abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 april 2006 @ 07:39:13 #51
56257 maue
FEYENOORD for LIFE
pi_37235333
Ik snap niet waarom mensen dit eigenlijk willen doen, de mensen die de 40 dagen halen zijn waarschijnlijk vrijgezel en/of oerlelijk of totaal geen sex nodig hebben! en de mensen die het niet halen.... zijn gewoon normale mensen met behoeftes!!
  maandag 24 april 2006 @ 10:46:42 #52
72709 StefSOFT-NL
Caravanshaker Nr. 1
pi_37237993
quote:
Op maandag 24 april 2006 07:39 schreef maue het volgende:
Ik snap niet waarom mensen dit eigenlijk willen doen, de mensen die de 40 dagen halen zijn waarschijnlijk vrijgezel en/of oerlelijk of totaal geen sex nodig hebben! en de mensen die het niet halen.... zijn gewoon normale mensen met behoeftes!!
Haha, dan maar hopen dat ik het niet red
Jeffrey Murdoch: I am nearly thirty you know. I am not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying nipples or gusset. Or, or, Did you know you can make candles out of human fat
  maandag 24 april 2006 @ 19:41:30 #53
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_37253889
quote:
Op maandag 24 april 2006 00:46 schreef 1ofthefew het volgende:

[..]

dus jij ziet sex als iets slechts? het is gewoon ontspannend en als je eerlijk bent ook fijn voor beidden.
als je respect van vrouwen wilt moet je niet als een monnik gaan leven maar vrouwen gewoon normaal en eerlijk behandelen.

alsof iedere man die sex heeft automatisch een vrouw als gebruiksvoorwerp ziet

maar ja, tegenwoordig word sex door velen wel als een consumptiegoed gezien, niks mis mee maar ik heb wel eens de indruk dat velen ook vergeten dat er nog zoiets is als de "liefde bedrijven"
Nee, ik zie sex niet als iets slechts. Ik kan er absoluut de ontspannende kant van zien. Maar ik denk wel dat deze maatschappij de "mooie" kant van sex uit het oog verliest. Je geeft het zelf al toe, het wordt tegenwordig als een consumptiegoed gezien. En ik wil hiermij laten zien dat er ook een leven na de sex is. Ik kan nogsteeds uitgaan, kan nogsteeds leuke mensen ontmoeten, kan contact leggen met meiden, alleen ben ik er niet op uit om met elke leuke meid die ik tegen kom het bed in te duiken. En als die meid die echt leuk is en echt intressant is niet kan wachten op tot ik mijn ding heb gedaan en persé sex moet hebben dan zal ze waarschijnlijk toch niet bij me passen. Dus nee niet iedere man ziet een vrouw als een gebruiksvoorwerp voor sex, maar zet je TV maar eens aan op MTV of TMF. Je kan mij niet vertellen dat 80% van de vrouwen daar als sex/lust object wordt gebruikt. En ik vind het niet erg om naar een mooie schaarsgeklede vrouw te kijken maar tegenwoordig wordt er naar mijn mening te makkelijk over gedaan en is de "liefde" weg uit "liefde bedrijven" en krijgt het "bedrijven" de overhand en een verkeerde verklaring.
Domo Arigato!
  maandag 24 april 2006 @ 19:43:58 #54
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_37253982
quote:
Op maandag 24 april 2006 07:39 schreef maue het volgende:
Ik zou zeggen lees mijn relaas maar eens goed door. Ik ben inderdaad vrijgezel sinds een paar maanden maar heb 6 jaar lang een goeie en mooie relatie gehad. Ben zeker niet oerlelijk en heb absoluut sex nodig, sterker nog ben waarschijnlijk sex verslaafd. Ik eet, slaap, probeer iets leuks van het leven te maken, ga uit, sport, enz, als jij vind dat ik daardoor geen normaal persoon ben, tja mag je mij eens uitleggen waneer ik dat wel zou zijn.
Domo Arigato!
  maandag 24 april 2006 @ 20:19:00 #55
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_37255397
Pfft, ikke niet hoor.
Als ik mijn vriendin 3 dagen niet aangeraakt heb met mijn eenogige bandiet ontploft hij al zowat, laat staan 40 dagen/nachten.

En nee, ik denk niet met mijn lul, mijn lul denkt met mij...
  maandag 24 april 2006 @ 20:24:10 #56
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_37255618
quote:
Op maandag 24 april 2006 19:41 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Nee, ik zie sex niet als iets slechts. Ik kan er absoluut de ontspannende kant van zien. Maar ik denk wel dat deze maatschappij de "mooie" kant van sex uit het oog verliest. Je geeft het zelf al toe, het wordt tegenwordig als een consumptiegoed gezien. En ik wil hiermij laten zien dat er ook een leven na de sex is. Ik kan nogsteeds uitgaan, kan nogsteeds leuke mensen ontmoeten, kan contact leggen met meiden, alleen ben ik er niet op uit om met elke leuke meid die ik tegen kom het bed in te duiken. En als die meid die echt leuk is en echt intressant is niet kan wachten op tot ik mijn ding heb gedaan en persé sex moet hebben dan zal ze waarschijnlijk toch niet bij me passen. Dus nee niet iedere man ziet een vrouw als een gebruiksvoorwerp voor sex, maar zet je TV maar eens aan op MTV of TMF. Je kan mij niet vertellen dat 80% van de vrouwen daar als sex/lust object wordt gebruikt. En ik vind het niet erg om naar een mooie schaarsgeklede vrouw te kijken maar tegenwoordig wordt er naar mijn mening te makkelijk over gedaan en is de "liefde" weg uit "liefde bedrijven" en krijgt het "bedrijven" de overhand en een verkeerde verklaring.
Respect!
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_37256272
quote:

[..]

Word
Children of the night. What music they make.
  maandag 24 april 2006 @ 20:46:42 #58
138514 1ofthefew
always on the run
pi_37256637
quote:

[..]

vroeger keken we hier in huis wel veel mtv/tmf maar sinds die R&B/RAP rotzooi word er ook nauwelijks nog gekeken door ons.

ik denk dat vooral de nieuwe generatie jeugd (tot 18 jaar ruw gezegd) sex als consumptiegoed ziet.
als ik een meisje ontmoet dan hoef ik ook niet echt direct met haar naar bed.
maar stel dat je een een paar weken wat hebt dan verwacht ik toch wel dat je ook je liefde naar elkaar toe uit in de vorm van lichamelijke intimiteit.
als een dame komt aandraven met ik wil maagd blijven tot aan mijn huwelijk dan kan ze ook oprotten (niet omdat ik geen lichamelijke intimiteit krijg, maar omdat liefde iets is wat je niet kunt plannen, niet aan tijd of regels gebonden is)
De wereld is op hol geslagen
  dinsdag 25 april 2006 @ 17:53:37 #59
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_37285820
quote:
Op maandag 24 april 2006 20:24 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Respect!
Thnx
Domo Arigato!
  dinsdag 25 april 2006 @ 18:00:18 #60
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_37285986
quote:
Op maandag 24 april 2006 20:46 schreef 1ofthefew het volgende:

[..]

vroeger keken we hier in huis wel veel mtv/tmf maar sinds die R&B/RAP rotzooi word er ook nauwelijks nog gekeken door ons.

ik denk dat vooral de nieuwe generatie jeugd (tot 18 jaar ruw gezegd) sex als consumptiegoed ziet.
als ik een meisje ontmoet dan hoef ik ook niet echt direct met haar naar bed.
maar stel dat je een een paar weken wat hebt dan verwacht ik toch wel dat je ook je liefde naar elkaar toe uit in de vorm van lichamelijke intimiteit.
als een dame komt aandraven met ik wil maagd blijven tot aan mijn huwelijk dan kan ze ook oprotten (niet omdat ik geen lichamelijke intimiteit krijg, maar omdat liefde iets is wat je niet kunt plannen, niet aan tijd of regels gebonden is)
Wat betreft de nieuwe generatie jeugd, ik ben zelf 22 en naar mijn mening ben ik dus ook nogsteeds onderdeel van de jeugd. Zoals jij het beschrijft is er absoluut niks aan de hand en is het absoluut gezond, leuk, intiem, special en helemaal top. Maar zoals we allebij nu hebben aangegeven zijn er veel jongeren die het helaas niet op die manier denken.
Onze gedachten gangen zijn het zelfde, alleen onze acties verschillen van elkaar...
Domo Arigato!
pi_37286905
allebij=allebei

Wanneer gaat het van start?
  dinsdag 25 april 2006 @ 19:50:53 #62
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_37289736
Bah, geen zin meer.
Guanine en Cytosine! *O*
pi_37292327
Ik heb het voorgelegd hier thuis, maar hij vindt het maar een fok idee
Nee, dus, geen 40 day's 40 night's hier, misschien dat ik hem ooit eens zo gek krijg en kan testen of het sjago worden van geen seks hebben weer weg gaat na een tijdje, maar nu nog niet dus
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_37297349
Je weet niet wat je mist
  dinsdag 25 april 2006 @ 23:33:14 #65
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_37298448
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 18:32 schreef DeHovenier het volgende:
allebij=allebei

Wanneer gaat het van start?
Inprincipe zijn we sinds gister bezig

Care to join?
Domo Arigato!
  dinsdag 25 april 2006 @ 23:33:38 #66
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_37298463
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 19:50 schreef Koenholio het volgende:
Bah, geen zin meer.
Maar nog wel in de race?
Domo Arigato!
  dinsdag 25 april 2006 @ 23:35:03 #67
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_37298506
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 21:03 schreef erodome het volgende:
Ik heb het voorgelegd hier thuis, maar hij vindt het maar een fok idee
Nee, dus, geen 40 day's 40 night's hier, misschien dat ik hem ooit eens zo gek krijg en kan testen of het sjago worden van geen seks hebben weer weg gaat na een tijdje, maar nu nog niet dus
Je wordt echt niet sjago als je geen sex hebt kan ik je verzekeren! Maar misschien moet ie eens het forum lezen, ik denk dat er toch al aardig wat redenen zijn opgeworpen waarom het intressant kan zijn om een keer mee te doen. Succes met hem iedergeval
Domo Arigato!
pi_37298761
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 23:33 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Inprincipe zijn we sinds gister bezig

Care to join?
Wat denk je zelf

Uiteraard
  dinsdag 25 april 2006 @ 23:51:01 #69
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_37298978
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 23:44 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Wat denk je zelf

Uiteraard
Welcome back then!

Ach de eerste 2 dagen alweer overleefd voor mij

Ik zal binnenkort trouwens ff uitrekenen tot wanneer mijn poging duurt... Ben iedergeval begonnen op 24-04-06, voor de wiskundige wonderen, mocht je het meteen weten mag je het posten.
Domo Arigato!
pi_37299061
De eerste dagen zijn nooit moeilijk.

De daarop volgende weken ook niet
pi_37307473
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 23:35 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Je wordt echt niet sjago als je geen sex hebt kan ik je verzekeren! Maar misschien moet ie eens het forum lezen, ik denk dat er toch al aardig wat redenen zijn opgeworpen waarom het intressant kan zijn om een keer mee te doen. Succes met hem iedergeval
Ik kan je verzekeren dat ik wel sjago wordt als ik geen seks krijg, 4 dagen is de max, vanaf dat moment gaat mijn humeur zienderogen achteruit, met hele grote sprongen, weet alleen niet of dat over gaat als je het veel langer zou doen...

Maar hij wil er pas over nadenken als hij 70 is zegt hij
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 26 april 2006 @ 17:39:18 #72
127142 Muk
nu met extra pulp
pi_37317274
is er een gezamelijke begindatum of begint iedereen voor zichzelf?
ik begin vandaag iig, lijkt me ehm... interessant... heb het een keer eerder gedaan, toen een week volgehouden.
Op zondag 1 maart 2009 19:55 schreef EchnaDarr het volgende:
En als ik weer heel erg eerlijk ben weet ik niet of ik het nog wel zo prettig vind als hij hier mod blijft. En dan druk ik me nog zacht uit.
  woensdag 26 april 2006 @ 22:48:53 #73
72709 StefSOFT-NL
Caravanshaker Nr. 1
pi_37328639
Euh, ik lig eruit.
Jeffrey Murdoch: I am nearly thirty you know. I am not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying nipples or gusset. Or, or, Did you know you can make candles out of human fat
  woensdag 26 april 2006 @ 23:38:54 #74
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_37330494
quote:
Op woensdag 26 april 2006 22:48 schreef StefSOFT-NL het volgende:
Euh, ik lig eruit.
  • paladin
  • Koenholio
  • Black_Ninja (120 dagen) (eerder meegedaan, persoonlijk record 80 dagen)
  • MonoCultuur (voor het eerst)
  • Anisubs (40 dagen) (eerder meegedaan, persoonlijk record 40 dagen)
  • DeHovenier (120 dagen) (eerder meegedaan, persoonlijk record 80 dagen)
  • StefSOFT-NL (40 dagen) (voor het eerst) (na 3 dagen)
  • Muk (40 dagen) (eerder meegedaan, persoonlijk record 1 week, 3 dagen later begonnen)
  • Domo Arigato!
      woensdag 26 april 2006 @ 23:39:58 #75
    44552 Black_Ninja
    Ninja's bestaan!
    pi_37330523
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 17:39 schreef Muk het volgende:
    is er een gezamelijke begindatum of begint iedereen voor zichzelf?
    ik begin vandaag iig, lijkt me ehm... interessant... heb het een keer eerder gedaan, toen een week volgehouden.
    Opzich zijn we afgelopen maandag begonnen maar bij deze, welcome!

Je zal alleen dus wel 3 dagen langer door moeten gaan dan de andere 40 dayers...
    Domo Arigato!
      donderdag 27 april 2006 @ 11:30:02 #76
    125061 Koenholio
    *O* Adenine, Thymine,..
    pi_37339193
    Koenholio
    Guanine en Cytosine! *O*
    pi_37339275
    Slappeling
      vrijdag 28 april 2006 @ 14:21:31 #78
    127142 Muk
    nu met extra pulp
    pi_37376358
  • paladin
  • Koenholio (na 4 dagen)
  • Muk (40 dagen) (eerder meegedaan, persoonlijk record 1 week, 3 dagen later begonnen)

[ Bericht 1% gewijzigd door Muk op 28-04-2006 17:27:49 ]
  • Op zondag 1 maart 2009 19:55 schreef EchnaDarr het volgende:
    En als ik weer heel erg eerlijk ben weet ik niet of ik het nog wel zo prettig vind als hij hier mod blijft. En dan druk ik me nog zacht uit.
    pi_37376416
    Kan ik nog instappen
    M'n signature, wat doe je :{
    pi_37376473
    Shit, ik loop dus 5 dagen achter

ff doorruk... werken dus
    pi_37382079
    Je kan op ieder moment instappen, maar dan moet je wel bijhouden hoever je bent enzo. En je ervaringen posten
      vrijdag 28 april 2006 @ 19:46:50 #82
    44552 Black_Ninja
    Ninja's bestaan!
    pi_37386331
    quote:
    Op vrijdag 28 april 2006 14:24 schreef Viper_74 het volgende:
    Shit, ik loop dus 5 dagen achter

ff doorruk... werken dus
    Wat mij betreft, welcome aboard!
    Domo Arigato!
    pi_37387714
    quote:
    10. Black_ninja inmiddels de 80 gehaald
    .
    [i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
    The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
      zondag 30 april 2006 @ 00:06:21 #84
    44552 Black_Ninja
    Ninja's bestaan!
    pi_37417011
    quote:
    Op vrijdag 28 april 2006 20:35 schreef Jajong het volgende:

[..]

.
    Nog van plan die reactie uit te leggen? Ik heb al aardig wat redenen gegeven waarom ik dit doe, en waarom ik de vorige keer de 80 heb gedaan. Misschien kan jij dan de moeite nemen om uit te leggen wat je met je reactie bedoelt? Wel zo netjes toch?

Hoe gaat ie bij iedereen? Gister bij de nach geweest, moet eerlijk bekennen dat het vrouwelijkschoon gelukkig niet van al te hoog niveau was. Was goed te overleven. Verder moeten werken en morgen ook weer dus weinig tijd om het moeilijk te krijgen.

Succes iedereen!
    Domo Arigato!
      zondag 30 april 2006 @ 21:20:55 #85
    44552 Black_Ninja
    Ninja's bestaan!
    pi_37436786
    Goed nog even voor de geintresseerde, 21 augustus is mijn eind streep. (and plz correct me if I'm wrong)
    Dat betekend dus iedergeval geen wilde feesten tijdens de zomervakantie Maar zoals ik al eerder heb aan gegeven, het doel heiligd alle middelen...
    Domo Arigato!
    pi_37437768
    heiligt

Voor mij is er niks aan, maar ik ga dan ook niet uit en ik heb geen vriendin
      zondag 30 april 2006 @ 22:10:46 #87
    130081 manou
    me love me boyfriend
    pi_37438552
    volgende x doe ik ook mee!
      zondag 30 april 2006 @ 22:26:45 #88
    44552 Black_Ninja
    Ninja's bestaan!
    pi_37439151
    quote:
    Op zondag 30 april 2006 22:10 schreef manou het volgende:
    volgende x doe ik ook mee!
    Je kan nu nogsteeds mee doen, zal je alleen wat langer moeten doorgaan dan de personen die maadag zijn gestart. En je kan zowiezo een stukje met mij mee lopen...
    Domo Arigato!
    pi_37466740
    !!!ATTENTIE!!!! Sorry helaas ik heb het helaas niet gehaald.
    Amstelveen de beste
      maandag 1 mei 2006 @ 21:51:23 #90
    44552 Black_Ninja
    Ninja's bestaan!
    pi_37468117
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 21:12 schreef anisubs het volgende:
    !!!ATTENTIE!!!! Sorry helaas ik heb het helaas niet gehaald.
    Balen! Maar ga je de volgende keer wel 80 proberen of hierna eerst weer een keer 40?

Btw, was het zwakte of een dame?
    Domo Arigato!
      dinsdag 2 mei 2006 @ 21:47:21 #91
    44552 Black_Ninja
    Ninja's bestaan!
    pi_37495950
    Hoe gaat het met de deelnemers? Buiten de mensen die we dit weekend zijn verloren, lukt het een beetje?

Succes iedereen!
    Domo Arigato!
    pi_37560320
    Met mij gaat het best. Er was veel vrouwvolk te zien in Maastricht met het mooie weer!
    pi_37561609
    Supeer, Black_ninja dat je het zolang volhoud.
    Het is misschien een domme vraag maar, wat zijn blauwe ballen?
    Amstelveen de beste
    pi_37561807
    Geen idee.

edit
    van www.sexwoordenboek.nl
    quote:
    Als je erg opgewonden bent, maar niet klaarkomt, kun je een onaangenaam gevoel in je ballen krijgen. In de volksmond heet dit “blauwe ballen.” Bij opwinding stroomt er namelijk bloed naar je balzak, waardoor deze een wat blauwe kleur krijgt.

Als je klaar bent gekomen, stroomt het bloed vrij snel weg en heb je nergens last van. Maar zonder orgasme kan het wel twee uur duren voordat je ballen weer hun normale omvang hebben
      vrijdag 5 mei 2006 @ 09:28:17 #95
    44552 Black_Ninja
    Ninja's bestaan!
    pi_37567909
    quote:
    Op donderdag 4 mei 2006 23:30 schreef DeHovenier het volgende:
    Geen idee.

edit
    van www.sexwoordenboek.nl
    [..]
    Ik heb er iedergeval nog nooit last van gehad. Volgens mij is het meer een mythe.
    Domo Arigato!
    pi_37568070
    worden ze niet paars na een tijdje
      vrijdag 5 mei 2006 @ 10:39:04 #97
    44552 Black_Ninja
    Ninja's bestaan!
    pi_37569457
    quote:
    Op vrijdag 5 mei 2006 09:34 schreef Viper_74 het volgende:
    worden ze niet paars na een tijdje
    Tot nu toe niks van gemerkt, en na 80 dagen had ik dat toch al een keer moeten hebben lijkt mij...
    Domo Arigato!
    pi_37569858
    Ik heb ook niks gemerkt.
      vrijdag 5 mei 2006 @ 11:18:45 #99
    127142 Muk
    nu met extra pulp
    pi_37570547
    *splut*
    Op zondag 1 maart 2009 19:55 schreef EchnaDarr het volgende:
      vrijdag 5 mei 2006 @ 11:21:16 #100
    127142 Muk
    nu met extra pulp
    pi_37570612
  • paladin
  • Koenholio (na 4 dagen)
  • Muk (40 dagen)[s] (eerder meegedaan, persoonlijk record 1 week, na 9 dagen
  • Op zondag 1 maart 2009 19:55 schreef EchnaDarr het volgende:
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')