Sorry, wat zeg je? Ik versta je niet zo goed...quote:Op maandag 10 april 2006 10:48 schreef PhaE het volgende:
Blijft een vrouw he
Die kunnen op bepaalde gebieden enorm selectief gehoorgestoord zijn.
Ik zei ook niets, ik typte iets.quote:Op maandag 10 april 2006 10:49 schreef Mokster het volgende:
[..]
Sorry, wat zeg je? Ik versta je niet zo goed...
moet je maar leren kokenquote:Op maandag 10 april 2006 10:49 schreef PhaE het volgende:
[..]
Magnetron-maaltijd, chinees laten bezorgen, etc.
In ruil voor veel persoonlijke aandacht.quote:Op maandag 10 april 2006 10:49 schreef mvdlubbe het volgende:
Lasagne, babi ketjap, etc.
En met plezierquote:Op maandag 10 april 2006 10:50 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je maakt mn humeur iets minder slecht momenteel.![]()
Ja well, duh.quote:Op maandag 10 april 2006 10:51 schreef Mokster het volgende:
[..]
In ruil voor veel persoonlijke aandacht.![]()
Goeie deal toch?![]()
Volgens mij valt dat best meequote:
flippersquote:Op maandag 10 april 2006 10:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
je hebt nog nooit zo snel iemand met van die flippers aan de kant op zien rennen
Jah... noem jij ze zoquote:
sorryquote:
Zou kunnen... niets van gezienquote:Op maandag 10 april 2006 11:05 schreef Pheno het volgende:
Oh btw: de taart was lekker!
Jij kost al een godsvermogen aan je drankprobleem met colaquote:
dankjequote:Op maandag 10 april 2006 11:05 schreef Pheno het volgende:
Oh btw: de taart was lekker!
Oeh!quote:
trauma?quote:Op maandag 10 april 2006 11:07 schreef PhaE het volgende:
[..]
Oeh!
Hoe heette die serie vroeger ook alweer, met die gozer die van die vliezen tussen zijn vingers en tenen had, en vet snel kon zwemmen met zo'n dolfijn beweging... Probeerde ook altijd zo te zwemmen toen ik klein was, en snapte maar niet waarom ik niet 200km/u ging, net als in die serieIk weet het maar aan het hebben van geen vliezen, maar toch, de 100km/u moest ik dan toch makkelijk kunnen halen
ik ken alleen met een meisje met vinnen tussen haar vingers en zoquote:Op maandag 10 april 2006 11:07 schreef PhaE het volgende:
[..]
Oeh!
Hoe heette die serie vroeger ook alweer, met die gozer die van die vliezen tussen zijn vingers en tenen had, en vet snel kon zwemmen met zo'n dolfijn beweging... Probeerde ook altijd zo te zwemmen toen ik klein was, en snapte maar niet waarom ik niet 200km/u ging, net als in die serieIk weet het maar aan het hebben van geen vliezen, maar toch, de 100km/u moest ik dan toch makkelijk kunnen halen
Wat je zei is net zoiets als: er zit zuurstof in een duikfles.quote:Op maandag 10 april 2006 11:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
sorry
ben niet bepaald een ervaren snorkel duik zwem mens
dat blijkt maar weer
Ik wilde net gaan vragen of ze misschien Ariel de kleine zeemeermin heette, maar de omschrijving komt toch niet helemaal goed overeen.quote:Op maandag 10 april 2006 11:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ken alleen met een meisje met vinnen tussen haar vingers en zo
die woonde op een eiland en dan waren er 2 jongens en die woonde op een onderzee boot in de buurt en zij kwam dan altijd ff op bezoek
en ze ging altijd zwemmen met een walvis
maja ze was ook een alien of zoiets
die vond ik dus weer helemaal niksquote:Op maandag 10 april 2006 11:19 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik wilde net gaan vragen of ze misschien Ariel de kleine zeemeermin heette, maar de omschrijving komt toch niet helemaal goed overeen.
De man van Atlantis... toch? met Patrick Duffy.. volgens mij.quote:Op maandag 10 april 2006 11:07 schreef PhaE het volgende:
[..]
Oeh!
quote:Op maandag 10 april 2006 11:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
die vond ik dus weer helemaal niks
ten eerste omdat prinsesen blond waren en niet rood
en ten tweede omdat ik ergens vandaan had gehaalt hoe t echt af loopt met de kleine zeemeermin... was ik eerst depri omdat ze dood gaat en daarna omdat we voorgelogen werden door disney
Weinig spelfoudenquote:
Is deze SC toch nog ergens goed voorquote:
Hmm dat zou best kunnen ja!quote:Op maandag 10 april 2006 11:24 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
De man van Atlantis... toch? met Patrick Duffy.. volgens mij.
aarrggh, ik kwam er eerst niet op.. gelukkig heb ik het!! anders blijft me dat door het hoofd spoken..![]()
Jah ik ook... Maar mijn baas kon dat wel eens niet helemaal vindenquote:Op maandag 10 april 2006 11:29 schreef mvdlubbe het volgende:
Zo. Ik vind eigenlijk dat ik wel weer genoeg heb gewerkt voor vandaag!
Dat ken ikquote:Op maandag 10 april 2006 11:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah ik ook... Maar mijn baas kon dat wel eens niet helemaal vinden
volgens mij hequote:
Heb jij een baas?quote:
Jah.... dat zal! Goed excuus ook... gewoon schijt aan hebben joh!quote:Op maandag 10 april 2006 11:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
volgens mij he
ben ik stiekum onwijs dislectisch
Ik loop stagequote:
Klopt...quote:Op maandag 10 april 2006 11:34 schreef PhaE het volgende:
[..]
Tja, aangezien jij begon over "...mijn baas..."
Ik vind jou wel okequote:
Niet persoonlijk, maar het is inderdaad de tendens van tegenwoordig: vroeger heette dat gewoon dom. Tegenwoordig moet iedereen maar een prachtig afwijkingsnaampje hebben. En dat is niet alleen met dyslectisch zo.quote:Op maandag 10 april 2006 11:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
volgens mij he
ben ik stiekum onwijs dislectisch
Mietje!quote:Op maandag 10 april 2006 11:29 schreef mvdlubbe het volgende:
Zo. Ik vind eigenlijk dat ik wel weer genoeg heb gewerkt voor vandaag!
Mee eens... klinkt ook zo lekker makkelijk. Alhoewel ikzelf moet zeggen dat ik er ook moeite mee heb maar ik zal het zeker geen dyslectie noemenquote:Op maandag 10 april 2006 11:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet persoonlijk, maar het is inderdaad de tendens van tegenwoordig: vroeger heette dat gewoon dom. Tegenwoordig moet iedereen maar een prachtig afwijkingsnaampje hebben. En dat is niet alleen met dyslectisch zo.
Wel grappig trouwens dat je het woord zelf al verkeerd tikt
How nice.... Alles lekker ?!quote:
Hey, het is mooi weer, de zon schijnt.quote:
zegt genoeg toch dat ik t niet eens kan spellenquote:Op maandag 10 april 2006 11:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet persoonlijk, maar het is inderdaad de tendens van tegenwoordig: vroeger heette dat gewoon dom. Tegenwoordig moet iedereen maar een prachtig afwijkingsnaampje hebben. En dat is niet alleen met dyslectisch zo.
Wel grappig trouwens dat je het woord zelf al verkeerd tikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |