dan dit zeggen tegen die toekomstige internet-archeoloog: zoek niet verder. Dit is zinloos geblaat. Je zult hier niets van waarde vinden. Ga naar buiten en geniet van de zon. Dat is zinvoller en bovendien krijg je er een lekker kleurtje van.
Wist ik nu maar wie dat allemaal zijn...quote:Op maandag 10 april 2006 01:14 schreef Arcee het volgende:
Ja, eentje met de icoontjes van alle vaste posters hier.
Ja, ik wil niet volstrekt ongeïnteresseerd overkomen, maar kún je dat ook niet beter tegen al die lui roepen?quote:Op maandag 10 april 2006 01:14 schreef LXIV het volgende:
Dat kun je nu ook wel roepen naar archeologen die met kwastje en spatel in de harde klei krabben in de hoop enige potresten te vinden.
Dat soort werk heb ik ook gedaan. Nou ja, de meest nederige vorm. Handgeschreven teksten overschrijven, fatsoeneren en er volwaardige zinnen van maken. Data-entry medewerker heette het. Gelukkig heb ik die taak op een bepaald moment achter me kunnen laten. En ach, het was beter dan vakkenvuller.quote:Op maandag 10 april 2006 00:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het lijkt bijna op ouderwets "nakijken" van schoolwerk.
Gewoon de spel- taal- en overige fouten uit stukken halen die gebruikt gaan worden.
Sorry.quote:Op maandag 10 april 2006 00:55 schreef broer het volgende:
[..]
Je moet het de tijd geven. Zodadelijk komt I.R. binnen met een geniale opmerking.
Ja. En dat ik weer geconfronteerd word met de domheid van mensen in de Revetopics.quote:Op maandag 10 april 2006 01:31 schreef broer het volgende:
Overstuur? Omdat bij Reve nu eindelijk ook lichamelijk het lichtje uit is gegaan?
Hm... Ik heb daar welgeteld één (domme) post geplaatst en heb er verder niet meer gekeken. Ik vind dat overlijden niet zo interessant, geloof ik. De briljante schrijver was al jaren dood.quote:Op maandag 10 april 2006 01:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja. En dat ik weer geconfronteerd word met de domheid van mensen in de Revetopics.
PC is leuk. Waar ga je het over hebben en hoe ga je dat aanpakken?quote:En daarnaast wil ik binnen 4,5 dag een briljant stuk voor de Propria Cures schrijven, dus ook dat legt nogal wat druk op mijn schouders.
Wist ik het maar... Maar ik neem me al vanaf m'n eerste studiejaar (en da's al bijna 4 jaar geleden) eens voor om wat in te sturen, en het enige wat ik totnutoe heb ingestuurd is een boze brief vorig jaar, toen Jan Campert 'Drs. P achtige rijmelarij' verweten werd. Toen heb ik gemaild dat die vergelijking een grove belediging voor Drs. P was, en die werd geplaatst (met commentaar dat men het eigenlijk met me eens was, en dat is uniek voor de PC).quote:Op maandag 10 april 2006 01:38 schreef broer het volgende:
PC is leuk. Waar ga je het over hebben en hoe ga je dat aanpakken?
Onderschat GeenStijl niet. Die doen ongeveer hetzelfde als PC. Wat jeuk oproept bij GeenStijl zijn de mensen die reageren. De redacteuren slaan allen een toon aan die precies raak is: niks is goed en dat zullen we op zwaar sarcastische wijze laten weten.quote:Op maandag 10 april 2006 01:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou, ik zou het écht geen GeenStijl op papier willen noemen. GS roept bij mij meteen jeuk en irritatie op en speelt in op mijn telegraaffobie, terwijl er bij de PC mensen zitten die wél kunnen nadenken.
Inderdaad. Kun je daarna in een roddelprogramma met Albert Verlinde.quote:Normaal gesproken probeer ik hem iedere 2 weken mee te nemen van de uni (gratis), maar nu ben ik ervan verstoken (al bewaart een vriend wat exemplaren voor me, als het goed is). Maar ach, áls ik redacteur zou kunnen worden zou mijn leven geslaagd zijn.
Okquote:Op maandag 10 april 2006 08:49 schreef Isabeau het volgende:
Theater, Taal en Kunst Langzaam Praat Topic 12.
Ik ook niet. Maar ja, werk riep he...quote:Op maandag 10 april 2006 09:01 schreef Claudia_x het volgende:
Ik was liever niet mijn bed uitgekomen.
Nu ja, uitnodigen...quote:Op maandag 10 april 2006 12:13 schreef Isabeau het volgende:moet je daarvoor uitgenodigd worden
Wanneer is het en waar?
quote:Op maandag 10 april 2006 11:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zeg zet je het even in je agenda?
We bestaan (bijna) 1 jaar: tijd voor K&W meet.
Waarom zou je zoiets denken? Dat zijn toch zeker geen grappenquote:Op maandag 10 april 2006 13:11 schreef Claudia_x het volgende:
Elke keer dat ik in my active topics kijk schrik ik me rot omdat ik denk te lezen dat Sufjan Stevens is overleden.
'quote:Op maandag 10 april 2006 16:14 schreef Tha_Erik het volgende:
AR, ik heb jou nooit als iemand gezien die zomaar over zich laat heenlopen. Doe er wat aan, dan!
quote:Op maandag 10 april 2006 16:16 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
'
Da's inderdaad zo Erik...
Maar stiekem wil ik ook wel gaan..., alleen niet alleen...
Dus Erik, jij gaat gewoon mee!
Hoe kwam dat IR ... (ik had dat vroeger erg vaak als ik de trein moest halen en te hard fietste smorgens zonder gegeten te hebben .. maar een banaan hielp)quote:Op maandag 10 april 2006 10:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik viel zojuist, voor het eerst van m'n leven, bijna flauw. Ook geen leuke ervaring om je maandagochtend mee te beginnen.
We gaan natuurlijk ook niet klussen op de meet hequote:Op maandag 10 april 2006 16:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
, goeie grap.
Ten eerste, ik heb twee linkerhanden en kan niet klussen.
Ten tweede, ik klus nooit, probeer het niet, wil het niet, kan het niet
Ten derde, ik meet niet (één keer uitgezonderd)
Ten vierde, wat moet ik als jonkie tussen al die doorgewinterde klussers
Ten vijfde, ik dacht dat je Isa mee had gevraagd
Ten zesde, goede grap.
.
Geen idee. Ik stond op (zoals ik wel vaker doe), maar begon opeens heel duizelig te worden, probeerde mijn bureau vast te pakken (wat heel dom is als je 2.02 bent, bovendien hebben bureaus scherpe punten) viel via een bureaupunt op de grond en dacht toen zwaar versuft 'hmm, laat ik gaan douchen, daar word ik vast wakker van'. Maar toen ik mezelf onder de douche had gesleurd ging er opeens iets veel erger mis en was ik het licht in m'n ogen kwijt, waardoor ik alleen zwart met sterretjes zag. Ben dus maar snel op de tast de douche uitgerend en op m'n bed gaan liggen, en na een minuutje of zo ging het wel beter.quote:Op maandag 10 april 2006 16:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hoe kwam dat IR ... (ik had dat vroeger erg vaak als ik de trein moest halen en te hard fietste smorgens zonder gegeten te hebben .. maar een banaan hielp)
Bier, niet één van mijn favoriete dranken.quote:Op maandag 10 april 2006 16:22 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
We gaan natuurlijk ook niet klussen op de meet he![]()
Ik heb voornamelijk het woord 'bier' rond zien gaan.., maar ik heb voor mezelf al melk geregeld
Trouwens, jij wou niet beoordeeld worden op je leeftijd, dus dat kan je nu dan ook niet als excuus aanvoeren.
Kortom: jij komt!
17 Mei, Utrechtquote:Op maandag 10 april 2006 16:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zei iemand bier?
Maar ik lust geen bier.., vandaar dat ik al melk geregeld hebquote:
Ja, ik kan wel lezen hoor, ik bedoel toch iemand die jouw porties bier kan drinken.quote:Op maandag 10 april 2006 16:32 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Maar ik lust geen bier.., vandaar dat ik al melk geregeld heb
erm als je een keer flauwvalt is het per definitie bloedarmoede ? Kan ook zijn dat je niet genoeg gegeten hebt en daardoor een beetje zuurstof gebrek hebtquote:Op maandag 10 april 2006 16:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Geen idee. Ik stond op (zoals ik wel vaker doe), maar begon opeens heel duizelig te worden, probeerde mijn bureau vast te pakken (wat heel dom is als je 2.02 bent, bovendien hebben bureaus scherpe punten) viel via een bureaupunt op de grond en dacht toen zwaar versuft 'hmm, laat ik gaan douchen, daar word ik vast wakker van'. Maar toen ik mezelf onder de douche had gesleurd ging er opeens iets veel erger mis en was ik het licht in m'n ogen kwijt, waardoor ik alleen zwart met sterretjes zag. Ben dus maar snel op de tast de douche uitgerend en op m'n bed gaan liggen, en na een minuutje of zo ging het wel beter.
Allereerste keer dat iets dat hierop lijkt me overkomen is, en het is geen aanrader, maar volgens de experts (huisgenoot + exvriendin die geneeskunde gedaan heeft) is het bloedarmoede of een ijzertekort. Dus ik heb nu een excuus om veel vlees te eten.
Zie dan in dat AR eigenlijk zelf ook niet wil en niet durft tegen te spreken en dus wel moet gaan, maar hij wil niet alleen. Hij is wanhopigquote:Op maandag 10 april 2006 16:18 schreef Tha_Erik het volgende:
, goeie grap.
Ten eerste, ik heb twee linkerhanden en kan niet klussen.
Ten tweede, ik klus nooit, probeer het niet, wil het niet, kan het niet
Ten derde, ik meet niet (één keer uitgezonderd)
Ten vierde, wat moet ik als jonkie tussen al die doorgewinterde klussers
Ten vijfde, ik dacht dat je Isa mee had gevraagd
Ten zesde, goede grap.
.
Ja, maar ik wil óók niet. Meets zijn engquote:Op maandag 10 april 2006 17:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zie dan in dat AR eigenlijk zelf ook niet wil en niet durft tegen te spreken en dus wel moet gaan, maar hij wil niet alleen. Hij is wanhopig
Welnee, ik heb al zoveel meets gehad dat ik kan zeggen: meets zijn niet eng.quote:Op maandag 10 april 2006 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, maar ik wil óók niet. Meets zijn eng.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |