Zou jij een man anaal vingeren/prostaat melken?quote:de prostaat wordt vaak onderschat door zowel mannen als vrouwen. de prostaat kan bij seks namelijk verschillende functies hebben die mannen en vrouwen onderschatten.
de eerste functie is, zoals hierboven al is gezegd, de aanmaker van sperma: hetgeen je bij ejaculatie naar buiten werkt is dus bijna alleen maar sperma, met een klein vleugje zaadcellen.
de tweede functie is de genotsfunctie. Veel mannen zijn huiverig voor anale seks, en daarbij komt dat vrouwen moeilijk anaal kunnen penetreren, maar vlak achter de ingang van de anus, kan je de prostaat aanraken. De prostaat wordt ook wel de G-spot van de mannen genoemd, omdat bij de juiste aanraking de man enorm gestimuleerd kan worden.
deze stimulans voelt in het begin aan alsof de jongen moet plassen, maar als je dan verder gaat en je doet het goed (niet te ruw maar met de hand strelen of rustig penetreren) dan trekt dat gevoel weg en maakt plaats voor opwelling!
de prostaat zit ongeveer 5 cm van de ingang van de anus en voelt zacht en glad aan. bij opwinding kan deze uitzetten (zie hierboven).. je kan het ook buiten het lichaam redelijk stimuleren door net onder de balzak te stimuleren .
Het is dus een tip om de prostaat ook te stimuleren tijdens seks.
Doe jij dat ook dan ?quote:Op zondag 9 april 2006 23:47 schreef gronk het volgende:
Ik mag wel hopen dat ze daar eerst om vragen.![]()
Nee, ik ram direct m'n vuist in iemands kont, nou goed!quote:
* Hé schat. Steek je vinger eens in m'n poepertje....quote:Op zondag 9 april 2006 23:47 schreef gronk het volgende:
Ik mag wel hopen dat ze daar eerst om vragen.![]()
Ik bedoel dat je niet opeens een vinger in je kont geduwd krijgt.quote:Op zondag 9 april 2006 23:50 schreef Kresj het volgende:
Klinkt weinig aantrekkelijk zo...
Heb jij je vriendin gevraagd of je haar de eerste keer mocht beffen? Of ging je gewoon naar beneden?quote:Op zondag 9 april 2006 23:51 schreef gronk het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je niet opeens een vinger in je kont geduwd krijgt.
Wellicht zal dat wel in een goed overleg gebeurd zijnquote:Op zondag 9 april 2006 23:56 schreef Kresj het volgende:
[..]
Heb jij je vriendin gevraagd of je haar de eerste keer mocht beffen? Of ging je gewoon naar beneden?
Wij hebben een net contract opgesteld van de te verrichten diensten en handelingen, waarin ook genoemd zijn de duren van deze diensten en handelingen.quote:Op zondag 9 april 2006 23:56 schreef Kresj het volgende:
[..]
Heb jij je vriendin gevraagd of je haar de eerste keer mocht beffen? Of ging je gewoon naar beneden?
quote:Op zondag 9 april 2006 23:57 schreef Bitchx3 het volgende:
[..]
Wellicht zal dat wel in een goed overleg gebeurd zijn
Zoiets valt anders onder aanranding enzo
Ik wil vingerverven aha... vandaar...quote:
dus als iemand een vinger in je hol drukt begin jij te gieren van het lachen en te kronkelen als een epileptici die zijn medicijnen is vergetenquote:Op maandag 10 april 2006 00:47 schreef ed_reeb het volgende:
ik (man) kan er absoluut niet tegen....anaal gevingerd te worden.... ik ga dwars door t dak.. elke geilheid is over... je mag de meest gekke dingen met me doen... maar blijf daar van me af.... ik krijg echt de meest debiele lachstuipen en oncontroleerbare bewegingen dan.. t schijnt lekker te zijn.. maar mijn lichaam trekt t niet
Tis, Fok! zo representatief zijn ze nu ook weer niet voor de Poll...quote:Op maandag 10 april 2006 00:57 schreef JoPiDo het volgende:verbaasd me hoeveel dames het werkelijk zouden doen
Zoals ik al zei, ik vraag er niet eens meer om, ik denk dat het voor mijn vrouw automatisme is. Begint ze met pijpen, gaat ze gelijk mijn anus masseren, en/of een stukje van haar vinger erin.quote:Op maandag 10 april 2006 12:45 schreef erodome het volgende:
Ik heb het weleens gedaan, maar alleen bij eigen man en een enkele man die ik beter ken in bed, altijd nadat ze zelf aangegeven hadden het te willen proberen.
Doe het eigenlijk altijd in combi met pijpen ofzo, wat de scherpe randjes er altijd wel afhaalt.
Maar het komt heel weinig voor dat een man hierom vraagt, de meeste zijn doodsbenauwd voor iets daar, daarom doe ik het ook nooit zomaar...
Verder moet gewoon the mood goed zijn ervoor, alhoewel ik het zelf gaarne heb, heel vaak, eigenlijk zelfs altijd wel leuk vind als daar wat mee gedaan wordt is het toch wat aparter bij een man, vreemd is dat eigenlijk....
Nee, dat zal wel niet dan...quote:Op maandag 10 april 2006 13:52 schreef patrickt37 het volgende:
Ik denk dat de meeste mannen het wel willen, maar bang zijn dat wanneer ze het lekker vinden, denken dat ze homo zijn. Nou, ik vind het heerlijk, en heb totaal niets met andere mannen.
Terwijl, als je dan toch een anale fixatie hebt, je ook prima aan de gang zou moeten kunnen met klysma's vantevoren om 't een beetje leuk te houden.quote:Op maandag 10 april 2006 17:26 schreef hannelore het volgende:
1 keer gedaan en ik vond het smerig. Poep aan je vinger, bah! Die kerel was ook vreselijk anaal gefixeerd,
Hihi inderdaad. Als je lekker gepijpt word ineens zo een vinger in je holletje.. da's niet mis hoorquote:Op maandag 10 april 2006 17:41 schreef Stoeteltje het volgende:
Juist het spannende daaraan is het heel onverwachts doen...kijken wat zijn reactie is..
mwa ook niet zo'n problemen mee, als t toch allemaal fris gewassen isquote:Op maandag 10 april 2006 14:55 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik vind het lekker als hij het zaakje rustig masseert bij mij maar hij wil er niets van weten. Evengoed zou ik het wel doen bij hem hoor. Rimmen is een ander verhaal.
Ze spaart voor een paardquote:Op maandag 10 april 2006 18:20 schreef Wouske het volgende:
[..]
Hihi inderdaad. Als je lekker gepijpt word ineens zo een vinger in je holletje.. da's niet mis hoor
Mijn vriendin is nu al een tijdje aan het *dreigen* een strapon aan te schaffen om mij mee te
bewerken.. ben benieuwd wanneer die verrassing nu eens komt...
dus jij waggelt binnenkort ipv lopen?quote:Op maandag 10 april 2006 18:20 schreef Wouske het volgende:
[..]
Hihi inderdaad. Als je lekker gepijpt word ineens zo een vinger in je holletje.. da's niet mis hoor
Mijn vriendin is nu al een tijdje aan het *dreigen* een strapon aan te schaffen om mij mee te
bewerken.. ben benieuwd wanneer die verrassing nu eens komt...
*ril*..quote:Op maandag 10 april 2006 18:44 schreef zwartedoos het volgende:
haha zo'n strap-on lijkt me ook wel wat![]()
mits vrouw on vrouwquote:Op maandag 10 april 2006 18:44 schreef zwartedoos het volgende:
anale stimulans bij de man (op wat voor een manier) door een vrouw valt op geen enkele wijze te verwarren met homo/bi-sexualiteit. indien je dat wel vind ben je ook een homo als je een vrouw anaal neemtquote:Op maandag 10 april 2006 22:36 schreef American_Nightmare het volgende:
Als je dat wil als man dan is het nog maar een klein stapje naar een voorbinddildo, en dat is nog maar een klein stapje naar... naja you get the picture. NEE dus.
Oh sorry alleen voor vrouwen
be gentle plzquote:Op maandag 10 april 2006 18:44 schreef zwartedoos het volgende:
opeens krijg ik het beeld voor me van Rena, de 2meter 20 lange lesbienne met voorbinddildo en gigantische mannenhaat, die 'snachts de deuren inbeukt van eenzame vrijgezelle mannen, om ze *helemaal* uit te wonen.quote:
Om eerlijk te zijn vind ik dat een nogal grote stap en ik ben aardig wat gewendquote:Op maandag 10 april 2006 22:36 schreef American_Nightmare het volgende:
Als je dat wil als man dan is het nog maar een klein stapje naar een voorbinddildo, en dat is nog maar een klein stapje naar... naja you get the picture. NEE dus.
Oh sorry alleen voor vrouwen
quote:Op maandag 10 april 2006 23:46 schreef gronk het volgende:
[..]
opeens krijg ik het beeld voor me van Rena, de 2meter 20 lange lesbienne met voorbinddildo en gigantische mannenhaat, die 'snachts de deuren inbeukt van eenzame vrijgezelle mannen, om ze *helemaal* uit te wonen.
![]()
quote:
Ja maar nu lijkt het net alsof ik ooit jou vinger in mijn bips heb gehad.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:11 schreef DoubleDildo het volgende:
waarom zou ik het niet doen, als hij hier toch van geniet.. gaat het toch om?
ik bedoelde dat als een man dat wil, ik het best wil doen.. zegt niks over jou schat of wil jij dit ook graag?quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:13 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ja maar nu lijkt het net alsof ik ooit jou vinger in mijn bips heb gehad.
Of sliep ik ?![]()
Ik bood eerder al 4 vingers met ring heur !!quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:14 schreef DoubleDildo het volgende:
[..]
ik bedoelde dat als een man dat wil, ik het best wil doen.. zegt niks over jou schat of wil jij dit ook graag?![]()
Who da bitch now ...quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:05 schreef johnbrooks het volgende:
De hele uitleg over "homo/bi" is compleet onzinnig.
De prostaat kan je de G-plek van de man noemen, dus wat zou er niet plezant aan kunnen zijn?
Al wie hier nee tegen zegt zou dit echt eens moeten proberen. Vraag je vriendin om er wat massage-olie (voor diegene die geen glijmiddel in huis hebben) over haar vinger te doen et voila, je zal direct beseffen hoe plezant het is :-)
Voor wie geen vuile vingers wil, er zijn genoeg kleine speeltjes te koop in sexshops!
Mijn persoonlijke ervaring hiermee is dat ik het gevoel krijg dat ik spontaan ga klaarkomen.. Eigenlijk een zalig gevoel, mij mag ze er altijd mee verrassen.. eventueel zelfs met een strap-on, daar zou'k ook geen nee tegen zeggen
Nogmaals: als je iets niet geprobeerd heb kan je er geen mening over hebben: GO! TRY! ENJOY!![]()
ach een geintje maken mag best, ik heb toch al gezegd dat ik het best wil doen als een man er om vraagt zeurpiet!!!quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:29 schreef johnbrooks het volgende:
nuttige posts... bekrompen geesten
Overkomt de beste.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:31 schreef johnbrooks het volgende:
daar had'k over gezien, sorry!
wil je even stoppen met haar proberen om te praten, ik wil gaarne geen vinger in mijn aarschquote:
Condoom met glijmiddel om je vinger(s) werkt anders prima hoor!quote:Op maandag 10 april 2006 17:26 schreef hannelore het volgende:
1 keer gedaan en ik vond het smerig. Poep aan je vinger, bah! Die kerel was ook vreselijk anaal gefixeerd, wou de hele tijd MIJN reet in maar dat zag ik dus niet zitten. Na de daad zo de deur uit gezet en nooit meer sex mee gehad. Niks voor mij.
Heb het gezien maar vond het nogal een aanfluiting,het leek meer op een medische behandeling was zo totaal niks aantrekkelijks aan.En uiteindelijk heb je nog niks gezien behalve dat die man zijn vinger in zijn achterwerk deed,nou dat had ik me zo ook wel kunnen bedenken.Vond het een beetje overbodig om daar nou een filmpje van te maken trouwens.Maar daar hebben ze bij dat programma de laatste tijd wel vaker last van.quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:46 schreef erodome het volgende:
Wie heeft trouwens spuiten en slikken gezien gisteren, ging het over de prostaat, alleen jammer dat ze hun uiterste best hebben gedaan om zo'n ranzig mogelijk plaatje van de "prostaat melken" te maken.
Die arme hetero mister X trouwens bij spuiten en slikken, werd gevingerd door een homo/bi en dan ook nog eens een gruwelijk lelijke en zijn pik werd toch echt heel even wat stijf van de handeling zelf, daar voelde hij zich nogal heel erg ongemakkelijk over.
Maar wat het wel liet zien is dat het wel degelijk een erg goed gevoel kan zijn.
quote:Op donderdag 13 april 2006 17:53 schreef Bendeleider het volgende:
Geprobeerd maar lees nu dat het vinger was ipv vuist.
Te confronterend ?quote:Op donderdag 13 april 2006 23:34 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ik vond hem eigelijk totaal niet grappig
lekker een strontvingerquote:Op maandag 10 april 2006 00:14 schreef xenophoniac het volgende:
[..]
Ik wil vingerverven aha... vandaar...
dat lijkt me dus echt totaal nikshoewel ik 't bij een meisje wel doe als ze daar om vraagt
dat heb ik ooit meegemaakt, geen problemen mee
Rood? Dan heb je wel een heel krap aarsje.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:28 schreef gronk het volgende:
Is 't erg moeilijk om de rode en bruine restjes onder je nagels uit te krijgen?
Jij ook liefquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:33 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Rood? Dan heb je wel een heel krap aarsje.
niet eens anaal dan ben ik benieuwd naar jouw definitie van freaky shit...quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:14 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Met mijn vingers in iemands aars roeren? nee bedankt, ik wil veel freaky shit proberen, maar ik ga niet mijn vingers in iemand aars stoppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
Voor fijnproevers kan zelfs 't eten van een eitje al freaky zijn, terwijl botte boeren nog geen genoeg hebben aan het neuken van kippen terwijl ze de kop ervanafhakken...quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:10 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
niet eens anaal dan ben ik benieuwd naar jouw definitie van freaky shit...
volgens mij mis je iets, laat ze het eens doen!quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:35 schreef Omkron het volgende:
Mijn vriendin wil dit maar iedere keer doen bij mij.. maar ik zit er niet zo op te wachten eigenlijk, dus ik hou de boot af.. of mis ik iets..?
peper in je reetquote:Op maandag 17 april 2006 18:18 schreef MissPeppertje het volgende:
Euhmm als hij het wil waarom zou ik het dan niet doen? Had er nog nooit van gehoord eigenlijk dat mannen dat wel erg ok kunnen vinden om deze reden
Ik moet er wel bij zeggen dat ik het niet snel zomaar uit mezelf zou doen...of je moet al lang een relatie hebben dan is het ook weer heel anders.....
Alleen als de baas erom gevraagd heeft.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:27 schreef homotje het volgende:
aars likken is ook fijn
Heb jij speciale vingers dan ?quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:04 schreef namorada het volgende:
Ja, dat doe ik wel. Het gaat me om het genot van mijn partner en daarin ken ik niet veel taboe's. De meeste mannen vinden het lekker is mijn ervaring.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:09 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Heb jij speciale vingers dan ?
Net als een goed tuinman groene vingers heeft , heb jij de zogenoemde ''bruine vingers'' ?
doe je dan je acrylnagels wel af?quote:Op zondag 23 april 2006 15:54 schreef namorada het volgende:
[..]
, mijn vriend is heel schoon hoor, ik krijg nooit bruine vingers. Maar ik vind wel dat mijn partner alle genot moet krijgen dus doe ik wel mijn best
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |