POLL ALLEEN VOOR VROUWENAangezien ik ooit bekend ben geworden met het fenomeen prostaat melken en ooit een dame dat eens in een geyle dronken bui heeft gedaan en ik het daarna nooit meer heb mee gemaakt vraag ik me af in hoeverre vrouwen dit doen.
de meeste mannen lijken mij homofoob en zeggen dat ze dat nooit doen maar misschien weten de vrouwen hier meer.
nuttige info over de prostaat kun je hier vinden:
stimulering en nut van de prostaatquote:
de prostaat wordt vaak onderschat door zowel mannen als vrouwen. de prostaat kan bij seks namelijk verschillende functies hebben die mannen en vrouwen onderschatten.
de eerste functie is, zoals hierboven al is gezegd, de aanmaker van sperma: hetgeen je bij ejaculatie naar buiten werkt is dus bijna alleen maar sperma, met een klein vleugje zaadcellen.
de tweede functie is de genotsfunctie. Veel mannen zijn huiverig voor anale seks, en daarbij komt dat vrouwen moeilijk anaal kunnen penetreren, maar vlak achter de ingang van de anus, kan je de prostaat aanraken. De prostaat wordt ook wel de G-spot van de mannen genoemd, omdat bij de juiste aanraking de man enorm gestimuleerd kan worden.
deze stimulans voelt in het begin aan alsof de jongen moet plassen, maar als je dan verder gaat en je doet het goed (niet te ruw maar met de hand strelen of rustig penetreren) dan trekt dat gevoel weg en maakt plaats voor opwelling!
de prostaat zit ongeveer 5 cm van de ingang van de anus en voelt zacht en glad aan. bij opwinding kan deze uitzetten (zie hierboven).. je kan het ook buiten het lichaam redelijk stimuleren door net onder de balzak te stimuleren .
Het is dus een tip om de prostaat ook te stimuleren tijdens seks.
Zou jij een man anaal vingeren/prostaat melken?»
Ja»
Nee»
Al wel eens gedaan»
nee, man wil niet»
nee, vind ik vies
maak je eigen FOK! poll zelf!
poll is alleen voor vrouwen!en natuurlijk discussieren over ervaringen, tips, waarom niet en wat je er als man van vind