Dit was niet waar men zich druk om maakt, dat is De Gouden Kooiquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:04 schreef Herald het volgende:
toch sneu dat iedereen in Nederland weer op hun achterste poten stond vanwege een treiterprogramma terwijl het deze sof is.
Ik vind het ook wel grappig hoorquote:Op maandag 8 mei 2006 01:30 schreef Taurus het volgende:
Ben ik de enige die 't wel grappig vind?Ik kijk 't zelfs terug op internet als ik 't gemist heb. Ik vind 't wel amusant
![]()
Omdat t een oud programma is dat eerst 30 keer werd uitgesteld.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:15 schreef Taurus het volgende:
Waarom waren die plagen aan 't begin van dit topic al bekend?![]()
nee hoor, het is gewoon eerder opgenomen, net zoals vele programma's...quote:Op maandag 8 mei 2006 20:18 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Omdat t een oud programma is dat eerst 30 keer werd uitgesteld.
Het is wel een paar keer uitgesteld. Werd steeds weer opnieuw gemonteerdquote:Op maandag 8 mei 2006 22:46 schreef superhero87 het volgende:
[..]
nee hoor, het is gewoon eerder opgenomen, net zoals vele programma's...
quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:36 schreef XMN8R het volgende:
Ik zie het nu voor het eerst. Grappig idee, maar ik zou er niet elke dag voor thuisblijven...
Het valt me trouwens op dat Benjamin in bijna elke scene wel lichamelijk contact heeft één van de andere mannelijke teamleden, voornamelijk met Alex. Is dat een setje?
edit: lama, het is een één van de Plagen lees ik net
Gelukkig heb ik daaroverheen gelezenquote:Op donderdag 11 mei 2006 10:00 schreef Nielsch het volgende:
't Is alleen jammer dat de uitslag hier al heeft gestaan...
Ik vind 't ook wel leuk. Vind het opmerkelijk dat er niet wat meer enthousiaste mensen hier op fok voor dat programma te vinden zijn. Er is genoeg trash-tv van hetzelfde niveau waar wel volop over gekletst wordt. Toch n talpa-aversie denk ik.quote:Op zondag 21 mei 2006 14:06 schreef tessie het volgende:
Ik vind het eigenlijk ook best leuk! Tis gewoon zo vreselijk dat het wel weer grappig wordt.... Maar niet iets om voor thuis te blijven, maar die herhaling savonds laat is goed te doen voor het slapen gaan
Ja, NEDERLAND GEWONNENquote:Op woensdag 24 mei 2006 02:18 schreef Taurus het volgende:
Nouja.. Dan maar ik in m'n eentje..
Jeeej.. Go Nederland. Nederland gewonnen![]()
![]()
![]()
![]()
Niet helemaal... Aangezien de komende dagen Talpa bijna non-stop alleen maar voetbal uitzend (EK Jong Oranje) is de eerste aflevering van de tweede groep pas a.s. maandag.quote:
Gehandicapte verzorgers. Homosexuelen. Een vrouw met een minderwaardigheidscomplex. Levert leuke tv op.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:23 schreef Nielsch het volgende:
Die nieuwe Belgen zijn echt sukkels!
Die Nederlanders, zijn dat koppeltjes trouwens?
En?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:06 schreef static het volgende:
Zie het nu voor het eerst.
Omdat ze bijna op een zenuwinzinking zitten.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:30 schreef alwaysthebest het volgende:
De vorige groepen waren leuker.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |