Zou jij een man anaal vingeren/prostaat melken?quote:de prostaat wordt vaak onderschat door zowel mannen als vrouwen. de prostaat kan bij seks namelijk verschillende functies hebben die mannen en vrouwen onderschatten.
de eerste functie is, zoals hierboven al is gezegd, de aanmaker van sperma: hetgeen je bij ejaculatie naar buiten werkt is dus bijna alleen maar sperma, met een klein vleugje zaadcellen.
de tweede functie is de genotsfunctie. Veel mannen zijn huiverig voor anale seks, en daarbij komt dat vrouwen moeilijk anaal kunnen penetreren, maar vlak achter de ingang van de anus, kan je de prostaat aanraken. De prostaat wordt ook wel de G-spot van de mannen genoemd, omdat bij de juiste aanraking de man enorm gestimuleerd kan worden.
deze stimulans voelt in het begin aan alsof de jongen moet plassen, maar als je dan verder gaat en je doet het goed (niet te ruw maar met de hand strelen of rustig penetreren) dan trekt dat gevoel weg en maakt plaats voor opwelling!
de prostaat zit ongeveer 5 cm van de ingang van de anus en voelt zacht en glad aan. bij opwinding kan deze uitzetten (zie hierboven).. je kan het ook buiten het lichaam redelijk stimuleren door net onder de balzak te stimuleren .
Het is dus een tip om de prostaat ook te stimuleren tijdens seks.
Doe jij dat ook dan ?quote:Op zondag 9 april 2006 23:47 schreef gronk het volgende:
Ik mag wel hopen dat ze daar eerst om vragen.![]()
Nee, ik ram direct m'n vuist in iemands kont, nou goed!quote:
* Hé schat. Steek je vinger eens in m'n poepertje....quote:Op zondag 9 april 2006 23:47 schreef gronk het volgende:
Ik mag wel hopen dat ze daar eerst om vragen.![]()
Ik bedoel dat je niet opeens een vinger in je kont geduwd krijgt.quote:Op zondag 9 april 2006 23:50 schreef Kresj het volgende:
Klinkt weinig aantrekkelijk zo...
Heb jij je vriendin gevraagd of je haar de eerste keer mocht beffen? Of ging je gewoon naar beneden?quote:Op zondag 9 april 2006 23:51 schreef gronk het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je niet opeens een vinger in je kont geduwd krijgt.
Wellicht zal dat wel in een goed overleg gebeurd zijnquote:Op zondag 9 april 2006 23:56 schreef Kresj het volgende:
[..]
Heb jij je vriendin gevraagd of je haar de eerste keer mocht beffen? Of ging je gewoon naar beneden?
Wij hebben een net contract opgesteld van de te verrichten diensten en handelingen, waarin ook genoemd zijn de duren van deze diensten en handelingen.quote:Op zondag 9 april 2006 23:56 schreef Kresj het volgende:
[..]
Heb jij je vriendin gevraagd of je haar de eerste keer mocht beffen? Of ging je gewoon naar beneden?
quote:Op zondag 9 april 2006 23:57 schreef Bitchx3 het volgende:
[..]
Wellicht zal dat wel in een goed overleg gebeurd zijn
Zoiets valt anders onder aanranding enzo
Ik wil vingerverven aha... vandaar...quote:
dus als iemand een vinger in je hol drukt begin jij te gieren van het lachen en te kronkelen als een epileptici die zijn medicijnen is vergetenquote:Op maandag 10 april 2006 00:47 schreef ed_reeb het volgende:
ik (man) kan er absoluut niet tegen....anaal gevingerd te worden.... ik ga dwars door t dak.. elke geilheid is over... je mag de meest gekke dingen met me doen... maar blijf daar van me af.... ik krijg echt de meest debiele lachstuipen en oncontroleerbare bewegingen dan.. t schijnt lekker te zijn.. maar mijn lichaam trekt t niet
Tis, Fok! zo representatief zijn ze nu ook weer niet voor de Poll...quote:Op maandag 10 april 2006 00:57 schreef JoPiDo het volgende:verbaasd me hoeveel dames het werkelijk zouden doen
Zoals ik al zei, ik vraag er niet eens meer om, ik denk dat het voor mijn vrouw automatisme is. Begint ze met pijpen, gaat ze gelijk mijn anus masseren, en/of een stukje van haar vinger erin.quote:Op maandag 10 april 2006 12:45 schreef erodome het volgende:
Ik heb het weleens gedaan, maar alleen bij eigen man en een enkele man die ik beter ken in bed, altijd nadat ze zelf aangegeven hadden het te willen proberen.
Doe het eigenlijk altijd in combi met pijpen ofzo, wat de scherpe randjes er altijd wel afhaalt.
Maar het komt heel weinig voor dat een man hierom vraagt, de meeste zijn doodsbenauwd voor iets daar, daarom doe ik het ook nooit zomaar...
Verder moet gewoon the mood goed zijn ervoor, alhoewel ik het zelf gaarne heb, heel vaak, eigenlijk zelfs altijd wel leuk vind als daar wat mee gedaan wordt is het toch wat aparter bij een man, vreemd is dat eigenlijk....
Nee, dat zal wel niet dan...quote:Op maandag 10 april 2006 13:52 schreef patrickt37 het volgende:
Ik denk dat de meeste mannen het wel willen, maar bang zijn dat wanneer ze het lekker vinden, denken dat ze homo zijn. Nou, ik vind het heerlijk, en heb totaal niets met andere mannen.
Terwijl, als je dan toch een anale fixatie hebt, je ook prima aan de gang zou moeten kunnen met klysma's vantevoren om 't een beetje leuk te houden.quote:Op maandag 10 april 2006 17:26 schreef hannelore het volgende:
1 keer gedaan en ik vond het smerig. Poep aan je vinger, bah! Die kerel was ook vreselijk anaal gefixeerd,
Hihi inderdaad. Als je lekker gepijpt word ineens zo een vinger in je holletje.. da's niet mis hoorquote:Op maandag 10 april 2006 17:41 schreef Stoeteltje het volgende:
Juist het spannende daaraan is het heel onverwachts doen...kijken wat zijn reactie is..
mwa ook niet zo'n problemen mee, als t toch allemaal fris gewassen isquote:Op maandag 10 april 2006 14:55 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik vind het lekker als hij het zaakje rustig masseert bij mij maar hij wil er niets van weten. Evengoed zou ik het wel doen bij hem hoor. Rimmen is een ander verhaal.
Ze spaart voor een paardquote:Op maandag 10 april 2006 18:20 schreef Wouske het volgende:
[..]
Hihi inderdaad. Als je lekker gepijpt word ineens zo een vinger in je holletje.. da's niet mis hoor
Mijn vriendin is nu al een tijdje aan het *dreigen* een strapon aan te schaffen om mij mee te
bewerken.. ben benieuwd wanneer die verrassing nu eens komt...
dus jij waggelt binnenkort ipv lopen?quote:Op maandag 10 april 2006 18:20 schreef Wouske het volgende:
[..]
Hihi inderdaad. Als je lekker gepijpt word ineens zo een vinger in je holletje.. da's niet mis hoor
Mijn vriendin is nu al een tijdje aan het *dreigen* een strapon aan te schaffen om mij mee te
bewerken.. ben benieuwd wanneer die verrassing nu eens komt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |