moet die jongen niet werken dan om zijn saldo aan te vullenquote:Op maandag 10 april 2006 11:47 schreef rubbereend het volgende:
als Appelsientje trouwens weer terug is zal die hij wel weer de leiding nemen in het Hools lijstje
zn tijd bij de helpdesk was volgens mij ook geen belemmering om rustig door te posten op Fok!quote:Op maandag 10 april 2006 11:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
moet die jongen niet werken dan om zijn saldo aan te vullen
quote:Op maandag 10 april 2006 10:15 schreef M0NTANA het volgende:
Als er alleen gekeken wordt naar het aantal nuttige posts die iets toevoegen, zou ik hoger staan. Bovenaan.
Doe maar nie,dan kom ik er niet zo gunstig vanafquote:Op maandag 10 april 2006 15:23 schreef Ambrosius het volgende:
Nu eigenlijk nog een alltime-lijstje van VBL.
wel een leuk getal voor op je stropdasquote:
moet je eens kijken wie er bij Feyenoord en PSV rugnummer 12 hebbenquote:Op maandag 10 april 2006 15:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is het rugnummer van San Marco tijdens EK'88. Ik voetbalde vroeger daarom altijd met nummer 12.
klopt, maar wist je dat niet ?quote:
*proest* *kuch*quote:Op maandag 10 april 2006 15:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Nu je het zegt vind ik dat typisch iets voor psv ja, heb daar ook wel eens iets van gelezen.
Van feyenoord had ik dat niet verwacht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |