quote:Op maandag 10 april 2006 07:37 schreef Anthraxx het volgende:
Fietsen? Ik pak gewoon ouderwetsch de trein
fietsen is best tof hoorquote:Op maandag 10 april 2006 07:31 schreef nixxx het volgende:
fietsen is tof fietsen is tof... ik probeer mezelf te overtuigen
Hoi Platoquote:Op maandag 10 april 2006 08:53 schreef Premier het volgende:
Goedemorgen, jongens en meisjes!
quote:Op maandag 10 april 2006 08:58 schreef Mokster het volgende:
Goodmorning!
heey meissie hoe was je vakantie?quote:Op maandag 10 april 2006 08:58 schreef Mokster het volgende:
Goodmorning!
Bruin gezonde Mokster!quote:Op maandag 10 april 2006 08:58 schreef Mokster het volgende:
Goodmorning!
Mits race/mountain fiets/bikequote:Op maandag 10 april 2006 07:31 schreef nixxx het volgende:
fietsen is tof fietsen is tof... ik probeer mezelf te overtuigen
Het is maandagochtend, ik heb geen zin en ik moet 11uur werken vandaag. Als alles meezitquote:Op maandag 10 april 2006 09:35 schreef Pheno het volgende:
Het is maandagochtend, ik heb geen zin en ik ga vroeger naar huis
Das mooi kut danquote:Op maandag 10 april 2006 09:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Het is maandagochtend, ik heb geen zin en ik moet 11uur werken vandaag. Als alles meezit
Achja... het went op de maandag. Eerst stage dan bijbaantje nog 's avonds. Maar ik heb besloten het op stage erg rustig aan te doen. Ben nog dood van et weekend... maar het wasquote:
Vind je het erg dat ik je niet snap?quote:Op maandag 10 april 2006 09:40 schreef liefie_ het volgende:
ik heb hangop opgehangen!
of hoe dat ook heet!
vond het wel leuk klinken
god wat ben ik toch een huisvrouwtje stiekum
Ik zou het ook stiekem blijven doenquote:Op maandag 10 april 2006 09:40 schreef liefie_ het volgende:
of hoe dat ook heet!
god wat ben ik toch een huisvrouwtje stiekum
Ik ben ernstig moe door het weekend. De hele inhoud van de oude zolder is geloof ik nu wel in het nieuwe huis (die geen zolder heeft).quote:Op maandag 10 april 2006 09:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Achja... het went op de maandag. Eerst stage dan bijbaantje nog 's avonds. Maar ik heb besloten het op stage erg rustig aan te doen. Ben nog dood van et weekend... maar het was
ken je geen hangop?quote:
Dat spul is lekkerquote:Op maandag 10 april 2006 09:40 schreef liefie_ het volgende:
of hoe dat ook heet!
Vertelquote:god wat ben ik toch een huisvrouwtje stiekum
Maar dat ruimt wel lekker op.. althans.. het heeft een plaatsjequote:Op maandag 10 april 2006 09:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben ernstig moe door het weekend. De hele inhoud van de oude zolder is geloof ik nu wel in het nieuwe huis (die geen zolder heeft).
Dus jij was uitgeput voor het feest begon ?quote:Op maandag 10 april 2006 09:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik had wat mensen uit Zweden en Hongarije op bezoek vooraf aan het feest... prachtige lui
hapje?quote:
Nee, mijn vriendin was er niet hoorquote:Op maandag 10 april 2006 09:48 schreef webspider het volgende:
[..]
Dus jij was uitgeput voor het feest begon ?
Ik ken het niet. Maar goed, ik ben dan ook geen yoghurt freak.quote:Op maandag 10 april 2006 09:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ken je geen hangop?
naja dat is geloof ik ook meer van vroeger...
het is een toetje...
moet je yogurt laten uitlekken zodat je alleen het dikke over hebt en dan mengen met vruchtjes en slagroom
maja dat lekken gaat nog wel een tijdje duren
en het heet hangop omdat je de yogurt in een doek moet hangen om uit te laten lekken
nee yogurt lus ik niet eensquote:Op maandag 10 april 2006 09:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ken het niet. Maar goed, ik ben dan ook geen yoghurt freak.
Mits beetje boterquote:
Heerlijk!quote:Op maandag 10 april 2006 09:02 schreef Ynske het volgende:
heey meissie hoe was je vakantie?
Met collega's of je vriendinquote:Op maandag 10 april 2006 09:54 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik heb zin om te kletsen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |