De belgen van gister waren zwak zwak, gewoon trieste mietjes.
Waarom wil die trien niet strippen ... wat is daar nu zo moeilijk aan.
De nederlanders vonden de plagen wel best ...
He die 40graden-plaag. Ik zou dan niet zeggen van Hawaiikleding en lekker koele drankjes. Nee dikke eskimowinterjassen en hete chocomel drinken. Dan is het pas leuk...
Vorige week had het andere team toch 10 graden ofzo. Die moet je juist hawaii laten dragen. Of ben ik nu raar ,,, het moet toch plagen zijn. Wat ik gister zag was het fun voor de NLs.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.